Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποια θα μπορούσε να είναι η επόμενη μεγάλη τουριστική τάση

Ποια θα μπορούσε να είναι η επόμενη μεγάλη τουριστική τάση
Τα αργά ταξίδια θα μπορούσαν να είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο τα επόμενα χρόνια
Η αυξημένη ζήτηση για συναρπαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες χωρίς καθορισμένο χρονικό όριο θα μπορούσε να βοηθήσει το αργό ταξίδι να γίνει η επόμενη μεγάλη τουριστική τάση.
Με τους τουρίστες να επιλέγουν διαμονή μεγαλύτερης διάρκειας, επειδή πολλοί είναι σε θέση να εργαστούν εξ αποστάσεως και η βιωσιμότητα που χαρακτηρίζει περισσότερο τις ταξιδιωτικές αποφάσεις, είναι σαφές ότι τα αργά ταξίδια θα μπορούσαν να είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο τα επόμενα χρόνια, λέει η GlobalData.
Τα αργά ταξίδια αναφέρονται κυρίως στην ταχύτητα με την οποία πραγματοποιείται ένα ταξίδι. Οι τουρίστες παίρνουν τρένο για ταξίδια μέσω της Ευρώπης αντί να πετούν, για παράδειγμα.
Επίσης αφορούν και τουρίστες που διαμένουν σε προορισμούς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τονίζοντας τη σύνδεση με τους ντόπιους, τον πολιτισμό, τα τρόφιμα και τη μουσική.
Αυτό σημαίνει ότι τα αργά ταξίδια είναι επίσης πιο βιώσιμα για τις τοπικές κοινότητες και το περιβάλλον.
Ωστόσο ένα ταξίδι μεγαλύτερο από δέκα νύχτες είναι πιο επιθυμητό (22%) από μια ημερήσια επίσκεψη (10%) ή ένα σύντομο διάλειμμα από μία έως τρεις νύχτες (14%).

Πότε θα αναπτυχθούν τα αργά ταξίδια

“Η πρόσθετη ταλαιπωρία και το κόστος των πρόσθετων απαιτήσεων ταξιδιού που σχετίζονται με το COVID-19, σημαίνει ότι τα σύντομα ταξίδια χάνουν αξία, επισημαίνει η Γιοχάνα Μπονχιλ-Σμιθ αναλύτρια Ταξιδίων και Τουρισμού στην GlobalData.
Ο ανταγωνισμός έχει ήδη εντατικοποιηθεί τόσο μεταξύ εξειδικευμένων όσο και μεγάλων ταξιδιωτικών διαμεσολαβητών.
Αυτό, υποδηλώνει η ότι το αργό ταξίδι θα αναπτυχθεί στην μετα-COVID-19 εποχή.
Ταξιδιωτικοί διαμεσολαβητές που προσφέρουν διακοπές “αργών ταξιδιών” κυμαίνονται από εξειδικευμένους χειριστές. Όπως το Intrepid Travel και το Responsible Travel έως περισσότερους κύριους παρόχους όπως η Airbnb και η Expedia Group.
Αυτή η εξειδικευμένη τάση αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών για πιο βιωματικές μορφές ταξιδιού.
Πηγαίνοντας μακριά ​​από τις ορδές των τουριστών που συγκεντρώθηκαν για ήλιο, θάλασσα και άμμο.
Η δυνητική ανάπτυξη του θα μπορούσε να ανταγωνιστεί περαιτέρω την έννοια του μαζικού τουρισμού και την ολοκληρωμένη φιλοσοφία πακέτων διακοπών στη μετάβαση του ταξιδιού μετά το COVID-19″.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης