Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Μίχαλος: Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις στα social media, χωρίς γνώσεις και στρατηγική

Μίχαλος: Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις στα social media, χωρίς γνώσεις και στρατηγική
Οι επιχειρήσεις ακολουθούν την τάση της αγοράς, χωρίς γνώσεις, δεξιότητες, οργανωμένη στρατηγική ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία,  τόνισε ο κ. Μίχαλος
«Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται απλώς στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γιατί πρέπει να ακολουθήσουν την τάση της αγοράς, χωρίς, όμως, να διαθέτουν κάποια οργανωμένη στρατηγική ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία.
Και το κυριότερο εμπόδιο για αυτές τις επιχειρήσεις, φαίνεται να είναι η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων».
Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, στην εκδήλωση που συνδιοργανώνουν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας και το FACEBOOK, με θέμα: «BOOST WITH FACEBOOK»
Όπως είπε ο κ. Μίχαλος, η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αρκετά σοβαρό θέμα.
Γιατί ενώ η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι εύκολη και χωρίς κόστος, η ανάπτυξη της παρουσίας με τρόπο που να μεγιστοποιεί τα επιχειρηματικά οφέλη, χρειάζεται γνώση, σχέδιο και σωστή στόχευση.
«Είναι προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».
 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης