Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Λίγο μετά το κλείσιμο του ΧΑ – Συνεχίζεται η συσσώρευση – Οριακή υποχώρηση με χαμηλό τζίρο

tags :
Λίγο μετά το κλείσιμο του ΧΑ – Συνεχίζεται η συσσώρευση – Οριακή υποχώρηση με χαμηλό τζίρο
ΑΓΟΡΑ: Χωρίς τέμπο, χωρίς διάθεση και γενικά χωρίς αγοραστές. Κοιτάνε όλοι τι θα γίνει και πάλι στα Ελληνοτουρκικά. Αφορμή βέβαια για μία νέα υποχώρηση. Άλλωστε τους τελευταίους 9 μήνες οι ξένοι είναι καθαροί πωλητές. Άρα τι να συζητάμε. Ο τζίρος ανύπαρκτος και οι μετοχές «έρμαια» των πωλητών.

Αυτών που δεν κοιτούν θεμελιώδη, γιατί ούτε όταν αγόραζαν κοιτούσαν και βέβαια τώρα πουλάνε γιατί έχουν χασούρες από παντού και πιέζονται για ρευστότητα. Και καλά… Βγαίνει λοιπόν ένας μεγάλος και πάει τη μετοχή στα Τάρταρα.

Από την άλλη 5-6 μετοχές καταφέρνουν και δείχνουν μία πιο σοβαρή συμπεριφορά και τραβούν τα βλέμματα όλων. Τους μάζεψαν το χαρτί στα χαμηλά, άρχισαν και κάποιες αγορές ιδίων μετοχών και μετά θα τους δείξουν μεγέθη, θα δουν αυτοί που πούλησαν στον πάτο τα κέρδη και θα τις αγοράζουν πάλι στα ψηλά. Και μετά πάλι από την αρχή. Και τι τους νοιάζει; Τα δικά τους λεφτά παίζουν;

ΜΕΤΟΧΕΣ: Κοιτάς την πορεία πολλών μετοχών στο ΧΑ και κυρίως τη μανία κάποιων να τις γκρεμίσουν και κάνεις δεύτερες σκέψεις. Ανοίγεις ξανά τη λογιστική κατάσταση, κοιτάς και ξανακοιτάς και αναρωτιέσαι: Βρε λες να τα διαβάζουμε λάθος εμείς, λες να τα έχουν «μαγειρέψει»; Τόσα έχουν δει τα μάτια μας. Από πού βγαίνουν τόσα χαρτιά σε κάποιες εισηγμένες; Ποιοι προσπαθούν με μανία ειδικά προς το κλείσιμο να ρίξουν κάποιες μετοχές;

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ: Εξαιρετικός και σήμερα στα τερματικά, έβαλε δυνατή πλάτη και βοήθησε την αγορά. Λίγο ακόμα να ενισχυθεί η μετοχή και θα βρεθεί στην πέμπτη θέση των μετοχών με την υψηλότερη κεφαλαιοποίηση. Θα περάσει δηλαδή πάνω από ΕΛΠΕ και Τέρνα Ενεργειακή που έχουν οριακά υψηλότερη αποτίμηση.

MOTOR OIL: Δυστυχώς η πορεία της δείχνει πως το γράφημα και κυρίως αυτά που έδειχνε επιβεβαιώνονται. Έγερνε καιρό και τώρα μας φαίνεται πως οδεύει στα χαμηλά που έγραψε μέσα στην κρίση. Στα 9,59 ευρώ και στο -3,33% με όγκο 231 χιλ. τεμάχια. Χωρίς πακέτα ο όγκος. Η αποτίμηση στα 1,06 δισ. ευρώ.

JUMBO (διόρθωση): Για κάποιο άγνωστο λόγο το σύστημά μας για το γράφημα της μετοχής μας έδειχνε λάθος τον εκθετικό κινητό μέσο των 200 ημερών. Τώρα μας δείχνει πως είναι στα 15,70 ευρώ άρα σημαντικά χαμηλότερα από την τρέχουσα τιμή. Σε κάθε περίπτωση η συνολική εικόνα δεν αλλάζει και η άποψη μας δεν αλλάζει.

Ο προβληματισμός μας παραμένει καθώς «γέρνει» λίγο το γράφημα. Έχουμε ξαναγράψει πως για τη στήλη η μετοχή είναι σηματωρός. Θέλουμε επομένως άμεση αντίδραση γιατί μπορεί να δούμε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα. Οι όγκοι πάντως παραμένουν υψηλοί και οι πωλητές δυνατοί. Στα 14,09 ευρώ και στο -1,47% με όγκο 214 χιλ. τεμάχια.

ΟΛΘ: Δημιουργεί μία αρνητική εντύπωση η ανακοίνωση της εταιρείας για ενοικίαση ακινήτου που ανήκει σε μεγαλομέτοχο. Από την άλλη δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία. Από την άλλη το ακίνητο είναι στην Αθήνα και όχι στη Θεσσαλονίκη που είναι η έδρα της και το λιμάνι. Περιμένουμε να δούμε πως θα το αξιοποιήσει, πριν βγάλουμε λάθος συμπέρασμα.

ΕΥΔΑΠ: Στα 700 εκατ. ευρώ γύρισαν την αποτίμηση της μετοχής. Τιμή 6,58 ευρώ. Τι πουλάνε τώρα εδώ μακάρι να έχουν καταλάβει. Λίγο πιο κάτω πάει σε σημαντική στήριξη και φυσικά σε ακόμα πιο ελκυστική αποτίμηση.

ΠΑΪΡΗΣ (απάντηση): Αν βγάλει 800 χιλ. ευρώ που λέτε, στο υποθετικό αυτό σενάριο θα μπορούσαμε να δούμε σημαντικά υψηλότερη αποτίμηση, ακόμα και υπερδιπλάσια της τρέχουσας. Όμως το σημαντικό είναι να δούμε συνέχεια και στις επόμενες χρήσεις, δηλαδή αύξηση πωλήσεων και κερδών από επιχειρηματική δραστηριότητα. Φυσικά θα θέλαμε να δούμε και τη μετοχή να μην ξεχαστεί σε λίγο καιρό να και ανοίγει με αίτηση…

ΕΛΤΟΝ: Εδώ και καιρό χτίζουν θέση εγχώρια θεσμικά χαρτοφυλάκια. Μας κάνουν εντύπωση τα κομμάτια που βγαίνουν στα τρέχοντα επίπεδα τιμών. Σήμερα έκανε 54 χιλ. τεμάχια όγκο και έκλεισε με οριακή άνοδο και στα 1,2450 ευρώ.

ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ: Δίνει ρεσιτάλ η μετοχή στα τερματικά. Νέα υψηλά δύο ετών και αρκετών μηνών.

ΑΒΑΞ: Συνεχίζει ανοδικά έχοντας αρκετά καλή βραχυπρόθεσμη απόδοση. Προφανώς και εδώ το στοίχημα είναι η γραμμή του Μετρό.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης