Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Η Γραμμή 4 του Μετρό δίνει νέα ώθηση 6% στην Άβαξ – Μηδενίζει τις απώλειες από την αρχή του έτους

tags :
Η Γραμμή 4 του Μετρό δίνει νέα ώθηση 6% στην Άβαξ – Μηδενίζει τις απώλειες από την αρχή του έτους
H μετοχή ξεκίνησε το 2020 από τα 0,6250 ευρώ, επομένως πλέον καταγράφει οριακές απώλειες την ώρα που ο γενικός δείκτης υποχωρεί κατά 32% περίπου
Τρίτη ανοδική συνεδρίαση σήμερα για τη μετοχή της Άβαξ, η οποία ενισχύεται 6% με αποτέλεσμα ο τίτλος να καταγράφει πλέον ελάχιστες απώλειες από την αρχή του έτους και παρά το ξέσπασμα της πανδημίας.
Το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για τη γραμμή 4 του μετρό έδωσε το προβάδισμα στην κοινοπραξία της Άβαξ με αποτέλεσμα οι επενδυτές να «ποντάρουν» στο μέλλον της μετοχής οδηγώντας την στα 0,61 ευρώ με όγκο συναλλαγών άνω των 770 χιλ. τεμαχίων.
Η αποτίμηση έχει ενισχυθεί στα 87,7 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται πως η μετοχή ξεκίνησε το 2020 από τα 0,6250 ευρώ, επομένως πλέον καταγράφει οριακές απώλειες την ώρα που ο γενικός δείκτης υποχωρεί κατά 32% περίπου.
Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η κοινοπραξία με επικεφαλής την ΑΒΑΞ, προσφέροντας έκπτωση ύψους 12,19% ανακηρύσσεται προσωρινή ανάδοχος του έργου.
Η προσφορά αφορά την κατασκευή της πρώτης φάσης της Γραμμής 4 του Μετρό και συγκεκριμένα το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή.
Το έργο προϋπολογισμού 1,8 δισ. Ευρώ είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομής που σχεδιάζεται αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πρόκειται να επανασχεδιάσει ριζικά το χάρτη των μετακινήσεων στο λεκανοπέδιο.
O κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ ανέφερε: «Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα έργο πνοής, όχι μόνο από πλευράς αναβάθμισης της ποιότητας ζωής και των μετακινήσεων των κατοίκων της πρωτεύουσας, αλλά και γενικότερα για τον καίριο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα έργα υποδομής στην πορεία της χώρας προς την ανάπτυξη.
Από πλευράς ΑΒΑΞ είμαστε περήφανοι, καθώς αποδεικνύεται για άλλη μια φορά και η μεγάλη μας δυναμική με την αξιολόγηση της τεχνικής μας προσφοράς, αλλά και η ανταγωνιστικότητα μας όσον αφορά το οικονομικό σκέλος. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους έχουν συμμετάσχει μέχρι στιγμής στο εγχείρημα, για την αφοσίωση και τις προσπάθειες τους».
Υπενθυμίζεται πως η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom κατασκευάζει και την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός 2022, τρεις σταθμοί της οποίας τέθηκαν στη διάθεση του επιβατικού κοινού τον περασμένο Ιούλιο.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τους σταθμούς Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης