Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η Expedia αποκαλύπτει πως να προσεγγίσετε τους ταξιδιώτες Gen Z, Gen X, Millennials και Baby Boomer

tags :
Η Expedia αποκαλύπτει πως να προσεγγίσετε τους ταξιδιώτες Gen Z, Gen X, Millennials και Baby Boomer
Ένα πράγμα κοινό για τους ταξιδιώτες όλων των γενεών σύμφωνα με έρευνα της Expedia Group Media Solutions, είναι ότι οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες οδηγούν τις αποφάσεις τους για ταξίδια
Η δημιουργία μίας επιτυχημένης εκστρατείας μάρκετινγκ αναμένεται να γίνει πιο σύνθετη το 2020, καθώς η χρήση των μέσων ενημέρωσης για τους ταξιδιώτες όλων των ηλικιών γίνεται όλο και πιο κατακερματισμένη, επισημαίνει έρευνα της Expedia Group Media Solutions.
Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές γίνονται πιο επιφυλακτικοί όσον αφορά στα δεδομένα και την ιδιωτική ζωή και αναζητούν πιο αυθεντικά μηνύματα που αντέχουν στις αξίες τους.
Η κατανόηση των εισροών και στόχων του κοινού-στόχου θα γίνει ακόμα πιο κρίσιμη για τον προγραμματισμό αποτελεσματικού ταξιδιωτικού μάρκετινγκ φέτος, τονίζεται στην έρευνα.
Η Expedia Group Media Solutions, αποκαλύπτει τις διαφορές ανάμεσα στους ταξιδιώτες Gen Z, Gen X, Millennials και Baby Boomer για να βοηθήσει τους πράκτορες να…ταξιδέψουν αυθεντικά σε αυτές τις μοναδικές ομάδες.

Ένα κοινό θέμα
Ένα πράγμα κοινό για τους ταξιδιώτες όλων των γενεών σύμφωνα με έρευνα της Expedia Group Media Solutions, είναι ότι οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες οδηγούν τις αποφάσεις τους για ταξίδια.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών ταξινομούν τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες πιο πιο ψηλά από την αξία ή μια καλή προσφορά.



Οι Baby Boomers δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στα τρόφιμα και τις δραστηριότητες
Οι Baby Boomers, που γεννήθηκαν μεταξύ του 1946 και του 1964, είναι αποφασιστικοί, σίγουροι ταξιδιώτες που δεν οδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από τον προϋπολογισμό.
Προτιμούν την ενεργό, υπαίθρια εξερεύνηση και τα αξιοθέατα, καθώς και τις γαστρονομικές εμπειρίες ταξιδιού.

-Το 40% των Αμερικανών Baby Boomers σχεδιάζουν τα ταξίδια τους γύρω από τα τρόφιμα και τα ποτά.
- Οι άντρες Αμερικανοί καταναλώνουν μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού τους σε τρόφιμα από οποιαδήποτε άλλη γενιά το 19%. Και μόνο το 9% του προϋπολογισμού τους πηγαίνει σε αξιοθέατα ή περιηγήσεις.
- Τα τρόφιμα και ποτά είναι είναι στο επίκεντρο του ταξιδιού για το 67% Κινέζων και Μεξικανών Baby Boomers.

Η εστίαση στον τουρισμό τροφίμων έχει μεγάλη πιθανότητα όχι μόνο να αυξήσει τη ζήτηση, αλλά και να εξασφαλίσει μια πιο ισορροπημένη διανομή των επισκεπτών και την καλλιέργεια της τοπικής μαγειρικής σκηνής ενός προορισμού.



Οι Gen Xers θέλουν οικογενειακές πολιτιστικές εμπειρίες
Τα μέλη της Generation X, που γεννήθηκαν μεταξύ 1964 και 1980, ταξιδεύουν λιγότερο συχνά από άλλες γενιές. Όταν ταξιδεύουν, τείνουν να επικεντρώνονται σε οικογενειακά ταξίδια και να είναι αναποφάσιστοι σε προορισμούς.
Σύμφωνα με την Nielsen είναι η πιο τεχνολογικά συνδεδεμένη γενιά και ξοδεύει τα μέγιστα για τη στέγαση, την ένδυση, το φαγητό και την ψυχαγωγία.
Εκτιμούν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, είναι πρόθυμα να βιώσουν καινούργια μέρη και είναι ειδικά προσανατολισμένα στις πολιτιστικές εμπειρίες.

- Το 71% επιθυμεί να διερευνήσει δραστηριότητες πέρα από τις γνωστές διαδρομές.
- Το 70% αναζητά τοπικές συστάσεις και απολαμβάνει μουσεία, ιστορικούς χώρους, τέχνες και πολιτισμό.

Το κλειδί για να προσελκύσει την προσοχή της Gen Xers είναι να οικοδομήσουμε μια δημιουργική στρατηγική που να ξεπερνά τα απλά να τα φτάνει στον προορισμό. Το καλύτερο στοίχημα είναι να εμπλακεί και να εμπνεύσει αυτούς τους δυνητικούς ταξιδιώτες μέσα από εκπαιδευτικό και πολιτιστικό περιεχόμενο που τους βυθίζει στον τοπικό τρόπο ζωής.



Οι Millennials με τα “Generation Alpha Kids” αγκαλιάζουν ποικίλες εμπειρίες σε έναν προϋπολογισμό
Οι Millennials αποτελούν τη μεγαλύτερη γενιά και λαμβάνουν επίσης τον μεγαλύτερο αριθμό ταξιδιών ετησίως, σύμφωνα με την έρευνα των Media Solutions της Expedia.
Γεννημένοι μεταξύ του 1981 και του 1995, είναι συχνά αναποφάσιστοι και ταξιδεύουν μόνοι τους. Τους αρέσουν οι εμπειρίες και η εξερεύνηση παρέα με τα μικρά παιδιά τους.
Το κλισέ που πιθανότατα έχετε ακούσει ξανά και ξανά εξακολουθεί να είναι αλήθεια: Αυτοί οι πεπειραμένοι, φιλόδοξοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη του στόχου ταξιδιώτες προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα για εμπειρίες παρά για πράγματα. Αλλά δεν προτιμούν, ως ομάδα, κάποιο συγκεκριμένο είδος διακοπών. Αντίθετα, θέλουν ποικιλία. Κάποιοι σαν εμπειρίες υψηλής περιπέτειας και άλλοι θέλουν να χαλαρώσουν σε μια παραλία. Αναζητούν επίσης πακέτα all-inclusive, χαλαρωτικά και ρομαντικά ταξίδια. Ωστόσο, παρακολουθούν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης