Sports Βusiness

Μπαρτσελόνα: Δίνει τα αποκλειστικά δικαιώματα των εμπορευμάτων της στην Rakuten!

Μπαρτσελόνα: Δίνει τα αποκλειστικά δικαιώματα των εμπορευμάτων της στην Rakuten!

Το μεγαθήριο του ηλεκτρονικού εμπορίου, Rakuten, θα κυκλοφορήσει είδη μόδας, παιχνίδια και προϊόντα διατροφής με την επωνυμία Barca.

Σχετικά Άρθρα

Η Μπαρτσελόνα σύναψε νέα συμφωνία με τον χορηγό της, Rakuten, δίνοντας στην ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου τα αποκλειστικά δικαιώματα του franchise της στην Ιαπωνία.

Στη νέα συμφωνία θα δούμε τη Rakuten να δημιουργεί μια ποικιλία προϊόντων που σχετίζονται με την Barca, όπως επώνυμα είδη μόδας, παιχνίδια, χαρτικά, είδη υγιεινής και ομορφιάς, αλλά και προϊόντα διατροφής.

Η μπλαουγκράνα ωστόσο σκοπεύουν να διευρύνουν τις συνεργασίες τους προκειμένου να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τη δημοτικότητά τους στην Ιαπωνία, συνάπτοντας συμφωνίες με καλλιτέχνες και σχεδιάζοντας προϊόντα που ενσωματώνουν τον ιαπωνικό πολιτισμό.

Η νέα γκάμα προϊόντων της Rakuten θα είναι διαθέσιμη διαδικτυακά, με επιπλέον προϊόντα που θα δημιουργηθούν με την συνεισφορά και άλλων συνεργαζόμενων εταιρείών.

Η συμφωνία αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής εμπορευμάτων της Barca καθώς προσπαθούν στον σύλλογο να εξελιχθούν από ένα αθλητικό κλαμπ σε μια lifestyle μάρκα. Επίσης ενισχύει τη συνεργασία του συλλόγου με την Rakuten, η οποία είναι ο χορηγός της φανέλας των Καταλανών από το 2017, έχοντας παρατείνει τη συμφωνία τους και για τη σεζόν 2021/22.

Η Μπαρτσελόνα είχε υπογράψει τεράστια τετραετή συμφωνία με τη Rakuten το 2016, αξίας τουλάχιστον 259 εκατομμυρίων δολαρίων, από τον Ιούλιο του 2017 έως τον Ιούνιο του 2021. Η σύμβαση περιλάμβανε την επιλογή παράτασης για ένα ακόμη έτος, την οποία ο σύλλογος ενεργοποίησε για να εξασφαλίσει ένα σημαντικό εισόδημα εν μέσω των συνεχιζόμενων οικονομικών επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19.

Η Rakuten είναι μια από τις πολλές μεγάλες εταιρείες που συνεργάζεται η Mπαρτσελόνα για τη δημιουργία ενός εκτεταμένου προγράμματος για εμπορικά κλαμπ. Μάλιστα οι ιθύνοντες της ομάδας δήλωσαν ότι θα συνεχίσει να επεκτείνεται το brand name στον κόσμο του lifestyle την ερχόμενη σεζόν για να προσφέρει «μια εμπειρία εμπορευμάτων 360 μοιρών» για τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο.

Ευτυχία Γιαπουτζή

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης