Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Πώς ο Mr Jumbo Απόστολος Βακάκης από Σκρουτζ Μακ Ντακ έγινε Αϊ-Βασίλης! 

tags :
Πώς ο Mr Jumbo Απόστολος Βακάκης από Σκρουτζ Μακ Ντακ έγινε Αϊ-Βασίλης! 
Με διψήφιο ποσοστό τρέχουν οι πωλήσεις του ομίλου -  Αισιόδοξα τα μηνύματα από την αγορά!
Αισιόδοξα μηνύματα από την επανεκκίνηση των καταστημάτων Jumbo έστειλε ο βασικός  μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου μιλώντας στην ετήσια τακτική γενική  συνέλευση των μετοχών, ο οποίος άδραξε την ευκαιρία και υποσχέθηκε «μποναμά» για τους  επενδυτές – μετόχους από τη φετινή οικονομική χρήση παρότι επανέλαβε ότι πρόκειται για μια χαμένη χρονιά.
Ο Mr Jumbo σε μία στιγμή αυτοσαρκασμού απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε ότι δεν φόρεσε τη στολή το Αϊ Βασίλη εγκαταλείποντας τη στολή του Skroutz Mac Duck και δικαιολόγησε την υπόσχεσή του για χρηματική καταβολή προς τους επενδυτές ως «αμοιβή» που στήριξαν τη μετοχή.
 Επισήμανε ότι δεν μπορεί να δοθεί με τη μορφή προμερίσματος και προσδιόρισε ότι το ύψος του «μερίσματος» θα είναι θα κατά 50% χαμηλότερο σε σχέση με αυτό που διέμενε  για την περσινή χρονιά.
Σύμφωνα με αναλυτές για το οικονομικό έτος 2020,  η Jumbo θα δώσει 023 λεπτά του ευρώ ανά μετοχή.
Η ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετοχών έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης με τον κ. Απόστολο Βακάκη να δίνει στίγμα αισιοδοξίας για την συμπεριφορά των καταναλωτών  μετά το lock down με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεση του από τις πωλήσεις των τελευταίων 20 ημερών.
Ωστόσο διευκρίνισε ότι δεν πρέπει να μειώνουμε την ουσία του προβλήματος και διατύπωσε την εκτίμηση ότι δεν θα επανέλθει η οικονομία σε νέο lock down.
Οι Έλληνες καταναλωτές μετά από δύο μήνες αποκλεισμού επανήλθαν δριμύτεροι ανεβάζοντας  τον πήχη των προσδοκιών με τον κ. Απόστολο Βακάκη να λέει ότι οι πωλήσεις τρέχουν με διψήφιο ποσοστό και στην περίπτωση που διατηρηθούν αυτοί  οι ρυθμοί  μπορεί φέτος να ανακτηθεί το 75% του χαμένου τζίρου αφήνοντας και κάποια περιθώρια ότι μπορεί να καλυφθεί ακόμη και το 100%.
Οι εγχώριοι και κύπριοι καταναλωτές έβγαλαν αγοραστικά ένστικτα και ειδικότερα οι καταναλωτές στην Κύπρο που 3 καταστήματα που ήταν ανοιχτά στη Μεγαλόνησο κάλυψαν τον τζίρο και των δύο καταστημάτων που παραμένουν κλειστά.
Αντίθετα οι πωλήσεις σε Βουλγαρία και Ρουμανία κινήθηκαν πιο χαμηλά.
Ωστόσο απέφυγε να κάνει πρόβλεψη για την πορεία των αποτελεσμάτων καθώς θεωρεί ότι πολλά θα κριθούν κι από την τουριστική περίοδο και από τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες το επόμενο διάστημα.
Ο κ. Βακάκης τόνισε ότι δεν έκανε χρήση κάποιου κυβερνητικού μέτρου από την χρονική στιγμή που άνοιξε η αλυσίδα.
Σε σχετική ερώτηση πόσο κόστισε το lock down προσδιόρισε ήταν χάθηκε το 20% του τζίρου.
Σύμφωνα με αναλυτές οι απώλειες αποτιμώνται κοντά στα 160 εκατ. ευρώ.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα έτρεξε με υψηλές ταχύτητες στο δίμηνο που ήταν κλειστά τα καταστήματα σημειώνοντας πωλήσεις αυξημένες κατά 130% για να υποχωρήσουν  σημαντικά όταν οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τα φυσικά  καταστήματα.
Η διοίκηση του ομίλου πιστεύει ότι μπορεί να οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μπορούν να διατηρούν στο 30% σε σχέση με την εκδήλωση της πανδημίας.      
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος 
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης