Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Επτά έξυπνοι τρόποι αύξησης της πληρότητας την περίοδο χαμηλής ζήτησης

tags :
Επτά έξυπνοι τρόποι αύξησης της πληρότητας την περίοδο χαμηλής ζήτησης
Απλές και πρακτικές στρατηγικές, που θα σας βοηθήσουν να προσελκύετε ολοένα και περισσότερους πελάτες στο κατάλυμα σας, εκτός εποχής
Η εποχικότητα και η αύξηση της πληρότητας είναι ο πονοκέφαλος για τους ξενοδόχους. Δημιουργεί διακυμάνσεις στη ζήτηση, οι οποίες επηρεάζουν όλες τις πτυχές, που αφορούν στα οικονομικά, τους εμπλεκόμενους και το προσωπικό ενός ξενοδοχείου.
Λύσεις στο πρόβλημα δίνει η trivago. Με επτά συμβουλές για να αυξήσετε την πληρότητα του ξενοδοχείου σας κατά την περίοδο χαμηλής ζήτησης. Απλές και πρακτικές στρατηγικές, που θα σας βοηθήσουν να προσελκύετε ολοένα και περισσότερους πελάτες στο κατάλυμα σας, εκτός εποχής.

1. Εφαρμόστε στρατηγική εποχικής ή κλιμακωτής τιμολόγησης
«Εποχική τιμολόγηση» σημαίνει να ορίσετε χαμηλότερες τιμές κατά την περίοδο χαμηλής ζήτησης. Και ταυτόχρονα να προσδιορίσετε τα χρονικά διαστήματα της περιόδου υψηλής ζήτησης με τις υψηλότερες τιμές.
Όπως υποδηλώνει ο ίδιος ο όρος, οι τιμές των δωματίων σας θα αυξομειώνονται. Ανάλογα με τη ζήτηση σε μια συγκεκριμένη περίοδο.
Το πρώτο βήμα στην εφαρμογή μιας στρατηγικής εποχικής ή κλιμακωτής τιμολόγησης είναι η κατάτμηση της αγοράς σας σε ομάδες.
Βάσει τοποθεσίας, δημογραφικών χαρακτηριστικών και ούτω καθεξής.
Έπειτα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την κατηγοριοποίηση, για να υπολογίσετε την αξία που δημιουργούν εκείνη τη στιγμή τα δωμάτια και οι υπηρεσίες σας για κάθε πελάτη.
Η βασική τιμή δωματίου είναι απλώς μία μεταβλητή που μπαίνει στην εξίσωση για τον καθορισμό της τιμής.
Θα πρέπει να τη συνδυάσετε και με άλλους παράγοντες.
Όπως οι προτιμήσεις του πελάτη για τη διαμονή του. Ο αριθμός των ατόμων που περιλαμβάνονται στην κράτηση, για να διαμορφώσετε προσαρμοσμένες τιμές ανάλογα με την περίοδο.



2. Επιβραβεύστε τους πιστούς πελάτες σας
Οι ξενοδόχοι έχουν χρησιμοποιήσει προγράμματα επιβράβευσης επί σειρά ετών, για να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών, με στόχο την απόκτηση αλλά και τη διατήρηση πελατών.
Τα προγράμματα επιβράβευσης και bonus μπορούν επίσης να βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό στην προσέλκυση περισσότερων πελατών στο κατάλυμα σας κατά την περίοδο μέσης ή χαμηλής ζήτησης.

3. Εισαγάγετε πακέτα διακοπών
Η προσφορά πακέτων διακοπών ή σύντομων αποδράσεων είναι πιθανότατα ένας από τους καλύτερους τρόπους να προσελκύσετε πελάτες κατά την περίοδο μέσης και χαμηλής ζήτησης.
Μπορείτε να διευρύνετε τα προϊόντα σας μέσω της διαμόρφωσης πακέτων. Για παράδειγμα δημιουργώντας πακέτα ιδιαίτερων περιστάσεων για διαμονή και εστιατόρια, ώστε να ενθαρρύνετε επισκέψεις μεγαλύτερης διάρκειας.
Όταν οι πελάτες διαμένουν στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε να τους προσφέρετε εκπτώσεις για την επόμενη διαμονή τους και προσφορές για διαμονή εκτός της περιόδου υψηλής ζήτησης.



4. Διοργανώστε εκδηλώσεις
Οι εκδηλώσεις και οι δραστηριότητες είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες εποχικότητας. Aποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο προσέλκυσης κόσμου. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αυτό προς όφελός σας, ιδιαίτερα κατά την περίοδο χαμηλής ζήτησης όπου οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν να κάνουν τίποτε το ιδιαίτερο.
Από τη διοργάνωση των δικών σας εκδηλώσεων, όπως ένα φεστιβάλ τοπικών εδεσμάτων, έως τη συνεργασία με τις τοπικές αρχές, παρέχοντας χορηγία για μια δημοφιλή εκδήλωση, οι εναλλακτικές για την προσέλκυση πελατών μέσω εκδηλώσεων είναι άπειρες.

5. Προσφέρετε παροχές για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς
Οι παροχές για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς στις μέρες μας.
Θα πρέπει να σκεφτείτε εκτός της πεπατημένης, εστιάζοντας στις ανάγκες των πελατών στους οποίους στοχεύετε και σχεδιάζοντας μοναδικές και ενδιαφέρουσες εμπειρίες πελατών.
Ως ξενοδόχος, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να προωθείτε τουριστικά προϊόντα με βάση τα εποχικά χαρακτηριστικά, αλλά και τις απαιτήσεις των πελατών σας.
Οι άνθρωποι ονειρεύονται αποδράσεις και χαλαρωτικές ή περιπετειώδεις διακοπές ακόμη και κατά την περίοδο χαμηλής ζήτησης.
Μπορείτε να επιλέξετε ένα ή περισσότερα θέματα για το κατάλυμα σας, ανάλογα με το μέγεθος και τον προσανατολισμό του.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να φιλοξενείτε θεματικούς γάμους, να προσφέρετε εγκαταστάσεις σπα και σάουνας, τουρ σε πάρκα και διαδρομές πεζοπορίας.
Διακοπές που επικεντρώνονται σε αθλητικές και άλλες δραστηριότητες. Τοπικά σαφάρι ή εκπαιδευτικές περιηγήσεις.
Μην ξεχάσετε το εναλλακτικό σενάριο για την περίπτωση βροχερού και κρύου καιρού, ώστε η προσφορά σας να έχει επιτυχία.



6. Διαχειριστείτε τα μοτίβα διαμονής
Άλλος ένας τρόπος να αυξήσετε την πληρότητα του ξενοδοχείου σας κατά τις ημερομηνίες μέσης ζήτησης είναι η διαχείριση των μοτίβων διαμονής των πελατών σας.
Οι ημερομηνίες μέσης ζήτησης είναι οι ημέρες χαμηλής πληρότητας πριν και μετά την περίοδο υψηλής πληρότητας.
Για να μεγιστοποιήσετε την πληρότητα και τα έσοδα τις συγκεκριμένες ημέρες, μπορείτε να εφαρμόσετε ελέγχους ή περιορισμούς ως προς τη διάρκεια της διαμονής. Ωστόσο, αυτό απαιτεί μεγάλη προσοχή. Δεν θέλετε να απωθήσετε τους πελάτες με υπερβολικούς περιορισμούς.
Σύμφωνα με το HospitalityNet, “η επίτευξη της ιδανικής ισορροπίας μέσω διαχείρισης της διάρκειας της διαμονής είναι ο τρόπος με τον οποίο θα διασφαλίσετε σχεδόν μέγιστη πληρότητα για το ξενοδοχείο σας”.
Για να επιτύχετε τη μέγιστη δυνατή πληρότητα του ξενοδοχείου σας εκτός της περιόδου υψηλής ζήτησης, μπορείτε να εφαρμόσετε περιορισμούς διαμονής.
Ορισμένοι τέτοιου είδους περιορισμοί είναι η ελάχιστη διάρκεια διαμονής, η μέγιστη διάρκεια διαμονής. Οι ημερομηνίες μη αποδοχής αφίξεων και οι ημερομηνίες μη αποδοχής αναχωρήσεων.



7. Απευθυνθείτε στην ιδανική βάση πελατών σας
Η στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε θα πρέπει να ταιριάζει με τη στρατηγική του προϊόντος σας.
Προσπαθήστε να υιοθετήσετε μια προσέγγιση μάρκετινγκ που έχει απήχηση σε πολλαπλά τμήματα της αγοράς, ώστε να προωθήσετε διαφορετικές προσφορές για την προσέλκυση διαφορετικών αγορών σε διαφορετικές περιόδους.
Προσπαθήστε να διακρίνετε ποιον θα προσελκύσουν περισσότερο οι τακτικές ή εξειδικευμένες προσφορές σας κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.
Θα εκπλαγείτε όταν θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει ποικιλία ταξιδιωτών που ενδέχεται να ενδιαφέρονται για τις παροχές σας. Όπως οι ηλικιωμένοι, οι λάτρεις των συναυλιών, οι συμμετέχοντες σε συνέδρια, οι business ταξιδιώτες, οι ταξιδιώτες που αναζητούν κίνητρα και οι παραθεριστές ολιγοήμερων αποδράσεων.
Θα πρέπει απλώς να απευθυνθείτε στην ιδανική βάση πελατών σας με μια στρατηγική μάρκετινγκ για την περίοδο χαμηλής ζήτησης.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης