Αναλύσεις – Εκθέσεις

BofA: Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν κάθε μέρα στις ΗΠΑ λόγω lockdown

BofA: Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν κάθε μέρα στις ΗΠΑ λόγω lockdown
Το lockdοwn αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των Αμερικανών κάθε μέρα, σύμφωνα με την BofA
Τεράστιες αλλαγές και μεγάλες διακυμάνσεις, καθημερινά, στις συνήθειες των καταναλωτών διαπίστωσε η Bank of America ειδικά τον Μάρτιο, από τότε δηλαδή που άρχισε να κορυφώνεται η πανδημία του κορωνοϊού.
Φυσικά, λόγω των περιοριστικών μέτρων και των lockdowns, που επιβλήθηκαν για την αποφυγή της διασποράς του ιού, κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο και, σε καμία περίπτωση, δεν αποτελεί έκπληξη.
Πέρα, όμως, από την αύξηση της κατανάλωσης τις πρώτες ημέρες που ξέσπασε η νόσος, κατά τις οποίες οι καταναλωτές έσπευσαν να εξασφαλίσουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, οι πληρωμές που έγιναν μέσω της τράπεζας έδειξαν ότι οι δαπάνες σταθεροποιήθηκαν στις 18 Μαρτίου.
Ξαφνικά, οι αγορές άρχισαν να πέφτουν, αλλά όχι τόσο ραγδαία όσο είχε αρχικά προβλεφθεί.
Λίγες μέρες αργότερα, σύμφωνα με την BofA, από τη δεύτερη εβδομάδα του Απριλίου, οι αγορές αυξήθηκαν και εξακολουθούν να αυξάνονται (+8%) σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Σε γενικές γραμμές, οι συνολικές πληρωμές του α’ τριμήνου αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2019, μετά την ελαστικοποίηση των πιστωτικών ορίων στις ΗΠΑ, στα τέλη Μαρτίου.
Η δαπάνη σε πλαστικό χρήμα για μη βασικά προϊόντα μειώθηκε ακόμα και από αυτούς που δεν έχουν πληγεί από την πανδημία του κορωνοϊού.
Από την άλλη, αυξήθηκαν οι δαπάνες για αγορά πρώτων υλών και προϊόντων όπως φρούτα και λαχανικά.
Οι καταναλωτές και οι μικρές επιχειρήσεις που δεν κάνουν συναλλαγές με πλαστικό χρήμα επιβραδύνθηκαν, καθώς οι παραγγελίες αγαθών στο σπίτι επεκτάθηκαν.
Τέλος, οι δαπάνες μέσω πιστωτικής κάρτας σημείωσαν πτώση, αλλά ακόμα και έτσι είναι μεγαλύτερες σε ετήσια βάση σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι, παρά την απότομη πτώση τον Μάρτιο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης