Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θα δημιουργήσετε σχέσεις με ταξιδιώτες για μελλοντική ζήτηση

tags :
Πως θα δημιουργήσετε σχέσεις με ταξιδιώτες για μελλοντική ζήτηση
Περισσότεροι από 1,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook από τα τηλέφωνα τους καθημερινά
Tα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα ψηφιακά κανάλια είναι το κλειδί για την δημιουργία μελλοντικής ζήτησης.
Αυτό επισημαίνει μεταξύ άλλων ο Κρις Μπλέιν αντιπρόεδρος, EMEA & APAC στο Sojern, σε άρθρο του στο phocuswire.
Κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη αφού περισσότεροι από 1,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook από τα τηλέφωνα τους καθημερινά και πάνω από το 70% των χρηστών ερευνούν επιχειρήσεις στο Instagram.
Χρησιμοποιώντας κανάλια κοινωνικών μέσων, ξενοδοχεία και αξιοθέατα μπορείτε να ενισχύσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ και να προσελκύσετε πελάτες καθώς εξερευνούν τις ευκαιρίες αγοράς.

Δημιουργήστε τη δυναμική τώρα

Ενώ είναι δελεαστικό να εξοικονομήσετε επενδύσεις μάρκετινγκ έως ότου έρθουν ανακοινώσεις επανέναρξης, δυστυχώς μέχρι τότε θα είναι πολύ αργά. Να θυμάστε ότι οι πελάτες ονειρεύονται πάντα τον επόμενο προορισμό τους και ανυπομονούν να εξερευνήσουν όλες αυτές τις ταξιδιωτικές προσφορές.
Όπως και εσείς, έχουν απομονωθεί από την ευκαιρία να βγουν, να εξερευνήσουν και να απολαύσουν τη χαρά του ταξιδιού. Σχεδιάσετε ένα πλάνο επαναλειτουργίας όπως ένα μεγάλο άνοιγμα.
Οι προσπάθειες μάρκετινγκ δεν πρέπει να ξεκινούν την ημέρα που οι πόρτες ανοίγουν. Αυτές οι προσπάθειες ξεκινούν συχνά έξι μήνες πριν.
Μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι, για πρώτη φορά, 1,6 εκατομμύρια άνθρωποι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με το αυτοκίνητο τους στην ηπειρωτική Ευρώπη από το Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το καλοκαίρι αντί με το αεροπλάνο.
Χρησιμοποιώντας κανάλια κοινωνικών μέσων, ξενοδοχεία και αξιοθέατα μπορούν να ενισχύσουν τις καμπάνιες μάρκετινγκ και να προσελκύσουν πελάτες καθώς εξερευνούν τις ευκαιρίες αγοράς.

Προχωρήστε πέρα από το παλιό

Μέσα στην αβεβαιότητα είναι εύκολο να επιστρέψετε σε δοκιμασμένες και αληθινές τακτικές.
Ωστόσο, οι έμποροι ταξιδιών ζουν σε μια νέα πραγματικότητα, η οποία απαιτεί καινοτόμες ιδέες. Δυστυχώς, οι παλιές στρατηγικές πιθανότατα δεν θα λειτουργήσουν.
Για παράδειγμα, οι OTA θα είναι πολύ πιο πρόθυμοι να δαπανήσουν δολάρια μάρκετινγκ, διοχετεύοντας κρατήσεις μέσω προσφορών τρίτων.
Ενώ υπάρχει όφελος για ξενοδοχεία ή άλλες ταξιδιωτικές εταιρείες, η ανάκτηση οποιουδήποτε μεριδίου αγοράς που καταλαμβάνουν οι OTA δεν θα είναι μικρό επίτευγμα.
Για ξενοδοχεία και αξιοθέατα, η εστίαση σε άμεσες κρατήσεις μέσω καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο προσφέρει μια οικονομικά αποδοτική επιλογή για να επισημάνετε έναν ονειρικό προορισμό, αλλά επιτρέπει στις μάρκες να επικοινωνούν απευθείας με πιθανούς και τρέχοντες πελάτες σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Με την επιμέλεια οπτικά εμπνευσμένου και συναρπαστικού περιεχομένου, οι επωνυμίες μπορούν να δώσουν στους πιθανούς ταξιδιώτες την ανάκτηση από το βάρος της πανδημίας, ενώ χτίζουν σχέσεις τόσο για το τώρα όσο και για το μέλλον.

Τα βασικά με τη σειρά

Κατά τη δημιουργία ενός ψηφιακού αποτυπώματος, είναι σημαντικό να είστε συνεπείς σε όλα τα κανάλια.
Ενώ πολλά ξενοδοχεία και αξιοθέατα ενημερώνουν ιστότοπους, προφίλ Facebook και πολλά άλλα, πολλά ξεχνούν μερικά από τα άλλα βασικά στοιχεία για την αύξηση των μετατροπών.
Εκτός από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι πιθανοί ταξιδιώτες στρέφονται σε πόρους όπως το TripAdvisor και το Google My Business για να βλέπουν ενημερωμένες κριτικές, προσωρινές ώρες και τρέχουσες προσφορές.
Με τη δημιουργία και τη συνεχή ενημέρωση ενός επιχειρηματικού προφίλ, τα ξενοδοχεία και τα αξιοθέατα μπορούν να ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με τις πολιτικές και τις ενημερώσεις.

Φιλοξενήστε εικονικές εκδηλώσεις και προσφορές

Επειδή πολλά ξενοδοχεία και αξιοθέατα δεν μπορούν να ανοίξουν – ή μπορούν να ανοίξουν με πολλούς περιορισμούς – τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσφέρετε εικονικές εμπειρίες.
Η κοινή χρήση οικογενειακών συνταγών, η φιλοξενία γευσιγνωσίας κρασιού ή εικονικής περιήγησης ή ακόμη και ο διαγωνισμός επανέναρξης είναι όλοι εξαιρετικοί τρόποι για να αλληλεπιδράσετε με πιθανούς ταξιδιώτες και να δημιουργήσετε ένα κύμα ζήτησης.
Με εργαλεία όπως το Instagram Stories, το TikTok και το Facebook Live, οι επωνυμίες μπορούν να προσελκύσουν και να εμπνεύσουν πιθανούς επισκέπτες, δημιουργώντας μελλοντική αφοσίωση.
Πολλοί ταξιδιώτες είναι, και θα είναι προσεκτικοί για ταξίδια για κάποιο χρονικό διάστημα. Για να κάνει πέρα αυτή την ανησυχία η βιομηχανία ταξιδιών και φιλοξενίας, πρέπει να εργαστεί για την διαβεβαίωση.
Τώρα είναι η ώρα να εμπνεύσετε πιθανούς ταξιδιώτες και να τους ενθαρρύνετε να ανακαλύψουν ξανά την αγάπη τους για τα ταξίδια.
Καθώς πολλά ξενοδοχεία και αξιοθέατα περιμένουν να ανοίξουν ή λειτουργούν σε περιορισμένη χωρητικότητα, τα κοινωνικά και ψηφιακά κανάλια τους επιτρέπουν να δημιουργούν άμεσες, εικονικές συνδέσεις με δυνητικούς και τρέχοντες επισκέπτες.
Οι εικονικές συνδέσεις παρέχουν επίσης μια εξαιρετική πλατφόρμα για τη διαχείριση των προσδοκιών των πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Όχι μόνο αυτό, αυτές οι άμεσες συνδέσεις μπορούν να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε μια μάρκα και να χαλαρώσουν τα μυαλά των πελατών σε αυτές τις αβέβαιες στιγμές.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης