Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

1st Annual Apollon MRMP Empowerment Event: Τα μυστικά της επιτυχίας στον ασφαλιστικό κλάδο

tags :
1st Annual Apollon MRMP Empowerment Event: Τα μυστικά της επιτυχίας στον ασφαλιστικό κλάδο
Η ασφαλιστική εταιρία Απόλλων ΑΕ, του ομίλου Σαρακάκη διοργάνωσε το 1st Annual Apollon MRMP Empowerment Event
Ανθρώπινη αντιμετώπιση, ειλικρίνεια, σεβασμός και φιλότιμο είναι τα σημεία κλειδιά για μια επιτυχημένη καριέρα στον ασφαλιστικό τομέα και είναι εκείνα τα σημεία που «κερδίζουν» και φέρνουν αύξηση των πελατών και κέρδη στην εταιρία.
Τα παραπάνω συμπυκνώνουν εμπειρίες ετών που διηγήθηκαν ασφαλιστικοί πράκτορες στο 1st Annual Apollon MRMP Empowerment Event, που διοργάνωσε η ασφαλιστική εταιρία Απόλλων ΑΕ, του ομίλου Σαρακάκη.
Στο ψηφιακό αυτό Event που διοργάνωσε φιλοξένησε -εκτός των άλλων- τρεις διακεκριμένους Ομιλητές παγκόσμιας εμβέλειας και συγκεκριμένα τους Guy E. Baker, Financial advisorΑuthor,MDRT past President MDRT Top of the Table, τον Ken Honda Japan’s  bestselling personal development, Happiness & Money guru και την Sunny Istar Lee Financial advisor – Αuthor MDRT Life Member, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε ο Αλέξανδρος Σαρακάκης διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου.
Στην εισήγησή της η CEO της Απόλλων Α.Ε, Σοφία Σικοτάκη, αφού ευχαρίστησε τους παραβρισκόμενους τόνισε ότι το meeting αυτό αποτελεί μια γιορτή της συνεργασίας της εταιρίας με με την Sunny Ister Lee  και τον Κάρολο Μαρκουίζο  που όλο αυτόν τον καιρό υποστηρίζουν το Δίκτυο Συνεργατών.
Η κ. Σικοτάκη τόνισε ότι «είμαστε  περήφανοι  για τους ανθρώπους μας και τους Συνεργάτες μας  και για την κουλτούρα μάθησης που έχουμε υιοθετήσει και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα έρχονται μέσα από την γνώση.
Έχουμε Πάθος για την δημιουργία κουλτούρας γνώσης και θετικότητας γιατί αυτή μας εμπνέει να κάνουμε το καλύτερο. 
Θέλουμε και κάνουμε διαφορά στις ζωές των ανθρώπων που αγγίζουμε, με τον οποιοδήποτε τρόπο και επίπεδο».
Στις ομιλίες που ακολούθησαν ο Γιάννης Λασκαράτος αναφέρθηκε στην συναισθηματική προσέγγιση των πελατών.
Ο Κων/νος Μούκος στην ποιοτική εξυπηρέτηση που αυξάνει το πελατολόγιο μέσα από την προσαρμογή στα οικονομικά δεδομένα των ασφαλιζόμενων.
Ο Βαγγέλης Χιώτης στην αντιμετώπιση των ατόμων με αναπηρία και στο «λειτούργημα» των ασφαλιστών, που στην πράξη δεν αντικατοπτρίζει την «παροχή υπηρεσιών».
Ο Κων/νος Λακόπουλος στην ανάληψη των αναγκών των πελατών και στην αμφίδρομη σχέση με τον ασφαλιστή.
Η Βίλλη Πολίτη στην ανάπτυξη μιας ατομικής επιχείρησης, μέσω και της ψηφιακής έκθεσης. Και η Αννα Σκάρπα στην συναισθηματική νοημοσύνη.

Αντώνης Βασιλόπουλος
Antonisvasilopoulos1@gmail.com

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης