Στην αγορά σφολιάτας μπαίνουν τα Coffee Island - Τέλος η συνεργασία με Οικογένεια Στεργίου

Στην αγορά σφολιάτας μπαίνουν τα Coffee Island - Τέλος η συνεργασία με Οικογένεια Στεργίου
Το νέο project της αλυσίδας, που πιλοτικά έχει ξεκινήσει από τον Αύγουστο και σύντομα αναμένεται να επεκταθεί σε όλο το δίκτυο της ονομάζεται «food project»
Σημαντικές ανακατατάξεις αναμένονται στην αγορά σφολιάτας με την είσοδο της αλυσίδας καφέ Coffee Island στον τομέα αυτό, μέσα από ένα δίκτυο 431 καταστημάτων.
Το νέο project της αλυσίδας, που πιλοτικά έχει ξεκινήσει από τον Αύγουστο και σύντομα αναμένεται να επεκταθεί σε όλο το δίκτυο της ονομάζεται «food project» και αφορά ζεστά και κρύα προϊόντα που θα ψήνονται και θα παρασκευάζονται εντός των καταστημάτων Coffee Island.
Ήδη έχουν ξεκινήσει οι ανακαινίσεις των καταστημάτων για να τοποθετηθούν φουρνάκια που θα ψήνουν τα προϊόντα.
Τα 13 προϊόντα σφολιάτας που θα διαθέτουν τα Coffee Island θα τα προμηθεύονται από την Ιωνική μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες προϊόντων ζύμης και σφολιάτας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η αλυσίδα σταματά την συνεργασία της με την εταιρεία «Οικογένεια Στεργίου», η οποία είχε μέχρι σήμερα ισχυρή παρουσία σε όλα τα καταστήματα της.
Το νέο project εκτιμάται ότι θα ενισχύσει σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη της αλυσίδας, η οποία με βάση τα τελευταία δημοσιεύμένα οικονομικά στοιχεία (σ.σ χρήσης 2017) κατέγραψε τζίρο 31,6 εκατ ευρώ (έναντι 25,4 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ τα κέρδη προ φόρων της ανήλθαν σε 6,9 εκατ ευρώ από 6,8 εκατ. ευρώ.
Πρόσφατα η Financial Times, συμπεριέλαβε την Coffee Island στη λίστα με τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ευρώπη με βάση τον ετήσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων τους μεταξύ του 2014 και του 2017, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Η Coffee Island, βρέθηκε στην 657η θέση της λίστας των 1.000 πλέον ανπτυσσόμενων επιχειρήσεων της Ευρώπης.
Image
Το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου καταστημάτων των Coffee Island είναι μέσω franchise, όπου συνεχίζει να υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον τόσο εντός όσο και εκτός ελληνικών συνόρων.
Η πρώτη απόβαση της αλυσίδας, εκτός ελληνικών συνόρων έγινε στην Κύπρο, όπου το 2009 άνοιξε το πρώτο κατάστημα της στη Λευκωσία, ενώ στα τέλη του 2016 εισβάλλει στην αγορά της Βρετανίας, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα της στην αγορά του Λονδίνου.
Τον Μαϊο του 2017 η εταιρία επεκτάθηκε και υπερατλαντικά, στην αγορά του Καναδά ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στο Τορόντο.
Η εταιρεία εντός της χρήσης 2017 έλαβε τραπεζικό δανεισμό συνολικού ύψους 1,5 εκατ ευρώ, με σκοπό την κάλυψη κεφαλαίων κίνησης, ενώ προχώρησε σε εξόφληση του βραχυχρόνιου τραπεζικού δανεισμού που είχε λάβει στη χρήση 2016 (ύψους 2 εκατ. ευρώ), ο οποίος πλέον έχει περιοριστεί σε 375.000 ευρώ.
Για η χρήση του 2017 η εταιρεία διένειμε μέρισμα 194 ευρώ ανά μετοχή ήτοι συνολικό μέρισμα 4,85 εκατ. ευρώ.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS