Νέα καμπάνια από το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ

Νέα καμπάνια από το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ
της Εύας Οικονομάκη
Την καμπάνια «Destination Greece Health First», που απαντά σε όλα τα ερωτήματα που μπορεί να έχουν οι τουρίστες που θέλουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, παρουσίασαν πριν από λίγο ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, και ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δημήτρης Φραγκάκης.
“Με την επιτυχή επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού την 1η Ιουλίου δίνουμε το σήμα επανέναρξης της προωθητικής καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού. Το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ξεκινά μια νέα καμπάνια για την προώθηση της χώρας μας στο εξωτερικό. Η καμπάνια αυτή θα προωθήσει το μήνυμα της επανεκκίνησης, της ασφάλειας, αλλά και της φιλοξενίας”, τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι η νέα καμπάνια επιτρέπει στον τουρίστα να ενημερωθεί και να πάρει την απόφαση να ταξιδέψει στην Ελλάδα.
“Η καμπάνια καθησυχάζει, ενημερώνει και προτρέπει τον δυνητικό τουρίστα να έρθει στη χώρα μας”, συμπλήρωσε ο Χ. Θεοχάρης, υπογραμμίζοντας ότι η καμπάνια αναπτύσσεται σε τρεις άξονες. “Πρώτον, θέλω να ταξιδέψω στην Ελλάδα, μπορώ; Δεύτερον, πόσο ασφαλής θα είμαι, τι μέτρα έχει πάρει η Ελλάδα για να διασφαλίσει την υγεία μου και την ασφάλειά μου; Τρίτον, τι θα συμβεί στις διακοπές μου αν αρρωστήσω;”, είπε ο υπουργός Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι η πανδημία αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση, που κάνει διαφορετική την εμπειρία των διακοπών.
Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ τόνισε: “Οι τελευταίοι 6 μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι, αλλά και εξαιρετικά παραγωγικοί για τον ΕΟΤ. Το 2020 για πρώτη φορά ξεκινήσαμε καμπάνια branding της χώρας στις 15 Ιανουαρίου. Δυστυχώς, η πανδημία του κορωνοϊού ανέκοψε, αλλά δεν διέκοψε την πορεία διαφήμισης της χώρας στο εξωτερικό”.
“Μέσα στη σκληρή καραντίνα, αντιδράσαμε, βγάλαμε προς τα έξω το “Greece from home” σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, μια καμπάνια που πήρε διθυραμβικές κριτικές στο εξωτερικό. Αμέσως μετά, τέλος Μαΐου, αρχές Ιουνίου λανσάραμε σε συνεργασία πάλι με τον ιδιωτικό τομέα την καμπάνια που αφορά το ελληνικό καλοκαίρι”, είπε ο Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνοντας ότι αυτή η καμπάνια εστιάζει στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο τουρισμός και αφορά την υγεία.
 
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS