Τελευταία Νέα
Πολιτική

Σε δίνη ο Μητσοτάκης, το επιτελικό κράτος απέτυχε - Συστάσεις για παραίτηση Καραμανλή - Νέες διαδηλώσεις για τα Τέμπη στις 5/3

Σε δίνη ο Μητσοτάκης, το επιτελικό κράτος απέτυχε - Συστάσεις για παραίτηση Καραμανλή - Νέες διαδηλώσεις για τα Τέμπη στις 5/3
Έχουν προγραμματιστεί νέες συγκεντρώσεις για τα Τέμπη, την Τετάρτη (5/3/2025) την ώρα που στη Βουλή θα εξελίσσεται η προ ημερησίας διάταξης συζήτηση
Σχετικά Άρθρα

Ακόμα κι αν κάποιος καλόπιστος δεχθεί ότι δεν υπάρχει συγκάλυψη στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη το 2023, ακόμα κι αν κάποιος καλόπιστος δεχθεί ότι το «μπάζωμα» έγινε για καλό σκοπό... το συμπέρασμα είναι ότι το επιτελικό κράτος απέτυχε… απέτυχε να διαχειριστεί ένα δυστύχημα που άφησε πίσω του 57 νεκρούς... απέτυχε να λάβει να λάβει τις κατάλληλες αποφάσεις και να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες ώστε να διευκολυνθεί το έργο της Δικαιοσύνης όσον αφορά την απόδοση ευθυνών… Απέτυχε πρωτίστως να αποτρέψει τη μετωπική (!) σύγκρουση δύο τρένων και μάλιστα όχι σε μονή γραμμή αλλά σε διπλή...
Το μπάζωμα λίγα 24ωρα μετά το τραγικό δυστύχημα ήταν εγκληματικό... «Η μη ιεροποίηση του χώρου του δυστυχήματος δημιούργησε ελλείψεις και χάθηκαν σοβαρά στοιχεία» υπογράμμισε ο Χρήστος Παπαδημητρίου, πρόεδρος του Σιδηροδρομικού Τομέα ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Ακόμα και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ (σημειωτέον ότι είναι κρατικός φορέας) απέρριψε το σενάριο, η πυρόσφαιρα να προκλήθηκε από τα έλαια σιλικόνης. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι με το μπάζωμα χάθηκαν πολύτιμα στοιχεία και δυστυχώς -όπως όλα δείχνουν- έπειτα από τρία χρόνια δεν μπορούν να ληφθούν δείγματα που θα μπορούσαν να απαντήσουν στο τι ήταν αυτό που προκάλεσε την πυρόσφαιρα μετά  τη σύγκρουση των δύο τρένων.

Οι συστάσεις για παραίτηση Καραμανλή

Στον απόηχο των πρωτοφανών συγκεντρώσεων την Παρασκευή (28/2/2025) -οπότε και αποδείχθηκε ότι ο ελληνικός λαός δεν πίστεψε το αφήγημα της κυβέρνησης ότι δεν έγινε καμία συγκάλυψε, αλλά ούτε και υποχώρησε παρά το κλίμα τρομοκρατίας που καλλιεργούσαν πρωτοκλασάτα κυβερνητικά στελέχη- ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι αναγκασμένος να αναλάβει πρωτοβουλίες.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, δέχεται ισχυρές συστάσεις να θυσιάσει τον Κώστα Καραμανλή, τον άνθρωπο που στη Βουλή  -λίγες μόλις ημέρες πριν το τραγικό δυστύχημα- ωρυόταν ότι οι σιδηρόδρομοι είναι απόλυτα ασφαλείς. Υπενθυμίζεται ότι ο Χρήστος Τριαντόπουλος έχει προαναγγείλει την παραίτηση του από την κυβέρνηση όταν θα αρχίσει η συζήτηση και θα αποφασιστεί στη Βουλή η συγκρότηση Προανακριτικής  Επιτροπής… όχι ομως και από βουλευτής.
Οι εισηγήσεις που δέχεται -λοιπόν- ο πρωθυπουργός, είναι να ζητήσει τις παραιτήσεις των κκ. Καραμανλή και Τριαντόπουλου και από τα βουλευτικά τους αξιώματα.

Νέες συγκεντρώσεις την Τετάρτη (5/3/2025)

Εν τω μεταξύ, έχουν προγραμματιστεί νέες συγκεντρώσεις για τα Τέμπη, την Τετάρτη (5/3/2025) την ώρα που στη Βουλή θα εξελίσσεται η προ ημερησίας διάταξης συζήτηση.
Αυτήν τη φορά, τα καλέσματα για συγκεντρώσεις δεν είναι από συγγενείς των θυμάτων, αλλά από Ομοσπονδίες, Εργατικά Κέντρα, Συνδικάτα, Ενώσεις, Σωματεία και φοιτητές και έχουν ως κεντρικό σύνθημα «Καμία συγκάλυψη - Καμία υποχώρηση - Δικαιοσύνη για τα Τέμπη».
Στην Αθήνα, η κεντρική συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στο Σύνταγμα στις 19:00, στη Θεσσαλονίκη, το συλλαλητήριο θα πραγματοποιηθεί στο Άγαλμα Βενιζέλου, ενώ στη Λάρισα στη κεντρική πλατεία της πόλης.
«Οι ανεπανάληπτες διαδηλώσεις φωνάζουν «ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας!» Συνεχίζουμε μέχρι τέλους!» τονίζουν σε απόφαση τους Φοιτητικοί Σύλλογοι της Αθήνας και καλούν στο συλλαλητήριο την Τετάρτη 5 Μάρτη στις 19:00 στο Σύνταγμα αλλά και σε νέο Φοιτητικό - Μαθητικό συλλαλητήριο την Παρασκευή 7 Μάρτη στις 12:00 στα Προπύλαια.

Η δέσμευση Μητσοτάκη για ασφαλή γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη... έως το 2027

Στο Μέγαρο Μαξίμου επικρατεί μια πρωτοφανής αμηχανία, καθώς η μαζική συμμετοχή του ελληνικού λαού στις συγκεντρώσεις της 28ης Φεβρουαρίου, ήταν κάτι που δεν μπορούσε να προβλέψει κανείς.
Κι αυτή η... αμηχανία αποτυπώθηκε και στην ανάρτηση του πρωθυπουργού, την Κυριακή, όπου μεταξύ άλλων, δεσμεύθηκε για «ασφαλή γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027». «To νέο σύμβολο αυτής της μάχης πρέπει να γίνουν οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι. Με σωστές υποδομές, νέους συρμούς, αυστηρούς κανόνες ασφαλείας που θα τηρούνται ευλαβικά. Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι το κυβερνητικό σχέδιο που ήδη ξεκίνησε να ολοκληρωθεί. Σίγουρα, όμως, ο πρώτος σταθμός του θα είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027. Και αυτό αποτελεί προσωπική δέσμευση» ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.
Και μέχρι το 2027, τι; Δηλ. τώρα δεν είναι ασφαλής η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη; Δύο χρόνια μετά τους 57 νεκρούς στα Τέμπη, η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν είναι άρτια και ασφαλής; Οι μετακινήσεις με τους Ελληνικούς Σιδηρόδρομους είναι ασφαλείς ή όχι;
Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος πανελλήνιας ένωσης προσωπικού έλξης, μιλώντας στο Mega αποκάλυψε: «Μετά το δυστύχημα, έτρεξαν κάποια έργα, αποκαταστάθηκε η τηλεδιοίκηση από τη Λάρισα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, προχώρησε το έργο και νοτιότερα, αλλά μετά την κακοκαιρία Daniel, η πραγματικότητα που έχουμε σήμερα είναι ότι από το Λιανοκλάδι μέχρι τη Λάρισα δεν υπάρχουν φωτοσήματα, δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, ενώ από τον Αγ. Στέφανο μέχρι τη Λάρισα είναι μονή η γραμμή».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης

Chania