
Μεταξύ των μέτρων περικοπών, το 1/3 των συμμετεχόντων παρατείνει τη χρήση ρούχων για να μειώσει την κατανάλωση απορρυπαντικών
Μια πρόσφατη έρευνα από την Ifop αποκαλύπτει ότι σχεδόν το ήμισυ του γαλλικού πληθυσμού μειώνει τις δαπάνες του για προϊόντα υγιεινής λόγω οικονομικών δυσκολιών.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Le Figaro, η έρευνα, που διεξήχθη από την οργάνωση Dons Solidaires και δημοσιεύθηκε στις 7 Απριλίου, υποδεικνύει μια αυξανόμενη τάση οικονομικής ευαλωτότητας σε όλη τη χώρα.
Η έρευνα δείχνει ότι το 47% των Γάλλων αναγκάζεται να εξοικονομήσει σε προϊόντα υγιεινής.
Μεταξύ των μέτρων περικοπών, το 1/3 των συμμετεχόντων παρατείνει τη χρήση ρούχων για να μειώσει την κατανάλωση απορρυπαντικών, ενώ άλλοι τα καταφέρνουν χωρίς οδοντόκρεμα.
Ο κύριος λόγος για αυτό είναι η έλλειψη χρημάτων.
Επιπλέον, το 17% του πληθυσμού δηλώνει ότι πρέπει να επιλέξει μεταξύ αγοράς τροφίμων και προϊόντων υγιεινής.
Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η οργάνωση Dons Solidaires παρακολουθεί το ζήτημα της «Υγιεινής και της Φτώχειας στη Γαλλία».
Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι κατά το τελευταίο έτος, περισσότερος από το 25% των Γάλλων πολιτών αντιμετώπισε «χρόνιες δυσκολίες στην κάλυψη των εξόδων του,» ένα σαφές δείγμα αυξανόμενης οικονομικής πίεσης.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα πιο συχνά προϊόντα που περικόπτονται είναι τα καλλυντικά και η βαφή μαλλιών, με το 33% και το 27% των γυναικών, αντίστοιχα, να μειώνουν τις δαπάνες για αυτά.
Δημοφιλή προϊόντα υγιεινής όπως οδοντόβουρτσες, αφρόλουτρα και οδοντόκρεμες παραμένουν μεταξύ των πιο συχνά αγοραζόμενων, αν και το 8% των Γάλλων έχει περιορίσει και αυτές τις αγορές.
Η μελέτη αναδεικνύει επίσης πώς οι Γάλλοι αλλάζουν τις καθημερινές τους συνήθειες για να εξοικονομήσουν.
Ένα σημαντικό ποσοστό, το 32% των συμμετεχόντων, έχει αρχίσει να πλένει λιγότερο συχνά ρούχα για να εξοικονομήσει σε απορρυπαντικά, ενώ το 21% έχει επιλέξει να πλένει χωρίς απορρυπαντικό εντελώς.
Όσον αφορά το χαρτί τουαλέτας, το 22% των ανθρώπων το χρησιμοποιεί πιο φειδωλά, και το 24% έχει παρατείνει τη χρήση των οδοντόβουρτσών του.
Ανάμεσα στις πιο πληγείσες ομάδες είναι οι νέοι ηλικίας 18 έως 34 ετών (35%), τα μονογονεϊκά νοικοκυριά (51%), οι οικογένειες με χαμηλό εισόδημα (55%), και οι γονείς με μικρά παιδιά.
Λόγω των υψηλών τιμών προϊόντων όπως απορρυπαντικά ρούχων, μωρομάντηλα και πάνες, το 23% των γονέων έχει αναγκαστεί να στερηθεί αυτά τα είδη.
Πολλοί έχουν καταφύγει σε αυτοσχέδιες λύσεις όπως η χρήση χαρτοπετσέτας ή υφασμάτων (22%).
Εκτός από τις οικονομικές δυσκολίες, το 28% των νέων γονέων περιορίζει επίσης τις κοινωνικές εξόδους για να μειώσει τις επιπλέον δαπάνες.
Η έρευνα σκιαγραφεί μια ζοφερή εικόνα των αυξανόμενων οικονομικών πιέσεων που αντιμετωπίζουν τα γαλλικά νοικοκυριά, ιδιαίτερα για τα πιο ευάλωτα τμήματα του πληθυσμού.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την εφημερίδα Le Figaro, η έρευνα, που διεξήχθη από την οργάνωση Dons Solidaires και δημοσιεύθηκε στις 7 Απριλίου, υποδεικνύει μια αυξανόμενη τάση οικονομικής ευαλωτότητας σε όλη τη χώρα.
Η έρευνα δείχνει ότι το 47% των Γάλλων αναγκάζεται να εξοικονομήσει σε προϊόντα υγιεινής.
Μεταξύ των μέτρων περικοπών, το 1/3 των συμμετεχόντων παρατείνει τη χρήση ρούχων για να μειώσει την κατανάλωση απορρυπαντικών, ενώ άλλοι τα καταφέρνουν χωρίς οδοντόκρεμα.
Ο κύριος λόγος για αυτό είναι η έλλειψη χρημάτων.
Επιπλέον, το 17% του πληθυσμού δηλώνει ότι πρέπει να επιλέξει μεταξύ αγοράς τροφίμων και προϊόντων υγιεινής.
Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η οργάνωση Dons Solidaires παρακολουθεί το ζήτημα της «Υγιεινής και της Φτώχειας στη Γαλλία».
Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι κατά το τελευταίο έτος, περισσότερος από το 25% των Γάλλων πολιτών αντιμετώπισε «χρόνιες δυσκολίες στην κάλυψη των εξόδων του,» ένα σαφές δείγμα αυξανόμενης οικονομικής πίεσης.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα πιο συχνά προϊόντα που περικόπτονται είναι τα καλλυντικά και η βαφή μαλλιών, με το 33% και το 27% των γυναικών, αντίστοιχα, να μειώνουν τις δαπάνες για αυτά.
Δημοφιλή προϊόντα υγιεινής όπως οδοντόβουρτσες, αφρόλουτρα και οδοντόκρεμες παραμένουν μεταξύ των πιο συχνά αγοραζόμενων, αν και το 8% των Γάλλων έχει περιορίσει και αυτές τις αγορές.
Η μελέτη αναδεικνύει επίσης πώς οι Γάλλοι αλλάζουν τις καθημερινές τους συνήθειες για να εξοικονομήσουν.
Ένα σημαντικό ποσοστό, το 32% των συμμετεχόντων, έχει αρχίσει να πλένει λιγότερο συχνά ρούχα για να εξοικονομήσει σε απορρυπαντικά, ενώ το 21% έχει επιλέξει να πλένει χωρίς απορρυπαντικό εντελώς.
Όσον αφορά το χαρτί τουαλέτας, το 22% των ανθρώπων το χρησιμοποιεί πιο φειδωλά, και το 24% έχει παρατείνει τη χρήση των οδοντόβουρτσών του.
Ανάμεσα στις πιο πληγείσες ομάδες είναι οι νέοι ηλικίας 18 έως 34 ετών (35%), τα μονογονεϊκά νοικοκυριά (51%), οι οικογένειες με χαμηλό εισόδημα (55%), και οι γονείς με μικρά παιδιά.
Λόγω των υψηλών τιμών προϊόντων όπως απορρυπαντικά ρούχων, μωρομάντηλα και πάνες, το 23% των γονέων έχει αναγκαστεί να στερηθεί αυτά τα είδη.
Πολλοί έχουν καταφύγει σε αυτοσχέδιες λύσεις όπως η χρήση χαρτοπετσέτας ή υφασμάτων (22%).
Εκτός από τις οικονομικές δυσκολίες, το 28% των νέων γονέων περιορίζει επίσης τις κοινωνικές εξόδους για να μειώσει τις επιπλέον δαπάνες.
Η έρευνα σκιαγραφεί μια ζοφερή εικόνα των αυξανόμενων οικονομικών πιέσεων που αντιμετωπίζουν τα γαλλικά νοικοκυριά, ιδιαίτερα για τα πιο ευάλωτα τμήματα του πληθυσμού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών