Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην ταξιδιωτική διαφήμιση

tags :
Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην ταξιδιωτική διαφήμιση
Σταθερή αξία το έξυπνο μάρκετινγκ
Tον αντίκτυπο των αναδυόμενων τάσεων και τεχνολογιών στο μέλλον της ταξιδιωτικής διαφήμισης πραγματεύεται η έρευνα της Sojern.
Ο κορυφαίος πάροχος ψηφιακών λύσεων ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, δημοσίευσε τη δεύτερη έκδοση της έκθεσής του.
Τίτλος της είναι «Το μέλλον της ταξιδιωτικής διαφήμισης για το 2020».
Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 1100 εμπόρους ταξιδιών παγκοσμίως σε 26 χώρες.

Σταθερή αξία το έξυπνο μάρκετινγκ
Οι σημερινοί έμποροι ταξιδίων προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσεγγίζουν πάντοτε τους ταξιδιώτες. Βρίσκουν νέους τρόπους για να ενεργοποιήσουν τα διαθέσιμα δεδομένα τους για να παρουσιάσουν την πιο σχετική προσφορά την κατάλληλη στιγμή. Σχεδόν το ήμισυ (47%) των διανομέων ταξιδιών διατηρεί μια συνεχή ψηφιακή παρουσία, προκειμένου να συλλάβει τον ταξιδιώτη που ψάχνει και ταξιδεύει πάντα.

Η συνδρομητική τηλεόραση συνδέει τους εμπόρους με τους ταξιδιώτες
Περισσότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτικών πρακτορείων (38%) σχεδιάζουν να επενδύσουν στη CTV το 2020. Το 36% σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερο στην CTV τα επόμενα πέντε χρόνια. Το κίνητρο για τη μετατόπιση του προϋπολογισμού σε CTV επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό επειδή οι έμποροι μπορούν να στοχεύουν θεατές σε πολλαπλές συσκευές ροής, εφαρμογές ή κανάλια (56%).

Στοχεύοντας αποτελεσματικά τα διαφορετικά είδη κοινού
Το 48% των μεγάλων διαφημιζόμενων προσπαθούν να στοχεύσουν το κοινό τους προγραμματισμό στο εσωτερικό. Αυτό είναι άμεσο αποτέλεσμα των διαφημιζόμενων που θέλουν να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους (51%), βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI) (46%) και δυνατότητα ταχύτερης αντίδρασης στις πληροφορίες της καμπάνιας τους (44%).

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης