
Τα σενάρια των πρόωρων εκλογών «ξορκίζει» ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, διαμηνύοντας ότι κάλπες θα στηθούν στο τέλος της 4ετίας, δηλ. την άνοιξη του 2027.
«Θα κριθούμε σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο στις εκλογές» διεμήνυσε από την Κρήτη και ξεκαθάρισε ότι οι εκλογές θα γίνουν την άνοιξη του 2027.
«Είμαστε εδώ με σημαντικό κυβερνητικό κλιμάκιο, είμαστε εδώ για να ακούσουμε κυρίως τους δημάρχους διότι γνωρίζουμε την αξία για μεγάλα έργα εθνικής εμβέλειας πως είναι πολύ σημαντικά για το νησί. Θέλουμε να καταλάβουμε να κατανοήσουμε τις προτάσεις» και όπως είπε, ως Κρητικός γνωρίζει πολύ καλά τον τόπο και από ό,τι θυμάται τον εαυτό του αναρωτιέται τι σημαντικό και μεγάλο έχει γίνει στην Κρήτη όλα αυτά τα χρόνια.
«Την απάντηση τη γνωρίζουν οι Κρητικοί καλύτερα. Έργα εμβέλειας και προϋπολογισμού δισεκατομμυρίων, για πρώτη φορά δρομολογήθηκαν και υλοποιούνται από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με μεγάλο κόπο, μεγάλη προσπάθεια. Έργα με τεράστια κατανάλωση ενέργειας για να εξασφαλιστούν οι πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης που καταφέραμε να εξασφαλίσουμε 900 εκατομμύρια και αυτό κάποιος το διαπραγματεύτηκε κάποιοι τα κατένειμαν. Η Κρήτη έχει σημαντική αναπτυξιακή δυναμική, είναι η τρίτη περιφέρεια στη χώρα και για χρόνια ήταν πολύ πίσω σε κρίσιμα έργα».
Ο ΒΟΑΚ
Μιλώντας για τον ΒΟΑΚ ο πρωθυπουργός είπε ότι είναι ένα έργο με μεγάλη συνθετότητα. «Αυτή την περίοδο υπάρχουν ανοιχτά εργοτάξια μεταξύ Χανίων και Χερσονήσου στο Ηράκλειο και στους τρεις αυτούς μήνες θα υπογράψουμε επιτέλους τη σύνδεση Χανίων-Ηρακλείου-Χερσονήσου. Μιλάμε για έργο μεγάλης σημασίας και μεγάλου κόστους.
Η Κρήτη κατ' αναλογία απορροφά μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις περιφέρειες ως προς τους δημόσιους και ευρωπαϊκούς πόρους. Όχι γιατί είμαι Κρητικός και θέλω να βοηθήσω τον τόπο μου, αλλά διότι πραγματικά το άξιζε. Είχε μείνει πίσω, με ευθύνες άλλων που δεν θέλω όμως να ανατρέξω. Τώρα τρέχουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος».
Οδική ασφάλεια
Μιλώντας για τα ζητήματα οδικής ασφάλειας ο πρωθυπουργός είπε, ότι με την υπογραφή της σύμβασης που αφορά Χανιά μέχρι Χερσόνησο αλλά και Χανιά Κίσσαμο θα υπάρξουν παρεμβάσεις ώστε, «στο παλιό αυτό και ταλαιπωρημένο δρόμο να εξασφαλίσουμε σχεδόν το μηδενισμό των θανατηφόρων ατυχημάτων, με τις υποδείξεις της αστυνομίας, για το ποια είναι τα πιο επικίνδυνα σημεία».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών