Τελευταία Νέα
Διεθνή

Shein: Η κινεζική απάντηση που κερδίζει ολοένα έδαφος απέναντι στους κολοσσούς των Zara και H&M

Shein: Η κινεζική απάντηση που κερδίζει ολοένα έδαφος απέναντι στους κολοσσούς των Zara και H&M
Η Shein έχει γίνει η μεγαλύτερη, αμιγώς διαδικτυακή εταιρεία μόδας στον κόσμο, η οποία μετριέται από τις πωλήσεις προϊόντων
Το Shein της Κίνας μπορεί να είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος αγορών που ίσως όμως... δεν έχετε ακούσει ποτέ.
Η κινεζική online εταιρεία Shein Fashion βρέθηκε από το πουθενά το 2019 στην 38η θέση κατάταξης στη λίστα των κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων στη Γερμανία με πωλήσεις ύψους 161 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία όμως φαίνεται πως πλέον αρχίζει να «καταπατά» σύμφωνα με το Reuters την κυριαρχία πιο διάσημων αντιπάλων όπως η Zara και η H&M.
Έχει γίνει η μεγαλύτερη, αμιγώς διαδικτυακή εταιρεία μόδας στον κόσμο, η οποία μετριέται από τις πωλήσεις προϊόντων σύμφωνα με την Euromonitor.

Στόχος η νέα γενιά μέσω social media

Η Shein, που εδρεύει στο Ναντζίνγκ, ιδρύθηκε το 2008, στοχεύει ακριβώς στη γενιά κοινωνικών μέσων "Gen Z", χρησιμοποιώντας επιρροές στο Instagram και στο TikTok, καθώς και κωδικούς έκπτωσης, για να προσελκύσει νεότερους ηλιακά αγοραστές σε μια ολοένα και πιο πολυσύχναστη αγορά μόδας.
Προσφέρει στυλ με χαμηλό κόστος, ανεβάζοντας εκατοντάδες νέα σχέδια στην εφαρμογή της κάθε εβδομάδα.
Η τιμή για ένα φόρεμα είναι περίπου το ήμισυ της Zara, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα για την τιμή της Societe Generale.
«Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα, τα οποία είναι σημαντικά όταν αγοράζετε ρούχα καθώς οι μόδες αλλάζουν τόσο γρήγορα», δήλωσε η Rebeca Rondon, 23χρονη φοιτήτρια στη Βαλένθια της Ισπανίας, της οποίας η σελίδα στο Instagram συγκρίνει δεκάδες στυλ από τη Shein και τη Zara. 

Η πανδημία εκτόξευσε τις διαδικτυακές αγορές 

Η πανδημία COVID-19 αύξησε τις διαδικτυακές πωλήσεις σε λιανοπωλητές που δραστηριοπούνται αποκλειστικά μόνο μέσω διαδικτύου, όπως η Shein, η Asos ASOS της Βρετανίας και η Zalando  της Γερμανίας, ένα πλεονέκτημα έναντι των Zara και H&M  που ανήκουν στην Inditex.
Τον Σεπτέμβριο του 2020, η εφαρμογή Shein μέτρησε 10,3 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως από το App Store και το Google Play, δείχνουν τα δεδομένα του Sensor Tower.
Συγκριτικά, η εφαρμογή για κινητά της H & M έφτασε τα 2,5 εκατομμύρια και η Zara τα 2 εκατομμύρια.
Μέχρι σήμερα 16.10.2020, η Shein έχει φτάσει 229,4 εκατομμύρια λήψεις, έναντι 123,5 εκατομμυρίων H & M και 90,6 εκατομμύρια Zara, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Την εβδομάδα μεταξύ της 27ης Σεπτεμβρίου- 3ης Οκτωβρίου 2020, η Shein ήταν η πιο δημοφιλής εφαρμογή αγορών παγκοσμίως σε iPhone.
Κατατάχθηκε στους 10 πρώτους στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βραζιλία, την Αυστραλία, τη Βρετανία και τη Σαουδική Αραβία.
Η ιδιόκτητη Shein, η οποία πωλεί επίσης μέσω του Amazon, δεν αποκαλύπτει δημόσια τις πωλήσεις ή άλλα οικονομικά στοιχεία. 
Έχει υποστήριξη από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των IDG Capital και Sequoia Capital China,αναφέρει η κεφαλαιαγορά της PitchBook.
Αν και η Shein κερδίζει περισσότερους οπαδούς, έχει περιορισμένη ορατότητα σε σύγκριση με τους οπαδούς της Zara και της H&M.
Δεν έχει όμως παρουσία στην Κίνα, όπου οι διαδικτυακοί αγοραστές προτιμούν το Taobao της Alibaba και στο Pinduoduo για ρούχα σε προσιτές τιμές.
Εν τω μεταξύ, ορισμένοι καταναλωτές αναφέρουν ότι η ποιότητα των προϊόντων μπορεί να είναι αβέβαιη και οι χρόνοι παράδοσης να μην είναι οι σωστοί.
Σε αντίθεση με τη Zara και την H&M, που έχουν λεπτομερές υπόβαθρο σχετικά με την προμήθεια των ενδυμάτων τους και τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων στις ιστοσελίδες και τις ετήσιες εκθέσεις τους, η Shein δεν παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με την κατασκευή των προϊόντων της.
Η Inditex έφερε την επανάσταση στη βιομηχανία μόδας τη δεκαετία του 1990 ανταποκρινόμενη γρήγορα στις τάσεις και επιταχύνοντας τα σχέδια σε καταστήματα που χρησιμοποιούν εργοστάσια κοντά στα κεντρικά της γραφεία στην Ισπανία.
Η Shein συνεργάζεται επίσης με εκατοντάδες εργοστάσια σε κοντινή απόσταση από την έδρα της στο Nanjing, σύμφωνα με μια πηγή βιομηχανίας που εδρεύει στην Κίνα και γνωρίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές της εταιρείας.

Μείωση του χρόνου παράδοσης;

Η κινεζική εταιρεία στοχεύει τώρα να ετοιμάσει σχέδια παράδοσης σε τρεις ημέρες
Οι τρεις μέρες είναι μια σημαντική συμπίεση του χρόνου παράδοσης σε σύγκριση με την Inditex, από το ταμπλό μέχρι το κατάστημα, το οποίο είναι περίπου 3 εβδομάδες σύμφωνα με την ισπανική εταιρεία.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης