Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι κίνδυνοι των κρατήσεων από OTA’s

tags :
Οι κίνδυνοι των κρατήσεων από OTA’s
“Πονοκέφαλος” για τους ξενοδόχους, ο εντοπισμός κατάχρησης τιμών
Ανησυχίες σχετικά με την πρόκληση της διαχείρισης της ακεραιότητας των τιμών των δωματίων ξενοδοχείων στο διαδικτυακό περιβάλλον από μεγάλους online παίκτες, αποκαλύπτει έρευνα της Hotelbeds.
Η έρευνα διεξήχθη κατά τη διάρκεια του webinar “Ακεραιότητα του επιτοκίου: Είναι τα bedbanks το πρόβλημα ή η λύση;” που διοργανώθηκε από την Phocuswire.
Οι συμμετέχοντες επιβεβαίωσαν ως “πρωταρχική προτεραιότητα” την πρόκληση να εξασφαλίσουν ότι οι αδιαφανείς τιμές που προορίζονται για κανάλια όπως οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και πακέτα δεν διαχωρίζονται και πωλούνται ξεχωριστά.
- Το 85% βαθμολογεί το θέμα από 8,9 έως 10 (σε κλίμακα 1-10).
- Λιγότερο από 4% βαθμολογεί το θέμα 5 ή κάτω.



Aβεβαιότητα των ξενοδόχων ως προς τον τρόπο επίλυσης του προβλήματος
- Το 70% αισθάνεται ότι “είναι ανίσχυροι να σταματούν τους μεγάλους ΟΤΑ με προεξόφληση των τιμών τους”.
- Το 50% δήλωσε ότι “εξακολουθούν να εξαρτώνται από τέτοιες κρατήσεις” (αν και οι τιμές τους δεν τηρούνται)
- Μόνο το 25% λαμβάνει μέτρα εναντίον του πωλητή όταν ανακαλύπτει ένα πρόβλημα.

“Πονοκέφαλος” για τους ξενοδόχους, ο εντοπισμός κατάχρησης τιμών
- Περίπου το 75% των ερωτηθέντων ξενοδόχων θεωρεί ότι δεν είναι σε θέση να προσδιορίσει μεμονωμένες πωλήσεις που καταχρώνται.
- Το 68% απάντησε ότι δεν διαθέτει τεχνολογικές λύσεις για την παρακολούθηση του προβλήματος.



“Η αντιμετώπιση του προβλήματος προτεραιότητα για την Hotelbeds”
“Οι ξενοδόχοι αναρωτιούνται πώς μπορούν να σταματήσουν τους αδίστακτους παίκτες που πωλούν online με τιμές που προορίζονταν για άλλα κανάλια, επισημαίνει ο Paul Anthony, διευθυντής παγκόσμιων πηγών εφοδιαστικής & εμπορικής αριστείας της Hotelbeds.
Με βάση τις ιδιωτικές συνομιλίες μας με τους ξενοδόχους σε όλη τη βιομηχανία, οι έρευνες επιβεβαιώνουν πόσο διαδεδομένη είναι η ανησυχία στον τομέα των καταλυμάτων.
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους ξενοδόχους είναι ότι πρέπει να εντοπίσουν τις πωλήσεις που κάνουν κατάχρηση των πολιτικών τους. Απλώς δεν διαθέτουν την τεχνολογία ή τους πόρους που διαθέτουν για να το κάνουν αυτό. Τα καλά νέα, ωστόσο, είναι ότι μπορούν να γίνουν πολλά για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης. Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου, δόθηκαν συμβουλές σχετικά με τα βήματα που πρέπει να κάνουν τα ξενοδοχεία για να προστατευθούν.
Η αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης αποτελεί θέμα προτεραιότητας για εμάς στην Hotelbeds. Και γι ‘αυτό έχουμε επενδύσει σε νέες και πρωτοποριακές αυτοματοποιημένες τεχνολογίες που δεν διατίθενται αλλού στην αγορά, με αυστηρή πολιτική για τους παραβάτες. Έχουμε χάσει περίπου 300 εκατ. ευρώ από άλλες κερδοφόρες πωλήσεις για να εξασφαλίσουμε συμμόρφωση κατά το τελευταίο έτος.
Αλλά είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης