Ο Μυτιληναίος στρέφεται στο εξωτερικό και μαζί διοχετεύει και την διαφήμιση - προβολή, το 80% πάει έξω

Ο Μυτιληναίος στρέφεται στο εξωτερικό και μαζί διοχετεύει και την διαφήμιση - προβολή, το 80% πάει έξω
Αυτό σημαίνει ότι τα μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα θα πρέπει να παρακολουθήσουν με προσοχή τις εξελίξεις και τα τεκταινόμενα και ανάλογα να προσαρμοστούν
Τα μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα πρέπει γρήγορα να αντιληφθούν τις αλλαγές στις στρατηγικές των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Ορισμένοι όμιλοι λόγω και της εξωστρέφειας τους και της διεθνοποίησης τους αποφασίζουν στο σκέλος της προβολής και διαφήμισης να στραφούν στο εξωτερικό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μυτιληναίος ο οποίος σχεδόν το 80% της διαφήμισης το έχει μεταφέρει στο εξωτερικό σε διεθνή μέσα ενημέρωσης.
Οι πληροφορίες του bankingnews αναφέρουν ότι θα μειώσει αισθητά την προβολή στην Ελλάδα και θα προβεί σε μείωση διαφημιστικής προβολής κατά 20% με 25% στην ελληνική αγορά.
Σε ανάλογες κινήσεις θα προχωρήσουν και άλλοι επιχειρηματικοί όμιλοι.
Αυτό σημαίνει ότι τα μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα θα πρέπει να παρακολουθήσουν με προσοχή τις εξελίξεις και τα τεκταινόμενα και ανάλογα να προσαρμοστούν.
Το σκηνικό στην Ελλάδα και στις επιχειρήσεις αλλάζει και θα επιβιώσουν μόνο όσα μέσα ενημέρωσης αντιληφθούν ποιες είναι οι νέες τάσεις...
 

bankingnews.gr

BREAKING NEWS