Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

H Groupama Ασφαλιστική παρουσιάζει το πρώτο AI ChatBot στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

tags :
H Groupama Ασφαλιστική παρουσιάζει το πρώτο AI ChatBot  στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
Το Chatbot της Groupama Ασφαλιστική, αποτελεί μία καινοτόμα λύση επικοινωνίας, που είναι διαθέσιμη οποτεδήποτε χρειαστεί, χωρίς καθυστερήσεις
Από τις αρχές του έτους, η Groupama Ασφαλιστική έχει ενισχύσει την εμπειρία εξυπηρέτησης των επισκεπτών στον ιστότοπό της με τη χρήση ειδικού λογισμικού, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση.
Το Chatbot της Groupama Ασφαλιστική, αποτελεί μία καινοτόμα, διαδραστική και ταυτόχρονα πρωτοποριακή -για τα δεδομένα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς- λύση επικοινωνίας, η οποία είναι διαθέσιμη οποτεδήποτε χρειαστεί, χωρίς καθυστερήσεις.
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών, το chatbot αντιλαμβάνεται την πρόθεση του χρήστη, όταν αυτός πληκτρολογεί την ερώτησή του, και τον κατευθύνει έτσι ώστε να λάβει απάντηση στο ερώτημά του. Έτσι, ένας πελάτης μπορεί να ενημερωθεί εύκολα και άμεσα για το συμβόλαιό του- ακόμη και εκτός ωραρίου- με μία απλή συζήτηση με το chatbot.
Το νέο αυτό λογισμικό εξυπηρετεί πλήρως όλους τους πελάτες συμβολαίου Αυτοκινήτου, Ζωής και Πυρός, ενώ παράλληλα, λειτουργεί ως σύγχρονος πλοηγός για τους υποψήφιους πελάτες στην αναζήτησή τους για το κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης. Στις δυνατότητές του περιλαμβάνεται ακόμα η απάντηση σε συχνά ερωτήματα, αλλά και η ζωντανή σύνδεση  με εκπρόσωπο ή με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Μέχρι σήμερα, το ChatBot της Groupama Ασφαλιστική έχει εκτελέσει σχεδόν 20.000 επικοινωνίες, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από 6.000 χρήστες.
Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητα του συγκεκριμένου μέσου εξυπηρέτησης, έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της εφαρμογής του. Σύντομα, θα μπορεί να επικοινωνεί στους υποψήφιους πελάτες μηχανισμούς τιμολόγησης για προγράμματα Αυτοκινήτου και Πυρός, ενώ η χρήση του θα επεκταθεί και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας, όπως τα αντίστοιχα παράθυρα διαλόγων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ήδη από το 2021, θα δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης από το chatbot και ξενόγλωσσων χρηστών, καθώς προγραμματίζεται η ανακοίνωση της αγγλόφωνης εκδοχής του.
Η Groupama Ασφαλιστική, επενδύει σταθερά στις νέες τεχνολογίες προς όφελος των πελατών της, κάνοντας ταυτόχρονα την ασφάλιση απλή. Με το ChatBot εκμεταλλεύεται δυναμικά τις παγκόσμιες τάσεις στον τομέα της ασφάλισης και, για μία ακόμα φορά, πρωτοπορεί για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.

Antonisvasilopoulos1@gmail.com
 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης