Expedia: Ποιες πληροφορίες ζητούν οι ταξιδιώτες πριν από την κράτηση

Expedia: Ποιες πληροφορίες ζητούν οι ταξιδιώτες πριν από την κράτηση
Αυξάνονται τα εγχώρια ταξίδια με αυτοκίνητο
Πώς σκέφτονται οι ταξιδιώτες να αποδράσουν στην εποχή του COVID-19; Τις απαντήσεις δίνει η ομάδα της Expedia, με στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις διαμονής ταξιδιωτών, πώς γίνονται οι επιλογές μεταφοράς και συγκεκριμένες προτιμήσεις υγείας και ασφάλειας.

Οι πληροφορίες για την υγεία και την υγιεινή είναι βασικές

Καθώς οι αγοραστές ταξιδιών αξιολογούν τον προορισμό, τη διαμονή και τις επιλογές μεταφοράς τους, περίπου 9 στους 10 από αυτούς θέλουν να δουν πληροφορίες σχετικά με την υγεία και την καθαριότητα πριν από την κράτηση.
Πάνω απ' όλα, οι ταξιδιώτες θέλουν να διαβεβαιωθούν ότι είναι ασφαλές για αυτούς να ταξιδέψουν και ότι θέλουν να δουν σχετικές πληροφορίες και μηνύματα από ταξιδιωτικές μάρκες.
Οι προορισμοί, οι διαφημιστικοί συνεργάτες διαμονής και μεταφοράς πρέπει να χρησιμοποιούν μηνύματα μάρκετινγκ και περιεχόμενο για να περιγράφουν με σαφήνεια τα υγειονομικά μέτρα που λαμβάνουν.



Τα εγχώρια ταξίδια με αυτοκίνητο αυξάνονται

Το 62% αισθάνονται άνετα όταν ταξιδεύουν με αυτοκίνητο, έναντι 53% με αεροπλάνο. Οι προορισμοί πρέπει να στοχεύουν σε αγορές με αυτοκίνητο για να προσελκύσουν πιθανούς επισκέπτες.
Η προληπτική ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με ανοιχτές επιχειρήσεις, δραστηριότητες εκτός δρόμου, κοινωνικά απομακρυσμένες εμπειρίες και πολλά άλλα θα βοηθήσει τους επίδοξους επισκέπτες να εμπνευστούν και να σχεδιάσουν το ταξίδι τους.
Η πιθανότητα των επισκεπτών να νοικιάσουν αυτοκίνητο για ταξίδι αναψυχής είναι τρεις φορές υψηλότερη από τα επίπεδα πριν από το COVID. Γεγονός που αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία για εταιρείες ενοικίασης.



Τα ενοικιαζόμενα διακοπών αποδεικνύονται δημοφιλή

Οι ταξιδιώτες αισθάνονται πιο άνετα όταν μένουν σε ενοικιαζόμενα καταλύματα διακοπών και ακολουθούν κατά πόδας αλυσίδες ξενοδοχείων και θέρετρα.
Οι πάροχοι καταλυμάτων μπορούν να προσελκύσουν πιθανούς επισκέπτες οδηγώντας με την ευέλικτη πολιτική ακύρωσης και τις λεπτομερείς πληροφορίες για την υγεία και την ασφάλεια.
Τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα μπορούν επίσης να μοιράζονται πληροφορίες για κοντινές δραστηριότητες που είναι ανοιχτές και να ενσωματώνουν ειδικές προσφορές για να κάνουν την απόφαση κράτησης ακόμα πιο εύκολη.

Οι ταξιδιώτες στρέφονται σε OTA

Μαζί με πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό, τη διαμονή και τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις, η έρευνα δείχνει ότι οι ταξιδιώτες στρέφονται σε μια ποικιλία πόρων για έμπνευση ταξιδιού, σχεδιασμό και κράτηση αυτή τη στιγμή, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA).

*    Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες στρέφονται σε ένα OTA για έμπνευση.
*    Το 73% για το σχεδιασμό.
*    Το 93% θα χρησιμοποιήσουν ένα OTA για να κάνουν κράτηση για ταξίδια.

Αυτό δείχνει μια ευκαιρία για τις ταξιδιωτικές μάρκες να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση και τη ζήτηση με ένα εξειδικευμένο κοινό.
 
Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS