Στο social e-εμπόριο το TikTok
Τα… ψώνια τους θα μπορούν να κάνουν πλέον οι χρήστες του TikTok, καθώς κάνουν scroll-down στα βίντεο που παρακολουθούν μέσω της διάσημης κινεζικής εφαρμογής.
Μέσω μίας νέας συμφωνίας με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, η app ακολουθεί το παράδειγμα των ανταγωνιστών της.
Το καναδικό Shopify προσθέτει το TikTok σε ένα χαρτοφυλάκιο συνεργατών που περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest, αλλά και τα marketplace των Amazon, Google και Walmart.
Η νέα συμμαχία θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από αυτή την εβδομάδα, πριν επεκταθεί στην Ευρώπη και τη Νοτιοανατολική Ασία τον επόμενο χρόνο.
Το κοινωνικό εμπόριο αρχίζει να ενισχύεται στις ΗΠΑ μετά την τεράστια ανάπτυξή του στην Κίνα τα τελευταία χρόνια, με οδηγό εφαρμογές όπως τις WeChat, Kuaishou και Pinduoduo.
Η ερευνητική ομάδα eMarketer προβλέπει ότι οι πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου στην Κίνα θα αυξηθούν φέτος στο 1,7 δισ. γουάν (253 δισ. δολάρια), σε σύγκριση με τα λιγότερα από 20 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ πέρυσι.
www.bankingnews.gr
Μέσω μίας νέας συμφωνίας με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, η app ακολουθεί το παράδειγμα των ανταγωνιστών της.
Το καναδικό Shopify προσθέτει το TikTok σε ένα χαρτοφυλάκιο συνεργατών που περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest, αλλά και τα marketplace των Amazon, Google και Walmart.
Η νέα συμμαχία θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από αυτή την εβδομάδα, πριν επεκταθεί στην Ευρώπη και τη Νοτιοανατολική Ασία τον επόμενο χρόνο.
Το κοινωνικό εμπόριο αρχίζει να ενισχύεται στις ΗΠΑ μετά την τεράστια ανάπτυξή του στην Κίνα τα τελευταία χρόνια, με οδηγό εφαρμογές όπως τις WeChat, Kuaishou και Pinduoduo.
Η ερευνητική ομάδα eMarketer προβλέπει ότι οι πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου στην Κίνα θα αυξηθούν φέτος στο 1,7 δισ. γουάν (253 δισ. δολάρια), σε σύγκριση με τα λιγότερα από 20 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ πέρυσι.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών