
Ακόμη και οι μαζικοί κατασκευαστές έχουν πειραματιστεί με την παραγωγή μοντέλων εξαιρετικά περιορισμένου αριθμού.
Ας δούμε μερικά από αυτά.
Η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών στοχεύει στη μαζική παραγωγή, όμως δεν είναι λίγες οι φορές που κατασκεύασαν εξαιρετικά περιορισμένες και ιδιαίτερες εκδόσεις.
Μοντέλα που άλλοτε δημιουργήθηκαν για δοκιμές τεχνολογιών και άλλοτε για να γιορτάσουν επετείους ή να ενισχύσουν την εικόνα της μάρκας.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα που έχουν μείνει στην ιστορία για τη σπανιότητά τους.
Alfa Romeo: 33 Stradale (18 μονάδες, 1967-1969)
Η 33 Stradale που παρουσιάστηκε το 1967 ανέβασε την απόδοση σε ένα νέο επίπεδο, ακόμη και για μια εταιρεία όπως η Alfa Romeo με ισχυρούς δεσμούς στους αγώνες.
Βασισμένη στην αγωνιστική Tipo 33, ήταν ένα από τα πρώτα supercars, διαθέτοντας έναν V8 κινητήρα 227 ίππων που της επέτρεπε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα.
Ξεχώριζε επίσης για τις εντυπωσιακές «πεταλούδα» πόρτες της, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιεί σήμερα η McLaren.
Ο συνδυασμός αγωνιστικής τεχνολογίας σε ένα νόμιμο για τον δρόμο αυτοκίνητο είχε υψηλό κόστος, καθιστώντας την 33 Stradale ακριβότερη από τη Lamborghini Miura.
Κατασκευάστηκαν μόλις 18 μονάδες (διαβάστε περισσότερα)
Η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών στοχεύει στη μαζική παραγωγή, όμως δεν είναι λίγες οι φορές που κατασκεύασαν εξαιρετικά περιορισμένες και ιδιαίτερες εκδόσεις.
Μοντέλα που άλλοτε δημιουργήθηκαν για δοκιμές τεχνολογιών και άλλοτε για να γιορτάσουν επετείους ή να ενισχύσουν την εικόνα της μάρκας.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα που έχουν μείνει στην ιστορία για τη σπανιότητά τους.
Alfa Romeo: 33 Stradale (18 μονάδες, 1967-1969)
Η 33 Stradale που παρουσιάστηκε το 1967 ανέβασε την απόδοση σε ένα νέο επίπεδο, ακόμη και για μια εταιρεία όπως η Alfa Romeo με ισχυρούς δεσμούς στους αγώνες.
Βασισμένη στην αγωνιστική Tipo 33, ήταν ένα από τα πρώτα supercars, διαθέτοντας έναν V8 κινητήρα 227 ίππων που της επέτρεπε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα.
Ξεχώριζε επίσης για τις εντυπωσιακές «πεταλούδα» πόρτες της, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιεί σήμερα η McLaren.
Ο συνδυασμός αγωνιστικής τεχνολογίας σε ένα νόμιμο για τον δρόμο αυτοκίνητο είχε υψηλό κόστος, καθιστώντας την 33 Stradale ακριβότερη από τη Lamborghini Miura.
Κατασκευάστηκαν μόλις 18 μονάδες (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών