Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Κλουκίνας - Λάππας: Στα 192 χιλ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων στο α΄ εξάμηνο 2020

Κλουκίνας - Λάππας: Στα 192 χιλ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων στο α΄ εξάμηνο 2020
Στα 192.000 ευρώ τα κέρδη προ φόρων της Ι.Κλουκίνας – Ι. Λάππας στο πρώτο εξάμηνο του 2020
Στο ποσό των 192.000 ευρώ ανήλθαν τα κέρδη προ φόρων της «Ι.Κλουκίνας - Ι.Λάππας» το πρώτο εξάμηνο του 2020 έναντι ζημιών 351.000 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Αύξηση επίσης παρουσιάστηκε και στο ποσοστό του μικτού κέρδους πωλήσεων από 47,46% σε 48,60% γεγονός που, σύμφωνα με την εταιρεία, οφείλεται στη βελτίωση της διαπραγματευτικής δύναμης στις παραγγελίες από τοπικούς προμηθευτές και τρίτους οίκους του εξωτερικού, την καλύτερη διαχείριση του αποθέματος και την αποτελεσματικότερη εμπορική πολιτική σύμφωνα πάντα με τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.
Οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 10,67% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019. Αναλυτικότερα, οι λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 6,96% ενώ στα Βαλκάνια η μείωση των πωλήσεων ήταν της τάξης του 53,07%.
Σημειώνεται ότι οι χώρες του εξωτερικού εκπροσωπούν μόνο το 8,25% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου.
Τo EBITDA του ομίλου σημείωσε αύξηση 7,68% και ανήλθε σε 2.332.000 ευρώ ενώ το EBITDA της εταιρείας σημείωσε αύξηση 30,52 % και ανήλθε σε 1.945.000 ευρώ.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 έγινε πλήρης χρήση των πακέτων ελάφρυνσης που χορήγησε η κυβέρνηση.
Παράλληλα, παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις στην αγορά και τις επιπτώσεις από την πανδημία η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή διαπραγμάτευση με τους ιδιοκτήτες των ακινήτων που μισθώνει αναφορικά με τα ενοίκια και έχει πετύχει σημαντικές μειώσεις για το υπόλοιπο του έτους.
Βασικός στρατηγικός στόχος για το δεύτερο εξάμηνο είναι η συνέχιση του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας με μια ‘omni channel' προσέγγιση με επένδυση στην περαιτέρω βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας που προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα και με διευρυμένη χρήση της τεχνολογία στα καταστήματα.
Παράλληλα, αναμένεται η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της Ρουμανίας μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, όπου λειτουργούν 6 καταστήματα και το brand είναι ήδη αναγνωρισμένο.
Όσον αφορά το δίκτυο καταστημάτων παιχνιδιών, η εταιρεία σταδιακά υλοποιεί το σχέδιο της για επέκταση του προϊοντικού μείγματος με εισαγωγή των παιχνιδιών Addo σε επιλεγμένα καταστήματα Early Learning Centre προσδοκώντας αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της κερδοφορίας.
Παρακολουθώντας τις εξελίξεις της αγοράς, η εταιρεία εξετάζει τη δημιουργία αυτοτελών καταστημάτων παιχνιδιών με επαρκή παρουσία και των δύο εμπορικών σημάτων, The Entertainer και The Early Learning Centre, καθώς και τη δραστηριότητα της χονδρικής για το εμπορικό σήμα Addo.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης