Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Αγωνία για τις αντοχές των τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην υπερφόρτωση των δικτύων

tags :
Αγωνία για τις αντοχές των τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην υπερφόρτωση των δικτύων
Κράσαραν τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα στη Μεγάλη Βρετανία 
«Θα αντέξουν οι υποδομές του ελληνικού Διαδικτύου τον πρόσθετο φόρτο, την στιγμή που χιλιάδες άνθρωποι βρίσκονται στο σπίτι τους και οι περισσότεροι από αυτούς είναι σε καθεστώς τηλεργασίας;»
Αυτό είναι το ερώτημα που πλανιέται από τις αρχές τις εβδομάδας όπου η πλειοψηφία των Ελλήνων εργάζεται κατ΄οίκον, ενώ πολλές εταιρείες προχωρούν σε τηλεδιασκέψεις, με ένα μεγάλο καθημερινό όγκο εργασιών που καλούνται να διεκπεραιώσουν.
«Η συγκυρία είναι δύσκολη και οι αντοχές των τηλεπικοινωνιακών Ομίλων θα δοκιμαστούν αρκετά», επισημαίνουν στο bankingnews στελέχη της αγοράς.
Είναι ενδεικτικό ότι χτες Τρίτη το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Μεγάλης Βρετανίας αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα καθώς πολλοί χρήστες οι οποίοι δουλεύουν από το σπίτι δεν μπορούσαν να στείλουν μηνύματα, ενώ έμειναν και χωρίς σύνδεση internet.
Η Τηλεπικοινωνιακή Αρχή της Μεγάλης Βρετανίας διαπίστωσε το πρόβλημα και αναγνώρισε ότι ορισμένες κλήσεις μεταξύ διαφορετικών δικτύων δεν μπόρεσαν να συνδεθούν", δήλωσε ο εκπρόσωπος της.
Συγκεκριμένα, τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι της χώρας, όπως O2, Vodafone και Τhree παρουσίασαν σημαντικό πρόβλημα, που προήλθε από τον μεγάλο αριθμό των χρηστών που χρησιμοποιούν τα τηλέφωνα και τις συσκευές τους λόγω τηλεεργασίας, προκαλώντας υπερφόρτωση των δικτύων, ανέφερε χαρακτηριστικά, δηλώντας ότι το θέμα θα εξεταστεί .
Στην χώρα μας, η τηλεργασία, η τηλεμάθηση, αλλά και η ανάγκη για ψυχαγωγία αναμένεται να δοκιμάσουν τις αντόχες των εγχώριων τηλεπικοινωνιακών παρόχων, όπως ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς με αρμοδιότητα την απλούστευση διαδικασιών, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό.
Μάλιστα ο ίδιος έδωσε συμβουλές για την αποφόρτιση του δικτύου σε ώρες αιχμής και μίλησε για τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης με τους παρόχους.
«Πολύ εύκολα μπορεί να γίνει η διαχείριση. Η μία είναι από συνήθεια ότι οι κλήσεις γίνονται επί το πλείστον από τα κινητά, μην ξεχνάμε ότι έχουμε και τα σταθερά κι όσες κλήσεις γίνονται από εκεί να τις κάνουμε. Επίσης θα πρέπει τις ώρες αιχμής 9 το πρωί με 6 το απόγευμα, να πρέπει να υπάρχει αυτοσυγκράτηση στις εφαρμογές ψυχαγωγίας.
Το δεύτερο στάδιο ενεργειών και πρωτοβουλιών για ψηφιακή αλληλεγγύη είναι το εξής. Καλέσαμε τους παρόχους να κάνουν προσφορές σε μία πλατφόρμα που έχει ανοίξει και έχει γίνει ήδη με μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία και λιγότερο στην Βουλγαρία. Εχουν γίνει ήδη προσφορές, αναμένουμε άμεση ανταπόκριση στο αίτημα για δωρεάν υπηρεσίες.
Ηδη ξεκίνησε από χθες μία εταιρία να προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μεγάλη ανταπόκριση τις επόμενες ημέρες» τόνισε χαρακτηριστικά.
Να σημειωθεί ότι το τελευταίο ρεκόρ στη κίνηση διαδικτύου στην χώρα μας καταγράφηκε την προηγούμενη Πέμπτη, με την κίνηση στο GR-IX να φτάνει τα 153,92 Gbps.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης