Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θα προσφέρετε μία ασυναγώνιστη εμπειρία φιλοξενίας στο ξενοδοχείο

tags :
Πως θα προσφέρετε μία ασυναγώνιστη εμπειρία φιλοξενίας στο ξενοδοχείο
Η συνδεσιμότητα και η εξατομίκευση διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο πια και στα ταξίδια
Η τεχνολογία αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.
Η συνδεσιμότητα και η εξατομίκευση διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο πια και στα ταξίδια.
Η εμπειρία του πελάτη είναι το πιο σημαντικό στοιχείο.
Και σε συνδυασμό με τις γνώσεις και την εκπαίδευση του προσωπικού δημιουργεί ένα ασυναγώνιστο brand.
Η Ronel Bezuidenhout, διευθύνων σύμβουλος και διευθύντρια του Capital Hotel School, ενός από τα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα για φιλοξενία αποκαλύπτει τα έξι συμβουλές για να προσφέρετε μία αποκλειστική εμπειρία στον πελάτη.



Τα έξι tips για μια αποκλειστική εμπειρία στον πελάτη
  1. Εκπαίδευση στο να σκεφτόμαστε τις επιθυμίες του πελάτη.
  2. Εφαρμογή γνώσεων στο χώρο της εργασίας.
  3. Εύρεση λύσεων σε καθημερινές εργασίες και προκλήσεις.
  4. Υπηρεσίες με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη. Ένας επισκέπτης δεν θα θυμάται ποτέ την υπηρεσία (το καθήκον), αλλά μάλλον πώς τον κάνατε να αισθάνεται (το χαμόγελο, τη φροντίδα και το αίσθημα του “ανήκω”).
  5. Εξατομίκευση της εμπειρίας του προσωπικού.
  6. Συμμετοχή του πελάτη, μέσω ξεχωριστών προσφορών.

Παρά την τεχνολογική πρόοδο οι επισκέπτες θα συνεχίσουν να επιθυμούν μια αληθινή, έντιμη και γνήσια συναναστροφή με το προσωπικό, λέει η Ronel Bezuidenhout.
“Αν και δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι τα πάντα γύρω μας συνδέονται είτε με ένα smartphone είτε με ένα tablet, ο κλάδος της φιλοξενίας πρέπει να εξασφαλίσει ότι κάθε σημείο επαφής με τον επισκέπτη είναι μια ευκαιρία για να του προσφερθεί εξαιρετική εξυπηρέτηση και μια αξέχαστη εμπειρία, επισημαίνει. Για τη δημιουργία ενός ξεχωριστού εμπορικού σήματος είναι αναγκαία η αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης