Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θα αυξήσουν τα κέρδη τους τα ξενοδοχεία, στην εποχή της πανδημίας

tags :
Πως θα αυξήσουν τα κέρδη τους τα ξενοδοχεία, στην εποχή της πανδημίας
Η Tripadvisor κυκλοφορεί δύο νέα προϊόντα συνδρομής στη σουίτα λύσεων για ξενοδόχους, για την ενίσχυση της ευφυΐας δεδομένων ξενοδοχείων
Τώρα περισσότερο από ποτέ -λόγω της πανδημίας- οι ξενοδόχοι χρειάζονται εύχρηστα εργαλεία που βοηθούν στη δημιουργία της επωνυμίας τους.
Καθώς και στη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας τους, εξοικονομώντας παράλληλα χρόνο.
Η Tripadvisor αφουγκράστηκε αυτή την ανάγκη. Και κυκλοφορεί δύο νέα προϊόντα συνδρομής στη σουίτα λύσεων για ξενοδόχους, για την ενίσχυση της ευφυΐας δεδομένων ξενοδοχείων. Το Spotlight και το Reputation Pro.

Spotlight: Βοήθεια στους ξενοδόχους να μεγιστοποιήσουν το RevPAR

Το Spotlight είναι μια νέα λύση επιχειρηματικής ευφυΐας που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την OTA Insight.
Με στόχο να βοηθήσει τους ξενοδόχους να προβλέψουν τη ζήτηση και να ορίσουν κατάλληλες τιμές.
Δεδομένου ότι η πανδημία έχει φέρει “τα πάνω-κάτω” στα ιστορικά δεδομένα η Tripadvisor λέει ότι η λύση Spotlight μπορεί να βοηθήσει τους ξενοδόχους να μεγιστοποιήσουν το RevPAR.
Συνδυάζοντας τα δεδομένα αναζήτησης καταναλωτών της πλατφόρμας με τα δεδομένα τιμής και ισοτιμίας του OTA Insight.

Πρόσβαση ξενοδόχων σε δύο εργαλεία
*    Rate Spotlight
*    Επιτρέπει στους ξενοδόχους να συγκρίνουν τις τιμές ανά διανυκτέρευση με τους ανταγωνιστές, να προσαρμόζουν τις τιμές και να εντοπίζουν ζητήματα ισοτιμίας.
*    Market Spotlight
*    Παρέχει δεδομένα αναζήτησης από το Tripadvisor μαζί με τα συγκεντρωτικά δεδομένα της OTA Insight για πτήσεις, εναλλακτικά καταλύματα και άλλα.

Reputation Pro: Αυτόματη συλλογή κριτικών ξενοδοχείων

Η άλλη νέα λύση συνδρομής του Tripadvisor είναι το Reputation Pro. Που συλλέγει αυτόματα κριτικές για λογαριασμό ενός ξενοδοχείου μέσω email, γραπτού μηνύματος και εφαρμογής για κινητά.
Το σύστημα επιτρέπει επίσης στα ξενοδοχεία να διαχειρίζονται τις κριτικές του Tripadvisor. Καθώς και εκείνων σε ιστότοπους όπως το Google και το Facebook, όλα σε ένα ταμπλό.
Παρέχει επίσης ανάλυση για τον προσδιορισμό των πτυχών της εμπειρίας των επισκεπτών, που οδηγούν σε θετικά ή αρνητικά σχόλια.
“Η κυκλοφορία του Spotlight και Reputation Pro, παράλληλα με τις υπάρχουσες λύσεις Business Advantage και Sponsored Placements, σηματοδοτεί ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός στις προσπάθειες μας να βοηθήσουμε τους ξενοδόχους να ξεπεράσουν την πανδημία βραχυπρόθεσμα, λέει ο Μάρτιν Βέρνον-Ρόε, γενικός διευθυντής των λύσεων φιλοξενίας στο Tripadvisor.
Και να τοποθετήσουν την επιχείρηση τους σε μια επιστροφή στην κερδοφόρα ανάπτυξη με μακροπρόθεσμους όρους.”

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης