Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι προσδοκούν οι τουρίστες από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες

tags :
Τι προσδοκούν οι τουρίστες από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες
Σύμφωνα με την Expedia Partners Solutions, οι πάροχοι ταξιδιών δεν ικανοποιούν τις ανάγκες των ταξιδιωτών, παρά τις προσφορές τους
Οι πάροχοι ταξιδιών δεν καταφέρνουν να επιτύχουν τις κορυφαίες προτεραιότητες των καταναλωτών, μη ικανοποιώντας έτσι τις προσδοκίες.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Expedia Partners Solutions (EPS) σε 25.000 ταξιδιώτες από 35 χώρες.
Σύμφωνα με την EPS, οι πάροχοι ταξιδιών δεν ικανοποιούν τις ανάγκες των ταξιδιωτών, παρά τις προσφορές τους, την ανταπόκριση τους στην εξυπηρέτηση και την εύκολη διαδικασία κρατήσεων στη ιστοσελίδα τους.
Που είναι το πρόβλημα λοιπόν;
Στο ότι οι τουριστικοί πράκτορες τους…βομβαρδίζουν με πληθώρα επιλογών.

Η τιμές δεν είναι το ζητούμενο σε παγκόσμιο επίπεδο
- Το 33% των παγκόσμιων ταξιδιωτών κατατάσσουν ως το πιο σημαντικό στοιχείο την θετική εμπειρία κρατήσεων.

Η ευκολία της πλοήγησης στον ιστότοπο είναι σημαντική για τις αναδυόμενες αγορές
- Το 30% των ταξιδιωτών σε Μέση Ανατολή και το 27% σε Ασία-Ειρηνικό θεωρούν σημαντική την εύκολη πλοήγηση στον ιστότοπο.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν προσφορές και εξυπηρέτηση
- Το 28% θεωρεί σημαντικές τις ανταγωνιστικές προσφορές, ενώ το 26% δήλωσε ως προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πελατών.

Η ποιότητα και η συνάφεια του περιεχομένου των καταλυμάτων
- Από εκείνους τους ταξιδιώτες που πραγματοποιούν τα περισσότερα ταξίδια ετησίως (10+), το 31% έδωσε στη «σχετικότητα των καταλυμάτων στις ανάγκες μου» την υψηλότερη βαθμολογία της σημασίας στο πλαίσιο της κράτησης εμπειρία.
- Και το 34% αυτού του υποσυνόλου αποδίδει το ίδιο επίπεδο σπουδαιότητας στην ποιότητα του περιεχομένου που συνοδεύει αυτές τις επιλογές καταλύματος, δηλαδή τις εικόνες και την περιγραφή που συνοδεύουν μια λίστα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης