Τελευταία Νέα
Πολιτική

Ύμνος στο ελληνικό καλοκαίρι το νέο σποτ για την επανεκκίνηση του τουρισμού

Ύμνος στο ελληνικό καλοκαίρι το νέο σποτ για την επανεκκίνηση του τουρισμού
Ποιες είναι οι προσδοκίες της κυβέρνησης
Με ένα απλό και λιτό μήνυμα που περικλείεται σε ένα σποτ σαράντα δευτερολέπτων ξεκινά η φετινή καμπάνια του ελληνικού τουρισμού λίγες ημέρες πριν ανοίξουν σταδιακά αλλά με αισιοδοξία οι πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρωθυπουργός.
Υπό το πρίσμα αυτό, με την οικονομία και την κοινωνία να επανέρχονται σιγά-σιγά σε κανονικούς ρυθμούς, η Ελλάδα ανοίγει για τον τουρισμό, φιλοδοξώντας να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε μια πολύ δύσκολη χρονιά, εκμεταλλευόμενη και την αναβαθμισμένη διεθνώς εικόνα της εξαιτίας της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας.
«Η ασφάλεια όλων είναι η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα» είπε για άλλη μια φορά ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την παρουσίαση της καμπάνιας προώθησης του τουρισμού, επισημαίνοντας ότι οι επισκέπτες θα έρθουν σε μία Ελλάδα που θα είναι ίδια και ταυτόχρονα διαφορετική γιατί θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα ώστε να μπορέσουμε όλοι να λειτουργήσουμε με απόλυτη ασφάλεια.
Σε αυτό το διαφορετικό καλοκαίρι που έχουμε μπροστά μας, η Ελλάδα παρουσιάζεται ως ένας προορισμός που κάποιος μπορεί να τον βλέπει μέσα από μία διαφορετική ματιά, καθώς η Ελλάδα είναι σίγουρα κάτι περισσότερο από το Ήλιο και τη Θάλασσα, τόνισε ο πρωθυπουργός.
Η έννοια της ελευθερίας αποκτά άλλη αξία είπε, ενώ έκανε λόγο για ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά.
Αναγνωρίζοντας το γεγονός πως αναπόφευκτα αυτό το καλοκαίρι ο αριθμός των επισκεπτών φέτος θα είναι σημαντικά μειωμένος, ο κ. Μητσοτάκης στάθηκε, στην μακρόπνοη διάσταση του μηνύματος για τον ελληνικό τουρισμό, υπογραμμίζοντας ότι στόχος είναι η ξεχωριστή αίσθηση του ελληνικού καλοκαιριού να «φτάσει» και σε όσους δεν θα μπορέσουν να επισκεφτούν φέτος τη χώρα μας.
«Φέτος ο αριθμός των επισκεπτών που θα έρθουν στην Πατρίδα μας θα είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με τα 33.000.000 που ήρθαν πέρυσι.
Πόσο μειωμένος δεν το ξέρουμε, κανείς δεν μπορεί να κάνει καμία ακριβή πρόβλεψη.
Θα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα ήθελαν να έρθουν στην Ελλάδα και δεν θα μπορούν να το κάνουν είτε γιατί για κάποιο λόγο δεν θα μπορούν να έρθουν είτε γιατί δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα.
Αλλά αυτή είναι μια καμπάνια η οποία δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά βλέπει και παραπέρα, βλέπει στο ’21, βλέπει στο ’22», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Απευθυνόμενος στους επαγγελματίες του τουρισμού, τους οποίους χαιρέτισε για την πολυετή συνεισφορά τους, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε το πάγιο μήνυμα της κυβέρνησης ότι θα προστατεύσει θέσεις εργασίας, προσθέτοντας πως είναι έτοιμος να προσφέρει περαιτέρω στήριξη στον κλάδο και στους συναφείς τομείς, εάν αυτό χρειαστεί.
«Και θέλω να γνωρίζετε ότι στεκόμαστε δίπλα σας όποτε κρίνουμε και αξιολογώντας με δυναμικό τρόπο τα μέτρα τα οποία έχουμε πάρει, είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα όπλα στη φαρέτρα μας, θα έχουμε δεδομένα πολύ σύντομα.
Και εδώ πέρα είμαστε, εφόσον χρειάζεται, να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τον κλάδο του Τουρισμού και βέβαια τους συναφείς κλάδους, της Εστίασης, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού», πρόσθεσε.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης