Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε τo Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6

tags :
Δοκιμάζουμε τo Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6
Με όπλο την ομολογουμένως σαγηνευτική του εμφάνιση το Peugeot 208 ανανεώθηκε πρόσφατα και αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των supermini και βάζει γκολ με τον τρόπο που χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία
Τι έκανε; Πρόσθεσε στον γνωστό 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech 1,2 λίτρων ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, το e-DCS6, εντός του οποίου ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm ροπής και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο κινείται το ήπια υβριδικά Peugeot.
Συγκεκριμένα ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μία μπαταρία 0,9 kWh, η οποία κινεί το ήπια υβριδικό 208 και ως αμιγώς ηλεκτρικά.
Την ίδια στιγμή ο ήχος του τρικύλινδρου κινητήρα δεν έχει την τραχεία λειτουργία που μέχρι πρότινος γνωρίζαμε, καθώς η δουλειά των μηχανικών της Peugeot μεταμόρφωσε και το ηχητικό αποτέλεσμα του ανανεωμένου μοντέλου.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και ας σκανάρουμε το ανανεωμένο Peugeot 208 1.2 Hybrid με τους 100 ίππους.
Από την πρώτη του παρουσίαση, στην τρέχουσα γενιά του το 208 έφερε έναν αέρα φρεσκάδας στην κατηγορία των supermini, ενώ με το πρόσφατο facelift όχι μόνο διατήρησε την ελκυστική του εμφάνιση, αλλά προσέθεσε και ουσιαστικές αναβαθμίσεις.
Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση την παράσταση κλέβει το εμπρόσθιο μέρος, όπου οι «χαυλιόδοντες» της προηγούμενης γενιάς έχουν αντικατασταθεί από τις τρεις χαρακτηριστικές «νυχιές του λιονταριού», που βρίσκονται στα δυο πλαϊνά του προφυλακτήρα.
Να υπενθυμίσουμε ότι αυτές οι λεπτομέρειες πρωτοστάτησαν στο εντυπωσιακό αγωνιστικό πρωτότυπο 9X8 Hypercar, αλλά και υπάρχει στα φρεσκαρισμένα 508 και 2008 (Διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης