Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Η P&G αναβαθμίζει τις καθημερινές εμπειρίες των καταναλωτών στο Consumer Electronics Show 2020

tags :
Η P&G αναβαθμίζει τις καθημερινές εμπειρίες των καταναλωτών στο Consumer Electronics Show 2020
Η Oral-B & τα Pampers, μεταξύ άλλων brands, κέρδισαν τις εντυπώσεις με καινοτομίες που φέρνουν το μέλλον στο παρόν
Η εταιρεία Procter & Gamble επιστρέφει στο CES 2020, μεταξύ άλλων κορυφαίων εταιρειών από όλο τον κόσμο, για να παρουσιάσει τη μοναδική ικανότητά της να συνδυάζει τη βαθιά γνώση των αναγκών των καταναλωτών με τις τεχνολογικές καινοτομίες, για την ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων που εξελίσσουν τις καθημερινές εμπειρίες τους.
“Προσπαθούμε να κάνουμε την καθημερινότητα ευκολότερη και πιο ευχάριστη, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες ανώτερης ποιότητας", δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος David Taylor, συμπληρώνοντας ότι: "Στο πλαίσιο του CES μας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουμε εμπειρίες που επαναπροσδιορίζουν τις προσδοκίες των καταναλωτών σε σχέση με τα προϊόντα που χρησιμοποιούν καθημερινά".
Από το 2019 που ξεκίνησε τη λειτουργία του, τόσο το «επιστημονικό εργαστήρι» P&G LifeLab όσο και τα προϊόντα της Procter & Gamble, έχουν αποσπάσει πλήθος διακρίσεων, τόσο από το κοινό όσο και από τους συντάκτες που παραβρέθηκαν, ενώ παράλληλα το περιοδικό “Exhibitor” τo κατέταξε μεταξύ των «20 κορυφαίων εκθεσιακών κέντρων της έκθεσης».
Ανάμεσα στα brands που έκλεψαν τις εντυπώσεις ήταν τα ακόλουθα:

⦁ Η Oral-B iO αποτελεί ένα μνημειώδες άλμα στην καινοτόμο τεχνολογία της στοματικής φροντίδας που έχει επανασχεδιαστεί από μέσα προς τα έξω και διαθέτει μαγνητική κίνηση, χωρίς τριβή, που κατανέμει την ενέργεια ομοιόμορφα στο βουρτσάκι, δημιουργώντας επαναστατικές μικρο-δονήσεις με αποτέλεσμα μια ομαλή, σχεδόν επαγγελματική, εμπειρία καθαρισμού
⦁ Τα Pampers παρουσίασαν την τεχνολογία Lumi, ένα επαναστατικό ολοκληρωμένο σύστημα φροντίδας που συνδυάζει δεδομένα που αποτυπώνονται σε πραγματικό χρόνο, βοηθώντας έτσι τους γονείς να «προβλέψουν» τις ανάγκες του μωρού τους.
⦁ Το RollBot της Charmin, το πρώτο στην κατηγορία του ρομπότ, το οποίο με μια μόνο εντολή από το smartphone μέσω Bluetooth, φέρνει ένα καινούριο ρολό χαρτιού, σε αντικατάσταση του προηγούμενου που μόλις τελείωσε.
⦁ AIRIA, το πρωτοποριακό αρωματικό χώρου το οποίο, μέσω ειδικής τεχνολογίας, σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα εκλεπτυσμένα αρώματα που διαχέει, σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού.
⦁ Το σύστημα φροντίδας του δέρματος Opte, ο πρώτος εξατομικευμένος φορητός εκτυπωτής inkjet που σκανάρει, εντοπίζει και διορθώνει τις ατέλειες βελιώνοντας την όψη του δέρματος, για να αναδείξει τη φυσική ομορφιά, καθημερινά.
⦁ Το Heated Razor από τη GilletteLabs, είναι η νέα μηχανή ξυρίσματος, η οποία μέσω της καινοτόμου θερμαινόμενης ράβδου που διαθέτει, ενεργοποιεί και παράγει άμεση θερμότητα, προσφέροντας αίσθηση περιποίησης αντίστοιχη με αυτή μιας ζεστής πετσέτας, σε όλη τη διάρκεια του ξυρίσματος.

Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της P&G, David Taylor αναφερόμενος στην παρουσία των brands στο P&GLifeLab, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Παρουσιάσαμε εδώ τους τρόπους με τους οποίους η P&G δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους καταναλωτές αλλά και για τους συνεργάτες, λειτουργώντας με την ίδια ταχύτητα και ευελιξία που λειτουργεί μια startup, που τροφοδοτείται όμως με περισσότερα από 180 χρόνια παγκόσμιας επιχειρησιακής τεχνογνωσίας».
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η εταιρεία ήρθε σε επαφή με καταναλωτές, πελάτες και πιθανούς συνεργάτες στο δρόμο της καινοτομίας, γιατί πεποίθηση της P&G είναι ότι η συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων είναι βασική προϋπόθεση για την εξέλιξη. Επιπλέον, η P&G Ventures, θα φιλοξενήσει στο καινούριο στούντιο της εταιρείας, το “P&G Ventures Innovation Challenge”, τον ετήσιο διαγωνισμό που διοργανώνει για την ανάδειξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης.
“Θέλουμε να συνεχίσουμε να ηγούμαστε των εξελίξεων, καθώς εμείς οι ίδιοι ανεβάζουμε τον πήχη", δήλωσε η Kathy Fish, Γεν. Διευθύντρια Έρευνας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας. “Αγκαλιάζουμε και προωθούμε νέες προσεγγίσεις ως προς την καινοτομία, ώστε να είμαστε όλο και πιο ευέλικτοι και αποτελεσματικοί. Θέλουμε να παραμένουμε στη συνείδηση των καταναλωτών ως φορείς καινοτομίας και για να το πετύχουμε χρειαζόμαστε τη δική τους συνεργασία και συμμετοχή στην υλοποίηση νέων ιδεών».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης