Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι ζητούν οι πελάτες απο τα ξενοδοχεία εν μέσω Covid-19

tags :
Τι ζητούν οι πελάτες απο τα ξενοδοχεία εν μέσω Covid-19
Το 80% των επισκεπτών του ξενοδοχείου προτιμά να κατεβάσει μια εφαρμογή ξενοδοχείου που θα τους επιτρέπει να κάνουν check-in, check-out
Η αυξανόμενη εκτίμηση για την τεχνολογία των κινητών συσκευών και τις υπηρεσίες ανέπαφων εστιάζεται σε δύο έρευνες σε περισσότερους από 7.000 ταξιδιώτες, οι οποίοι μέτρησαν τις προτιμήσεις τους πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Η έρευνα που ανατέθηκε από τον βραβευμένο πάροχο τεχνολογίας Criton , αποκαλύπτει ότι το 80% των επισκεπτών του ξενοδοχείου προτιμά να κατεβάσει μια εφαρμογή ξενοδοχείου που θα τους επιτρέπει να κάνουν check-in, check-out και να λάβουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο. Μόνο το 8% των επισκεπτών θα αισθανόταν άνετα να κάνουν check-in και check-out με προσωπική επαφή.
Τα ευρήματα επισημαίνουν σημαντικές πληροφορίες για τους ξενοδόχους, με τα κινητά τηλέφωνα των επισκεπτών να αναγνωρίζονται πλέον ως ουσιαστικό εργαλείο για την παροχή μιας ασφαλούς και ξέγνοιαστης εμπειρίας.
Με το 43% των ταξιδιωτών που διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων και το 40% να διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο 4 ή 5 αστέρων, τα ευρήματα δείχνουν ότι, σε σύγκριση με τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, ένα υψηλότερο ποσοστό επισκεπτών, 73%, θα έκανε λήψη και χρήση μιας εφαρμογής που θα τους επέτρεπε να ανοίξουν την πόρτα του δωματίου τους.
Τα ευρήματα της έρευνας τονίζουν επίσης την ανάγκη για ξενοδόχους να υιοθετήσουν λύσεις χωρίς επαφή για να αυξήσουν τα έσοδα, καθώς σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες, το 47%, δήλωσαν ότι θα ήταν πιο πιθανό να παραγγείλουν υπηρεσία δωματίου ή να πάνε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου εάν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους για την παραγγελία τους.
Η σημασία για τα ξενοδοχεία να επικοινωνούν τα νέα τους πρωτόκολλα ασφάλειας των επισκεπτών επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το ξενοδοχείο θα πρέπει να έχει σαφώς καθορισμένα πρότυπα καθαρισμού για την καταπολέμηση του COVID-19, με το 67% των ταξιδιωτών να λένε ότι, προκειμένου να εξετάσουν το ενδεχόμενο να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο, το προσωπικό του ξενοδοχείου θα πρέπει να απολυμάνει ό, τι μπορεί να αγγίξει ο κόσμος σε ένα δωμάτιο.
Αντανακλώντας τα αποτελέσματα της έρευνας, η Julie Grieve , ιδρυτής και διευθύνουσα σύμβουλος της Criton, δήλωσε: « Στο Criton, εργαζόμαστε σκληρά για να παρακολουθούμε και να κατανοούμε πραγματικά τις αλλαγές στις απαιτήσεις τεχνολογίας επισκεπτών, ώστε να μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι χειριστές μας επωφελούνται από αυτήν τη γνώση για να βελτιώσουν τον επισκέπτη τους. ”
” Αναμφίβολα, λόγω του Covid-19, υπήρξε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες θέλουν να αλληλεπιδράσουν με το ξενοδοχείο, ωστόσο στην πραγματικότητα η ζήτηση για ψηφιακό περιεχόμενο υπήρχε πριν από την παγκόσμια πανδημία. Στο Criton, η αποστολή μας είναι να διευκολύνουμε την ανεξαρτησία ξενοδοχεία και ομάδες για να δώσουν στους επισκέπτες τους την επιλογή της αλληλεπίδρασης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή ».
Το Criton είναι μια πλατφόρμα αφοσίωσης και ενοποίησης επισκεπτών που απλοποιεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ξενοδοχεία, βοηθώντας τους χειριστές να εξοικονομήσουν χρήματα, να παραμείνουν αφοσιωμένοι στους επισκέπτες και να αυξήσουν τα έσοδα με μια εξελιγμένη εφαρμογή για κινητά.

Μεθοδολογία έρευνας

Μια διαδικτυακή έρευνα διεξήχθη μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2020 και έλαβε 5.405 απαντήσεις. Καθώς το τοπίο της βιομηχανίας φιλοξενίας άλλαξε λόγω της πανδημίας COVID-19, ο Criton διεξήγαγε μια άλλη διαδικτυακή έρευνα, η οποία μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου 2020 έλαβε 2.549 απαντήσεις.

Βασικά ευρήματα της έρευνας του Αυγούστου

Προτιμήσεις διαμονής

Το 43% των ερωτηθέντων είπε ότι μένουν σε ξενοδοχείο 3 αστέρων
Το 40% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι μένουν σε ξενοδοχείο 4 ή 5 αστέρων
Τεχνολογικές προτιμήσεις για check-in / out
Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα προτιμούσαν να κάνουν check-in και out μέσω μιας εφαρμογής ξενοδοχείου
Το 30% είπε ότι θα προτιμούσαν να κάνουν check-in και out μέσω μιας ιστοσελίδας
Το 8% είπε ότι θα προτιμούσαν να κάνουν check in και out σε δημόσιο περίπτερο

Προτιμήσεις τεχνολογίας ανέπαφων συναλλαγών

Το 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα κατεβάσουν μια εφαρμογή ξενοδοχείου που θα τους επέτρεπε να κάνουν check-in, check-out και να λάβουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο
Το 73% θα κατεβάσει και θα χρησιμοποιούσε μια εφαρμογή που θα τους επέτρεπε να ανοίξουν την πόρτα του δωματίου τους
Το 47% θα ήταν πιο πιθανό να παραγγείλει υπηρεσία δωματίου εάν το ξενοδοχείο τους έδινε την επιλογή να παραγγείλουν μέσω μιας εφαρμογής
Το 48% είναι πιο πιθανό να πάει στο εστιατόριο του ξενοδοχείου εάν το ξενοδοχείο τους έδινε την επιλογή να παραγγείλουν φαγητό μέσω μιας εφαρμογής

Μέτρα ασφαλείας κατά τη διαμονή σε ξενοδοχείο

Το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το ξενοδοχείο θα πρέπει να έχει σαφώς καθορισμένα πρότυπα καθαρισμού για την καταπολέμηση του COVID-19
Το 67% είπε ότι για να εξετάσει το ενδεχόμενο να μείνει σε ξενοδοχείο, το προσωπικό του ξενοδοχείου θα πρέπει να απολυμάνει ό, τι μπορεί να αγγίξει κάποιος σε δωμάτιο ξενοδοχείου
Το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα περίμενε το ξενοδοχείο να αντικαταστήσει δωρεάν προϊόντα περιποίησης, είτε χρησιμοποιούνται είτε όχι, μεταξύ των επισκεπτών
Το 53% των ερωτηθέντων θα προτιμούσαν να τρώνε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, ακολουθούμενο από το 18% που θα χρησιμοποιούσε υπηρεσία δωματίου

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης