Τελευταία Νέα
Πολιτική

Η κυβέρνηση επιχειρεί να κατευνάσει την φθορά που έχει υποστεί μέσα από νέα διαφημιστική καμπάνια για τα εμβόλια – Δημοσίως θα εμβολιαστεί ο Μητσοτάκης

Η κυβέρνηση επιχειρεί να κατευνάσει την φθορά που έχει υποστεί μέσα από νέα διαφημιστική καμπάνια για τα εμβόλια – Δημοσίως θα εμβολιαστεί ο Μητσοτάκης
Ετοιμάζεται η νέα λίστα για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πρόσχημα τον εμβολιασμό αλλά με στόχο να κατευνάσει τις αντιδράσεις της κοινωνίας
Το Μέγαρο Μαξίμου ετοιμάζει μεγάλη επικοινωνιακή αντεπίθεση με επίκεντρο τον εμβολιασμό που θα γίνει στον πληθυσμό όταν θα εγκριθούν τα εμβόλια.
Μετά τη καμπάνια «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ» στο πρώτο lockdown που κόστισε 20 εκατ. ευρώ, την δεύτερη καμπάνια για τα σποτάκια στον κορωνοιό μόνο στα κανάλια που κόστισε 2 εκατ. ευρώ, την καμπάνια ενημέρωση για τους εκλογείς του εξωτερικού που κόστισε 3 εκατ. ευρώ, τώρα έρχεται και η καμπάνια για τον εμβολιασμό η οποία, σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα είναι και αυτή πολυδάπανη.

Ετοιμάζεται η νέα λίστα των ΜΜΕ

Είναι προφανές, ωστόσο, ότι η καμπάνια για την ενημέρωση του κόσμου σχετικά με το πόσο σημαντικός είναι ο εμβολιασμός θα περάσει και πάλι μέσα από τα ΜΜΕ (site, εφημερίδες, κανάλια) μέσα από καταχωρήσεις και σποτάκια.
Το Μέγαρο Μαξίμου θέλει να πετύχει δύο βασικούς στόχους:
1.  Να υπάρξει ευαισθητοποίηση για τον εμβολιασμό καθώς αποτελεί τον οδικό χάρτη για να πέσει το επιδημιολογικό φορτίο υπάρχει αυτή τη στιγμή και άρα να είναι πιο εύκολη η επιστροφή στην κανονικότητα και
2. Να κλείσει κάθε εστία φθοράς και αμφισβήτησης για τους χειρισμούς της κυβέρνησης τους τελευταίους μήνες οι οποίοι εμφανίστηκαν και στις τελευταίες δημοσκοπήσεις.

Τι θα έχει το διαφημιστικό σποτ για τους εμβολιασμούς

Η επικοινωνιακή αντεπίθεση μέσα από την διαφημιστική καμπάνια θα φέρει και νέα λίστα την οποία μοιραία θα καταρτίσει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας μαζί με άλλα επιτελικά στελέχη του Μεγάρου Μαξίμου.
Η διαφημιστική καμπάνια, όπως μαθαίνουμε, θα έχει σποτ στο οποίο θα παίρνουν μέρος ειδικοί επιστήμονες που θα αναλύουν την αναγκαιότητα του εμβολιασμού προκειμένου να σταματήσει η υγειονομική κρίση, να αποφορτιστεί το ΕΣΥ και να αποκτηθεί η ανοσία της αγέλης.
Σε άλλο σποτ θα δούμε προσωπικότητες της χώρας, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού αλλά και ευρύτερων πλαισίων να στέκονται θετικά στον εμβολιασμό και να δίνουν ένα χαρακτήρα εθνικής εκστρατείας.

Μητσοτάκης μαζί με υπουργούς θα εμβολιαστεί δημοσίως

Ωστόσο, στην επικοινωνιακή εκστρατεία θα πάρουν μέρος ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ο οποίος σκέφτεται δημοσίως να εμβολιαστεί μαζί με την οικογένειά του.
Την ίδια πρόθεση έχει και ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας αλλά και πολλοί υπουργοί που θέλουν να δώσουν πολιτικό συμβολισμό στην νέα εκστρατεία για τον εμβολιασμό.
Έχει δηλώσει, μάλιστα, παρόν για τον δημόσιο συμβολισμό και ο Γιάννης Βαρουφάκης του MEΡΑ25.
Το ζήτημα είναι ότι η Φώφη Γεννηματά έχει από νωρίς υποστηρίξει ότι θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνιακή εκστρατεία για τον εμβολιασμό.
Ο λόγος προφανής:
Δεν θέλει να κατηγορηθεί από τα ΜΜΕ ότι δεν στηρίζει μία τέτοια εκστρατεία από την στιγμή που αυτή θα συνοδευτεί με διθυραμβικά ρεπορτάζ για την κυβέρνηση.

Κίνητρα και αντικίνητρα για τους αντιεμβολιαστές

Στις μετρήσεις του κοινού, όμως, επικρατεί ένα μεγάλο αντιεμβολιαστικό κίνημα που φτάνει το 30% των ερωτηθέντων και αν αυτό αναχθεί σε πραγματικό πληθυσμό αποτελεί μία πολύ μεγάλη μερίδα του κόσμου.  
Αυτός ο κόσμος πως θα πειστεί για τον εμβολιασμό;
Η κυβέρνηση δεν μπορεί να πείσει τους πάντες για την αξία του εμβολιασμού αλλά ούτε και να υποχρεώσει.
Ένα μέτρο που έχει σκεφτεί – και έγινε γνωστό- είναι η υποχρεωτικός εμβολιασμός στα σχολεία, τα νηπιαγωγεία και τους βρεφονηπιακούς σταθμούς και όποιος δεν συμμορφωθεί τότε το παιδί του δεν θα γίνεται δεκτό στις δομές.
 Ένα άλλο μέτρο που έχει σκεφτεί η κυβέρνηση και το έχει υπονοήσει ο Υπουργός Επικρατείας κ. Γεραπετρίτης είναι να μην μπορούν να ταξιδέψουν όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί.
Ωστόσο, πιστεύεται ότι η επικοινωνιακή εκστρατεία θα είναι τόσο μεγάλη που θα δημιουργήσει αυτοματισμούς στην κοινωνία και θα περιθωριοποιήσει όσους δεν δεχτούν να εμβολιαστούν.

Πότε θα γίνουν οι εμβολιασμοί

Από εκεί και πέρα, η επικοινωνιακή εκστρατεία θα ξεκινήσει αρχές του νέου έτους καθώς, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι πρώτες παρτίδες των εμβολίων θα φτάσουν στη χώρα μας το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου στα 1000 περίπου, εμβολιαστικά κέντρα που θα έχουν στηθεί.
Σύμφωνα με πληροφορίες του STAR τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει ο πρώτος εμβολιασμός για τον κορωνοϊό στη χώρα μας και θα πρέπει να επαναληφθεί μετά από 20 μέρες.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, μέχρι τις 10 Φεβρουάριου, σε διάστημα, δηλαδή, ενός μήνα, υπολογίζεται ότι θα γίνουν συνολικά 1,6 εκατομμύρια εμβολιασμοί.
Έναν μήνα μετά, στα μέσα Μαρτίου, αναμένεται να αρχίσει να εμβολιάζεται ο γενικός πληθυσμός.
Οι εμβολιασμοί θα συνεχιστούν Απρίλιο, Μάϊο και Ιούνιο, όπου κάθε μήνα υπολογίζεται ότι θα εμβολιάζονται κατά μέσο όρο 750.000 πολίτες.
Ο στόχος είναι μέχρι τον Ιούλιο του 2021 να έχουν εμβολιαστεί 5,5 εκατομμύρια άτομα, αριθμός που αφορά σχεδόν τον μισό πληθυσμό.

Μαξιμιλιανός
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης