Ακούμε συνεχώς για νέα εργοστάσια και γραμμές παραγωγής σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.
Και εύλογα αναρωτιέται κανείς: υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποια στιγμή έστω και ένα εξάρτημα αυτοκινήτου να κατασκευάζεται σε κάποια μονάδα στην Ελλάδα;
Την απάντηση, μάλλον την γνωρίζουμε όλοι μας.
Η BYD και η BMW ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την παραγωγή σε δύο νέες μονάδες στην Ουγγαρία το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Οι εγκαταστάσεις αυτές αναμένεται να ενισχύσουν την οικονομία της χώρας, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής προσωπικού του Ούγγρου πρωθυπουργού, Viktor Orban.
Η νέα εργοστασιακή μονάδα της BMW στην πόλη Debrecen θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεγάλης αυτονομίας και γρήγορης φόρτισης βασισμένα στην πλατφόρμα Neue Klasse.
Από την άλλη, η BYD θα εγκαινιάσει το πρώτο της εργοστάσιο επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, στην πόλη Szeged, όπου θα κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα για την ευρωπαϊκή αγορά.
Η στρατηγική της BYD στην Ευρώπη: Η BYD ξεκίνησε να πουλάει εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη το 2022 και έχει ήδη ανοίξει 250 καταστήματα σε 19 ευρωπαϊκές χώρες.
Ωστόσο, η κατασκευή αυτοκινήτων εντός Ευρώπης θα βοηθήσει την εταιρεία να αποφύγει τις αυξημένες δασμολογήσεις που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στους Κινέζους κατασκευαστές.
Σήμερα, τα αυτοκίνητα που εξάγονται από την Κίνα επιβαρύνονται με δασμό 17% στα ηλεκτρικά οχήματα (διαβάστε περισσότερα)
Την απάντηση, μάλλον την γνωρίζουμε όλοι μας.
Η BYD και η BMW ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την παραγωγή σε δύο νέες μονάδες στην Ουγγαρία το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Οι εγκαταστάσεις αυτές αναμένεται να ενισχύσουν την οικονομία της χώρας, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής προσωπικού του Ούγγρου πρωθυπουργού, Viktor Orban.
Η νέα εργοστασιακή μονάδα της BMW στην πόλη Debrecen θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεγάλης αυτονομίας και γρήγορης φόρτισης βασισμένα στην πλατφόρμα Neue Klasse.
Από την άλλη, η BYD θα εγκαινιάσει το πρώτο της εργοστάσιο επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, στην πόλη Szeged, όπου θα κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα για την ευρωπαϊκή αγορά.
Η στρατηγική της BYD στην Ευρώπη: Η BYD ξεκίνησε να πουλάει εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη το 2022 και έχει ήδη ανοίξει 250 καταστήματα σε 19 ευρωπαϊκές χώρες.
Ωστόσο, η κατασκευή αυτοκινήτων εντός Ευρώπης θα βοηθήσει την εταιρεία να αποφύγει τις αυξημένες δασμολογήσεις που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στους Κινέζους κατασκευαστές.
Σήμερα, τα αυτοκίνητα που εξάγονται από την Κίνα επιβαρύνονται με δασμό 17% στα ηλεκτρικά οχήματα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών