Το δημοσίευμα της Stuttgarter Nachrichten, σύμφωνα με τη μετάφραση της DW
Το περασμένο έτος σκοτώθηκαν στην Ελλάδα 621 άνθρωποι σε τροχαία ατυχήματα – σε αναλογία με το μέγεθος του πληθυσμού μόνο πέντε κράτη της ΕΕ είχαν περισσότερα θύματα από τροχαία.
«Τα μισά περίπου από τα θανατηφόρα δυστυχήματα στην Ελλάδα γίνονται μέσα στις πόλεις, με τους πεζούς και τους μοτοσικλετιστές να είναι τα συχνότερα θύματα», παρατηρεί η Stuttgarter Nachrichten.
«Ένας πρώτος λόγος για τον υψηλό αριθμό των θυμάτων είναι πως πάνω από τα δύο τρίτα των μοτοσικλετιστών που σκοτώθηκαν δεν φορούσαν κράνος. Και ένας δεύτερος λόγος είναι πως στην Ελλάδα δεν υπάρχει ένα αποτελεσματικό σύστημα άμεσης παροχής ιατρικής φροντίδας πρώτων βοηθειών, όπως υπάρχει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ακόμη και στις πόλεις περνάει έτσι πολλή ώρα έως ότου να φτάσει ένα ασθενοφόρο στον τόπο του δυστυχήματος.
Η κυβέρνηση απαντά με έναν νέο ΚΟΚ με γενικό όριο ταχύτητας στις πόλεις στα 30 χλμ/ώρα, αλλά και με την καμπάνια «Όχι καύσιμα χωρίς κράνος». Κατά το γερμανικό μέσο ωστόσο «είναι αβέβαιο το εάν θα αποδειχθούν αποδοτικά τα εν λόγω μέτρα. Επειδή στους ελληνικούς δρόμους υπάρχει πραγματική αναρχία.
Το να οδηγεί κανείς μιλώντας ταυτόχρονα στο κινητό απαγορεύεται επίσης, αλλά είναι κάτι που παρ’ όλα αυτά συνηθίζουν να κάνουν πολλοί Έλληνες οδηγοί συχνά ενώ καπνίζουν κιόλας. Επτά στους δέκα οδηγούς αυτοκινήτων παραδέχονται πως μερικές φορές αγνοούν τα κόκκινα φανάρια. Το 35% οδηγεί στις λεωφορειολωρίδες, όπως αποκαλύπτει έρευνα του ινστιτούτου Ipsos. Και η τροχαία συνήθως δεν κάνει τίποτα».
www.bankingnews.gr
«Τα μισά περίπου από τα θανατηφόρα δυστυχήματα στην Ελλάδα γίνονται μέσα στις πόλεις, με τους πεζούς και τους μοτοσικλετιστές να είναι τα συχνότερα θύματα», παρατηρεί η Stuttgarter Nachrichten.
«Ένας πρώτος λόγος για τον υψηλό αριθμό των θυμάτων είναι πως πάνω από τα δύο τρίτα των μοτοσικλετιστών που σκοτώθηκαν δεν φορούσαν κράνος. Και ένας δεύτερος λόγος είναι πως στην Ελλάδα δεν υπάρχει ένα αποτελεσματικό σύστημα άμεσης παροχής ιατρικής φροντίδας πρώτων βοηθειών, όπως υπάρχει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ακόμη και στις πόλεις περνάει έτσι πολλή ώρα έως ότου να φτάσει ένα ασθενοφόρο στον τόπο του δυστυχήματος.
Η κυβέρνηση απαντά με έναν νέο ΚΟΚ με γενικό όριο ταχύτητας στις πόλεις στα 30 χλμ/ώρα, αλλά και με την καμπάνια «Όχι καύσιμα χωρίς κράνος». Κατά το γερμανικό μέσο ωστόσο «είναι αβέβαιο το εάν θα αποδειχθούν αποδοτικά τα εν λόγω μέτρα. Επειδή στους ελληνικούς δρόμους υπάρχει πραγματική αναρχία.
Το να οδηγεί κανείς μιλώντας ταυτόχρονα στο κινητό απαγορεύεται επίσης, αλλά είναι κάτι που παρ’ όλα αυτά συνηθίζουν να κάνουν πολλοί Έλληνες οδηγοί συχνά ενώ καπνίζουν κιόλας. Επτά στους δέκα οδηγούς αυτοκινήτων παραδέχονται πως μερικές φορές αγνοούν τα κόκκινα φανάρια. Το 35% οδηγεί στις λεωφορειολωρίδες, όπως αποκαλύπτει έρευνα του ινστιτούτου Ipsos. Και η τροχαία συνήθως δεν κάνει τίποτα».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών