Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

METRO - My Market: Τζίρος 1,33 δισ. ευρώ και επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ το 2020

tags :
METRO - My Market: Τζίρος 1,33 δισ. ευρώ και επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ το 2020
Παντελιάδης (Όμιλος METRO - My Market): Τζίρος 1,33 δισ. ευρώ και επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ το 2020
Ο επικεφαλής του Ομίλου METRO-My Market, Αριστοτέλης Παντελιάδης μιλώντας σε δημοσιογράφους διαδικτυακά ανέφερε ότι το 2020 χρονιά θα κλείσει με τζίρο 1,33 δισ. ευρώ, αυξημένο 5,5% σε σχέση με την περυσινή χρονιά, ενώ ενισχυμένη θα είναι και η κερδοφορία, ενώ παράλληλα παραδέχτηκε ότι υπάρχουν ανατιμήσεις στην αγορά, αλλά όχι κύμα ανατιμήσεων και υποστήριξε πως οι ανατιμήσεις οφείλονται στην αύξηση των πρώτων υλών και στην αναταραχή που έφερε η πανδημία του κορωνοϊού.
Να σημειωθεί πως δεν δικαιολογούνται συνολικά ανατιμήσεις στην αγορά δεδομένου ότι το ενεργειακό κόστος που αποτελεί βασικό στοιχείο του κόστους παραγωγής έχει μειωθεί σημαντικά την περίοδο της πανδημίας.
Για την συνολική αγορά ο κ. Παντελιάδης δήλωσε ότι η το λιανεμπόριο θα συγκεντρωθεί και άλλο αλλά θα συνεχίσουν να υπάρχουν μικρές αλυσίδες και μεμονωμένα καταστήματα που θα κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους και θα διακρίνονται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
Ο ίδιος δήλωσε «ανοικτός» στην επέκταση του δικτύου του ομίλου και μέσω εξαγορών, διευκρινίζοντας ότι παραμένει εξαιρετικά προσεκτικός.
Σε επίπεδο επενδύσεων, τόνισε ότι το συνολικό τους ύψος το 2020 ανήλθε στα 25 εκατ. ευρώ, ενώ το 2021 προγραμματίζονται επενδύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ.
Με βάση το πλάνο, φέτος θα λειτουργούσαν έξι νέα καταστήματα, ωστόσο η πανδημία και οι καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει στον κρατικό μηχανισμό, άλλαξαν τον προγραμματισμό, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει ήδη ένα κατάστημα στη Ζάκυνθο ενώ δύο ακόμα θα ανοίξουν σε Θεσσαλονίκη και Ναύπλιο περί τα μέσα Δεκεμβρίου.
Για την επόμενη χρονιά, η εταιρεία σχεδιάζει ανακαινίσεις αλλά και δημιουργία 6 – 8 νέων καταστημάτων.
Παράλληλα, ξεκίνησε η λειτουργία του κέντρου διανομής στον Ασπρόπυργο, η επέκταση του κέντρου διανομής Γέφυρας, καθώς και η επέκταση του κέντρου διανομής Οινοφύτων.
Στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση του e-shop και ανταποκρινόμενη στις αυξημένες ανάγκες ηλεκτρονικών αγορών που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού, η METRO δρομολογεί σημαντικές επενδύσεις για την ενδυνάμωση των υποδομών που εκτιμάται να φτάσουν το ποσό των 500.000 ευρώ. Αναφορικά με την πορεία των πωλήσεων του e-shop του ομίλου, ο κ. Παντελιάδης τόνισε ότι παραμένει σε πολύ καλό επίπεδο. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι μετά την 7η Νοεμβρίου, οπότε και επιβλήθηκε το δεύτερο lockdown, οι παραγγελίες έχουν τετραπλασιασθεί σε σχέση με την περασμένη άνοιξη. Ωστόσο, έσπευσε να συμπληρώσει ότι στο πρώτο lockdown υπήρχε πολύ μεγάλη ζήτηση αλλά και δυσκολία στην έγκαιρη παράδοση των προϊόντων.
Τώρα, όπως είπε, τα πράγματα είναι καλύτερα, η εταιρεία πιο οργανωμένη, οι παραγγελίες περισσότερες και το καλάθι μεγαλύτερο.
Για την πορεία του δικτύου Cash & Carry METRO που απευθύνεται στον κλάδο του HORECA (ο οποίος δέχθηκε μεγάλο πλήγμα από την πανδημία του κορονοϊού), ο κ. Παντελιάδης εξέφρασε την αισιοδοξία του. Όπως είπε, το δίκτυο Cash & Carry του ομίλου, κατάφερε να διατηρήσει τον τζίρο γιατί κάλυψε το κενό που δημιουργήθηκε στον κλάδο του HORECA με πωλήσεις προς μικρότερα δίκτυα λιανικής. Πρόσθεσε επίσης, ότι μέσα στην επόμενη χρονιά θα λειτουργήσει και το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Υπάρχουν ανατιμήσεις αλλά όχι κύμα

Ο κ. Παντελιάδης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο θέμα των ανατιμήσεων των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, λέγοντας πως δεν υπάρχει «κύμα ανατιμήσεων».
Όπως είπε, υπάρχουν λίγες ανατιμήσεις που οφείλονται κυρίως σε ανατιμήσεις των πρώτων υλών και στην αναταραχή που έχει φέρει η πανδημία του κορωνοϊού, ενώ υποστήριξε ότι ο μέσος τιμάριθμος, έτσι όπως διαμορφώνεται, δεν αντικατοπτρίζει πάντα την πραγματική κατάσταση στην αγορά.
Πρόσθεσε επίσης, ότι με δεδομένη την οικονομική δυνατότητα των νοικοκυριών, μια αύξηση τιμών θα έπληττε τη ζήτηση.
Κληθείς να σχολιάσει σχετικές δηλώσεις του υπ. Ανάπτυξης, ανέφερε πως «το να ξεκινάει μια κουβέντα περί ανατιμήσεων όταν δεν υπάρχει κύμα ανατιμήσεων, δεν κάνει καλό σε κανέναν.
Δεν κάνει καλό στην ψυχολογία του καταναλωτή, στις επιχειρήσεις, στους προμηθευτές, στο επιχειρηματικό κλίμα στην Ελλάδα, αλλά και στην οικονομία γενικότερα».
Αναφορικά με την ασφάλεια των καταναλωτών και τα δημοσιεύματα που υποστηρίζουν ότι τα καταστήματα σούπερ μάρκετ αποτελούν εστίες υπερμέταδοσης του κορωνοϊού COVID-19, ο κ. Παντελιάδης υπογράμμισε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς τα σούπερ μάρκετ τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Όπως είπε, η εταιρεία εφαρμόζει αυστηρό πρωτόκολλο όταν εντοπίζεται κρούσμα κορονοϊού, ενώ έχει δαπανήσει ποσό ύψους 1,5 εκατ. ευρώ για υλικά ατομικής προστασίας εργαζομένων (μάσκες, αντισηπτικά, covid test, απολυμάνσεις).
Διευκρίνισε επίσης, ότι αυτή τη στιγμή, σε σύνολο 11.015 εργαζομένων, υπάρχουν 102 ενεργά κρούσματα. Σημειώνεται τέλος, ότι η εταιρεία προχώρησε σε 900 προσλήψεις στην περίοδο της πανδημίας προκειμένου να καλυφθούν τα κενά που δημιουργήθηκαν από άδειες ειδικού σκοπού εργαζομένων και τις αυξημένες ανάγκες της ζήτησης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης