Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τσαλίδης (ΤΡΑΙΝΟΣΕ): Tο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη μπορεί να διαρκεί λιγότερο και από 3 ώρες

tags :
Τσαλίδης (ΤΡΑΙΝΟΣΕ): Tο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη μπορεί να διαρκεί λιγότερο και από 3 ώρες
Στην συνέντευξη του στο tourismtoday ο Φίλιππος Τσαλίδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακτινογραφώντας τις προοπτικές της αγοράς
Προσωπικότητα που ταυτίστηκε άρρηκτα με την αναγέννηση του ελληνικού σιδηροδρόμου. Η θητεία του στο τιμόνι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν της ιδιωτικοποίησης της εκτιμήθηκε από τον αγοραστή της την Ferrovie dello Stato Italiane και ήδη τα μεγέθη της εταιρείας βαίνουν αυξανόμενα, μολονότι η εταιρεία παλεύει ακόμη με το προβληματικό σε ορισμένα σημεία δίκτυο του ΟΣΕ.
Προερχόμενος από τους ΑΝΕΛ και πρώην βουλευτής Ξάνθης της Νέας Δημοκρατίας, Φίλιππος Τσαλίδης χρημάτισε υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης της υπηρεσιακής κυβέρνησης Θάνου.
Επισημαίνεται ότι ο κ. Τσαλίδης είναι ηλεκτρονικός μηχανικός και έχει διατελέσει αντιπρύτανης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
Στην συνέντευξη του στο tourismtoday αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακτινογραφώντας τις προοπτικές της αγοράς.

Πώς κινήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2019 σε σχέση με το 2018 και ποιες οι προοπτικές του 2020;
Τα αποτελέσματα του έτους έδειξαν συνολική αύξηση 16% στην επιβατική κίνηση για το 2019 σε σύγκριση με το 2018, κάτι το οποίο αποδεικνύει ότι το ταξίδι με το τραίνο αρχίζει να κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών.
Το όραμά μας βασίζεται στο «ταξιδιωτικό» τρίπτυχο: ασφάλεια, άνεση, εμπειρία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στην ουσιαστική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα. Με λειτουργικές υπηρεσίες και βιωματική αίσθηση για το επιβατικό κοινό επιδιώκουμε τη συνεχή εξέλιξη και τη σταθερή προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών ταξιδιού.
Για τον λόγο αυτό, εντός του 2020, σχεδιάζονται μεγάλες επενδύσεις στον τομέα των νέων τεχνολογιών, οι οποίες θα συμβάλουν αποφασιστικά στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου. Παράλληλα, επένδυση θα γίνει και σε μία νέα εμπορική πλατφόρμα η οποία θα προσφέρει τη δυνατότητα κράτησης εισιτηρίων, καθώς και άλλων υπηρεσιών, σε συνεργασία με άλλες εταιρείες μεταφορών πχ. ακτοπλοϊκές, αεροπορικές, οδικές, κλπ. με δυνατότητα ακόμα για προσφορές και για ολοκληρωμένο σχεδιασμό ταξιδιού.

Τι μερίδιο στον τζίρο της εταιρείας έχουν οι εμπορευματικές μεταφορές; Ποιο το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα; Θα αξιοποιήσετε τις αποθήκες του Θριασίου;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως μέλος πλέον του FS Group, μιας από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές εταιρείες στην Ευρώπη, έχει τοποθετήσει στο επίκεντρο της επιχειρηματικής της δράσης τις επενδύσεις τόσο σε ό,τι αφορά στις σιδηροδρομικές μεταφορές -επιβατικές και εμπορευματικές- όσο και στην επέκταση των υπηρεσιών logistics με στόχο τη συμβολή στην περαιτέρω αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics η TRAINOSE με την ανάπτυξη του συγκροτήματος στην περιοχή του Θριάσιου και την εκμετάλλευση των δύο μεγαλύτερων αποθηκών (έκτασης 60.000 τ.μ.) στη ΝΑ Ευρώπη, υλοποιεί το στόχο της δημιουργίας ενός σύγχρονου κέντρου εφοδιαστικής για την αποτελεσματικότερη παροχή των υπηρεσιών αυτών προς τους πελάτες της, όχι μόνο στην ελληνική επικράτεια, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Νότιας και Κεντρικής Ευρώπης.

Πότε παραλαμβάνετε τα νέα τραίνα;
Αμέσως μετά το καλοκαίρι του 2020 πρόκειται επίσης να έρθει στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πρώτο από τα πέντε συνολικά σύγχρονα τρένα, ενώ θα ακολουθήσουν το 2022 τα υβριδικά τρένα, ό,τι πιο νέο και σύγχρονο έχει να επιδείξει η τεχνολογία με στόχο τη δημιουργία μιας «νέας εποχής στον ελληνικό σιδηρόδρομο», αλλά και της ενδυνάμωσης της ανταγωνιστικότητας του τρένου ως βασικό μέσο μεταφοράς. Η επενδυτική αυτή προσπάθεια σε νέα τρένα, στην αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και στις νέες τεχνολογίες, στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό του Ελληνικού Σιδηροδρόμου ώστε να φτάσει σύντομα στα Ευρωπαϊκά πρότυπα των σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

Αυξάνονται τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπως την περίοδο των εορτών; Πότε θα κατεβούμε κάτω από το 3.30 ώρες;
Την περίοδο των εορτών τα δρομολόγια είχαν πληρότητα και αποφασίστηκε να παραμείνουν ως έχουν τρεις ημέρες την εβδομάδα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Το σημαντικό είναι ότι έχουμε νέο κόσμο επάνω στον τραίνο. Νέοι πελάτες πολύ πιο απαιτητικοί από όσους χρησιμοποιούσαν το τραίνο στο παρελθόν, κάτι που δείχνει πως οι υπηρεσίες του τραίνου έχουν αναβαθμισθεί και ικανοποιούν πλέον και το νέο κοινό.
Η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη έχει ολοκληρωθεί και πλέον αναμένεται η εγκατάσταση των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας έως τα μέσα του 2021.
Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή, πέρα από την αύξηση της χωρητικότητας, θα μειωθεί πολύ ο χρόνος και κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες (όπως πχ και εξάλειψη των υπαρχόντων βραδυποριών) τότε το δρομολόγιο Αθήνα–Θεσσαλονίκη μπορεί να διαρκεί λιγότερο και από 3 ώρες.

Υπάρχει περίπτωση να έχουμε σύντομα τραίνο στην Πελοπόννησο; Για παράδειγμα ένα δρομολόγιο Κόρινθος-Ναύπλιο ;
Η υποδομή για to δρομολόγιο Κόρινθος-Ναύπλιο υπάρχει, όμως χρειάζεται να αναταχθεί, να ανακαινισθούν οι σταθμοί και να ληφθεί μέριμνα για τις ισόπεδες διαβάσεις. Όταν ο ΟΣΕ παραδώσει τη γραμμή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – έχοντας ήδη δεσμευθεί – θα θέσει σε λειτουργία το νέο δρομολόγιο σε εντός ενός μήνα.

Πότε προσεγγίζει ο Προαστιακός το Αίγιο;
Μέχρι τώρα το τραίνο φθάνει μέχρι το Κιάτο. Μέσα στο 2020 αναμένουμε νέο σταθμό στο Αίγιο, πολύ πιο κοντά δηλαδή στην Πάτρα. Η γραμμή από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο θα λειτουργεί με μηχανή diesel, το οποίο σημαίνει πως ο επιβάτης θα αποβιβάζεται από το τραίνο και θα επιβιβάζεται σε νέο. Τα προβλήματα αυτά είναι δεδομένα, αλλά γίνονται προσπάθειες από όλες τις πλευρές για την εξομάλυνσή τους.

Μετά την απορρόφηση της εταιρείας συντήρησης σχεδιάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποτελέσει και κέντρο επισκευής των βαγονιών της ΣΤΑΣΥ;
Επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων πρόκειται να γίνουν και για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ που έχει ενσωματωθεί πλέον στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μετά τη συγχώνευση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει τη δυνατότητα να επισκευάζει όχι μόνο τα δικά της τραίνα, αλλά εφόσον υπάρξει ανάγκη ή σχετικό αίτημα ή διαγωνισμός, και άλλων εταιρειών (συμπεριλαμβα-νομένων και εκείνων της σταθερής τροχιάς).

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης