Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Όταν οι ασφαλιστικές αρνούνται να αποζημιώσουν γιατί η… ζημία ήταν μικρή!!!

Όταν οι ασφαλιστικές αρνούνται να αποζημιώσουν γιατί η… ζημία ήταν μικρή!!!
Τριακόσια ευρώ ζημιά είναι πολύ μικρή είπε ασφαλιστικής Νομικής Προστασίας για να συνταχθεί εξώδικος δήλωση

Πολίτης που πλήρωνε ασφάλιση νομικής προστασίας και ζήτησε να ενεργοποιηθεί βρέθηκε στον ‘αέρα’ μια και η ασφαλιστική αρνήθηκε να συντάξει ένα εξώδικο υπαινισσόμενη το ύψος της επικαλούμενης ζημιάς ήταν τόσο χαμηλό που δεν συνέφεραν οι δικαστικές ενέργειες.
Άλλο μία άρνηση εισέπραξε ασφαλισμένος που είχε συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης όταν ζήτησε να αποζημιωθεί επειδή ακυρώθηκε η πτήση του.

Περί Νομικής Προστασίας το ζητούμενο

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε την αναφορά ασφαλισμένου σχετικά με άρνηση ενεργοποίησης της κάλυψης νομικής προστασίας από την ασφαλιστική του εταιρεία.
Ο ασφαλισμένος ζήτησε να ενεργοποιηθεί η κάλυψη και να συνταχθεί εξώδικος δήλωση κατά του Δήμου, λόγω προκληθείσας ζημίας στο αυτοκίνητό του από πτώση σε λακούβα.
Η εταιρεία αρνήθηκε την ενεργοποίηση της κάλυψης, επικαλούμενη ότι το ύψος της ζημιάς είναι μικρότερο των 300 ευρώ και, συνεπώς, η ενεργοποίηση της κάλυψης κρίνεται ασύμφορη για δικαστικές ενέργειες, χωρίς, ωστόσο, στους όρους του συμβολαίου να προσδιορίζεται ευκρινώς η έννοια του «ασύμφορου», αναγράφοντας συγκεκριμένο ποσό.
Η Αρχή κάλεσε την εταιρία να επανεξετάσει τη θέση της, εκτιμώντας ότι η παράλειψη καθορισμού του ελάχιστου ποσού αποζημίωσης που απαιτείται για την ενεργοποίηση της κάλυψης καθιστά τον όρο αδιαφανή, ενώ στο συμβόλαιο προβλεπόταν ρητά η δυνατότητα για προσπάθεια εξώδικης διευθέτησης της υπόθεσης, με σκοπό τη διασφάλιση των συμφερόντων του ασφαλισμένου.
Η πρόταση της Αρχής έγινε δεκτή από την εταιρεία.

Ταξιδιωτική ασφάλιση: άρνησης νόμιμης αποζημίωσης

Κάτοχος ασφαλιστηρίου συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης αλλοδαπής ασφαλιστικής εταιρείας υπέβαλε στον Συνήγορο του Καταναλωτή αναφορά κατά της εταιρείας ασφαλιστικής πρακτόρευσης, λόγω άρνησης καταβολής αποζημίωσης, αν και ακυρώθηκε η προγραμματισμένη πτήση του προς το εξωτερικό λόγω των παγκόσμιων μέτρων πρόληψης για την εξάπλωση της πανδημίας.
Η εταιρεία απέρριψε την απαίτηση του ασφαλισμένου ως μη ασφαλιστικά καλυπτόμενη από τους όρους του συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης, επικαλούμενη ότι δεν έχει πάρει έγκριση αποζημίωσης από την αλλοδαπή ασφαλιστική εταιρεία.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, στο πλαίσιο του διαμεσολαβητικού του ρόλου και λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της ανακύψασας διαφοράς, τα προβλεπόμενα στους όρους του συμβολαίου και, ειδικότερα, την πρόβλεψη της περίπτωσης, κατά την οποία ο ασφαλισμένος βρίσκεται σε καραντίνα, πρότεινε στην εταιρεία την επανεξέταση της θέσης της προς άμεση καταβολή της αιτηθείσας αποζημίωσης.
Η εταιρεία συμφώνησε στη συμβιβαστική επίλυση της διαφοράς, ζητώντας προηγουμένως από τον καταναλωτή να προσκομίσει βεβαίωση από την αεροπορική εταιρεία περί μη χρήσης των credits που του είχε δώσει.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης