
Η Volvo ανακοίνωσε την επιστροφή του XC70, αυτή τη φορά ως το πρώτο της plug-in hybrid με παρατεταμένη ηλεκτρική αυτονομία (extended-range PHEV)
Με αυτονομία έως 200 χλμ. και νέα πλατφόρμα SMA, η Volvo παρουσιάζει την range-extender εκδοχή του XC70, ως μια πιο ευέλικτη εναλλακτική στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.
Η Volvo ανακοίνωσε την επιστροφή του XC70, αυτή τη φορά ως το πρώτο της plug-in hybrid με παρατεταμένη ηλεκτρική αυτονομία (extended-range PHEV).
Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SMA (Scalable Modular Architecture) και απευθύνεται κυρίως στην αγορά της Κίνας, όπου και ακολουθείται το «χαλαρό» πρότυπο CLTC. Σύμφωνα με την εταιρεία, η καθαρά ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει έως τα 200 χιλιόμετρα.
Η σουηδική φίρμα δεν αποκάλυψε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, ωστόσο από τη διατύπωση προκύπτει ότι πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται κυρίως από έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να γεμίζει την μπαταρία. Μια αντίστοιχη φιλοσοφία βλέπουμε ήδη στη Mazda με το MX-30 R-EV.
Στόχος του XC70, σύμφωνα με τη Volvo, είναι να προσφέρει καθημερινές μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων και με χαμηλό κόστος χρήσης, διατηρώντας την ευελιξία για μακρινές αποστάσεις χάρη στον αποδοτικό βενζινοκινητήρα. Όλα αυτά συνδυάζονται με την πρακτικότητα και την άνεση που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας
Διαβάστε περισσότερα
Η Volvo ανακοίνωσε την επιστροφή του XC70, αυτή τη φορά ως το πρώτο της plug-in hybrid με παρατεταμένη ηλεκτρική αυτονομία (extended-range PHEV).
Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SMA (Scalable Modular Architecture) και απευθύνεται κυρίως στην αγορά της Κίνας, όπου και ακολουθείται το «χαλαρό» πρότυπο CLTC. Σύμφωνα με την εταιρεία, η καθαρά ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει έως τα 200 χιλιόμετρα.
Η σουηδική φίρμα δεν αποκάλυψε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, ωστόσο από τη διατύπωση προκύπτει ότι πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται κυρίως από έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να γεμίζει την μπαταρία. Μια αντίστοιχη φιλοσοφία βλέπουμε ήδη στη Mazda με το MX-30 R-EV.
Στόχος του XC70, σύμφωνα με τη Volvo, είναι να προσφέρει καθημερινές μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων και με χαμηλό κόστος χρήσης, διατηρώντας την ευελιξία για μακρινές αποστάσεις χάρη στον αποδοτικό βενζινοκινητήρα. Όλα αυτά συνδυάζονται με την πρακτικότητα και την άνεση που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας
Διαβάστε περισσότερα
Σχόλια αναγνωστών