Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η ταξιδιωτική βιομηχανία βγαίνει από τη στασιμότητα

tags :
Η ταξιδιωτική βιομηχανία βγαίνει από τη στασιμότητα
Ενώ οι μισοί από τους ερωτηθέντες εξακολουθούν να ανησυχούν «κάπως» για τη μόλυνση από τον ιό, το ποσοστό που ανησυχούν «εξαιρετικά» μειώθηκε από 31% σε 26%
Tον αντίκτυπο του COVID-19 στις ταξιδιωτικές προθέσεις των Αμερικανών ταξιδιωτών αναψυχής και επαγγελματικών ταξιδίων, αποκάλυψε η πρόσφατη έρευνα της MMGY Travel Intelligence.
Ειδικότερα, μέτρησε το τρέχον και το μελλοντικό συναίσθημα των ταξιδιωτών εν μέσω της πανδημίας COVID-19. Παράλληλα παρακολούθησε τις μεταβολές στις ταξιδιωτικές τους προθέσεις.
Τα βασικότερα συμπεράσματα έχουν ως εξής :
1. Ενώ οι μισοί από τους ερωτηθέντες εξακολουθούν να ανησυχούν «κάπως» για τη μόλυνση από τον ιό, το ποσοστό που ανησυχούν «εξαιρετικά» μειώθηκε από 31% σε 26%.
2. Η πιθανότητα των ερωτηθέντων να κάνουν ένα ταξίδι αναψυχής κοντά στο σπίτι τους επόμενους έξι μήνες έφτασε σε υψηλό ποσοστό. Το 45% αναφέρει ότι είναι τουλάχιστον κάπως πιθανό να το πράξουν, από 41% τον περασμένο μήνα.
3. Η πιθανότητα ενός διεθνούς ταξιδιού αναψυχής κατά τους επόμενους έξι μήνες έφτασε επίσης σε ένα νέο υψηλό. Το 25% των ερωτηθέντων είναι τώρα πιθανό να το πραγματοποιήσουν, από 18% τον περασμένο μήνα.
4. Η πιθανότητα διαμονής σε ξενοδοχείο / θέρετρο ή εξοχική κατοικία / συγκρότημα κατοικιών αυξήθηκε από τον προηγούμενο μήνα, κατά 2 και 4 βαθμούς αντίστοιχα.
5. Το ένα τέταρτο (23%) των ερωτηθέντων είναι πιθανό να επισκεφθεί ένα θεματικό πάρκο κατά τους επόμενους έξι μήνες.
6. Αυξήθηκε η πιθανότητα συμμετοχής σε διάφορες ψυχαγωγικές δραστηριότητες κατά τους επόμενους έξι μήνες. Εδώ συμπεριλαμβάνεται η συμμετοχή σε υπαίθρια συναυλία / φεστιβάλ ή σε υπαίθρια αθλητική εκδήλωση.
7. Η διαθεσιμότητα ενός εμβολίου θα είχε το μεγαλύτερο αντίκτυπο στις αποφάσεις των ερωτηθέντων σχετικά με τα μελλοντικά ταξίδια. Η συγκατάθεση για τη λήψη του εμβολίου παραμένει προβληματική, ωστόσο:
Οι μισοί από τους ερωτηθέντες (49%) θα περίμεναν τουλάχιστον μερικούς μήνες για να το πάρουν, ενώ το 11% δηλώνει ότι δεν θα συναινέσουν να εμβολιαστούν καθόλου.
8. Οι ερωτηθέντες γίνονται όλο και πιο δεκτικοί σε ελκυστικές ταξιδιωτικές προσφορές: Το 39% αναφέρει ότι «οι μεγάλες ταξιδιωτικές προσφορές» θα επηρέαζαν την απόφασή τους να ταξιδέψουν.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης