Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Αυτά είναι τα τελικά πρωτόκολλα με βάση τα οποία θα λειτουργήσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις

tags :
Αυτά είναι τα τελικά πρωτόκολλα με βάση τα οποία θα λειτουργήσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις
της Εύας Οικονομάκη
Δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως τα ειδικά αναθεωρημένα πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου, βάσει των οποίων θα λειτουργήσουν φέτος οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι της πανδημίας του κορωνοϊού.
Με βάση τα πρωτόκολλα, κάθε κατάλυμα άνω των 50 δωματίων θα πρέπει να έχει συνεργασία με ιατρό ή δομή υγείας, που ενεργεί βάσει των οδηγιών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), για τον έλεγχο της νόσου COVID-19, ενώ προβλέπεται και ειδικό πλάνο εκπαίδευσης ενός συντονιστή. Μάλιστα, μεταξύ άλλων, έχει οριστεί ένα σχέδιο διαχείρισης σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος.
Υποχρεωτικά θα πραγματοποιούνται rapid tests στο σύνολο του προσωπικού του καταλύματος τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα από επαγγελματία υγείας ή τον γιατρό εργασίας, ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο της COVID-19.

Δωμάτια καραντίνας

Σύμφωνα με το ΦΕΚ, που υπογράφουν ο αναπληρωτής υπουργός Θεόδωρος Σκυλακάκης, ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, και ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, τα τουριστικά καταλύματα προαιρετικά μπορούν να διαθέτουν δωμάτια καραντίνας τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά ως χώρος απομόνωσης επιβεβαιωμένων περιστατικών COVID-19, των οποίων η κλινική κατάσταση δεν απαιτεί νοσοκομειακή περίθαλψη.

Κυρώσεις

Οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού του υπουργείου Τουρισμού θα είναι υπεύθυνες για την επιβολή προστίμου σε περίπτωση μη τήρησης των πρωτοκόλλων. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, «στα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που παραβιάζουν τους όρους των ειδικών πρωτοκόλλων υγειονομικού περιεχομένου, επιβάλλεται με αιτιολογημένη πράξη του Προϊσταμένου της οικείας Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού, διοικητικό πρόστιμο χρηματικής κύρωσης ύψους από πεντακόσια (500) ευρώ έως πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ ή και αναστολή λειτουργίας της τουριστικής επιχείρησης για χρονικό διάστημα από δεκαπέντε (15) έως ενενήντα (90) ημέρες».

Πότε απαιτείται επανέκδοση του Health First

Σε περίπτωση αλλαγής ονόματος ή δομής υγείας για καταλύματα άνω των 50 δωματίων, τότε ο ιδιοκτήτης του καταλύματος θα πρέπει να επανεκδώσει το πιστοποιητικό Health First.

Τι ισχύει για τον μπουφέ

Ειδικά για τα εστιατόρια των ξενοδοχείων που διαθέτουν μπουφέ απαιτούνται τα εξής:
* Παροχή απολυμαντικού στην είσοδο του μπουφέ
* Τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων
* Υποχρεωτική τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού. Εναλλακτικά δίνεται η δυνατότητα το σερβίρισμα να πραγματοποιείται από τον πελάτη με την παροχή από το προσωπικό γαντιών μιας χρήσεως.
* Συνιστάται η παράθεση των προϊόντων σε ατομικά σκεύη στον μπουφέ, όπου δεν είναι δυνατό το σερβίρισμα από το προσωπικό.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης