Τελευταία Νέα
Διεθνή

Apple Δαπάνη - ρεκόρ 138 δολ. ανά χρήστη στο App Store του 2020 – Ποιες εφαρμογές προτιμήθηκαν

tags :
Apple Δαπάνη - ρεκόρ 138 δολ. ανά χρήστη στο App Store του 2020 – Ποιες εφαρμογές προτιμήθηκαν

Ο μέσος όρος των ετήσιων δαπανών των Αμερικανών χρηστών στο App Store της Apple, κατέγραψε αύξηση κατά 38% σε ετήσια βάση στα 138 δολάρια, ποσό που συνιστά νέο ρεκόρ

Κατακόρυφη άνοδος καταγράφηκε στις δαπάνες των Αμερικανών χρηστών στο κατάστημα εφαρμογών της Apple το 2020, καθώς τα μέτρα κοινωνικών αποστάσεων και ο εγκλεισμός των πολιτών στα σπίτια τους εξαιτίας της πανδημίας τους άφησε άπλετο χρόνο να ασχοληθούν με τις κινητές τους συσκευές αλλά και να τις χρησιμοποιήσουν για τις εργασίες τους, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters την Παρασκευή 2 Απριλίου.

Οι εφαρμογές

Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία Sensor Tower ο μέσος όρος των ετήσιων δαπανών των Αμερικανών χρηστών στο App Store της Apple, κατέγραψε αύξηση κατά 38% σε ετήσια βάση στα 138 δολάρια, ποσό που συνιστά νέο ρεκόρ.
Εν μέσω της πανδημίας οι καταναλωτές στράφηκαν στις εφαρμογές είτε από τα iPhones είτε από τα iPads, προκειμένου να εργασθούν, να παρακολουθήσουν μαθήματα, να ψυχαγωγηθούν ή να πραγματοποιήσουν αγορές.

Ανοδική τάση

Για το 2021 η Sensor Tower, προβλέπει ότι η ανοδική πορεία των δαπανών θα συνεχισθεί, εκτιμώντας ότι αυτές θα διαμορφωθούν στα 180 δολάρια στο σύνολο του έτους, εν μέρει εξαιτίας της πανδημίας, αλλά και της αύξησηςστις δαπάνες για παιχνίδια στις κινητές συσκευές.

Παιχνίδια

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών, πέρυσι οι δαπάνες για παιχνίδια ανά συσκευή, αυξήθηκαν κατά 43% σε ετήσια βάση, στα 76,80 δολάρια, από 53,80 δολάρια το 2019, μια ενίσχυση πλέον του 20%, από την εκείνη της τάξεως του 22% που καταγράφηκε από το 2018 στο 2019 και από τα 44 δολάρια, στα 53,80 δολάρια.

Ψυχαγωγία

Η δεύτερη κατηγορία προς την οποία κατευθύνθηκαν οι περισσότερες δαπάνες των Αμερικανών ήταν αυτή της ψυχαγωγίας, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 26% στα 10,20 δολάρια, από 8,10 δολάρια το 2019, όταν από το 2018 στο 2019, η αύξηση ήταν μόλις στο 1%.
Άλλες δημοφιλείς κατηγορίες ήταν οι εφαρμογές για βίντεο και φωτογραφίες (56% αύξηση στα 9,80 δολάρια), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (41% στα 7,70 δολάρια) και οι εφαρμογές lifestyle (14% στα 6,50 δολάρια).

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης