
Η Renault αναφέρει ότι το υβριδικό αυτό σύνολο προσφέρει πιο άμεση απόκριση και καλύτερες επιδόσεις, ενώ περιορίζει την κατανάλωση στα 4,3 λίτρα/100 χλμ.
Η Renault εξελίσσει το υβριδικό της σύστημα E-Tech με νέο κινητήρα 1,8 λίτρων και απόδοση 160 ίππων, συνδυάζοντας καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO₂.
Με φόντο την αυξανόμενη αποδοχή των full hybrid τεχνολογιών, η Renault παρουσίασε τον νέο full hybrid E-Tech κινητήρα 1.8 λίτρων, ισχύος 160 ίππων, ο οποίος θα διατεθεί αρχικά στα Captur και Symbioz.
Το νέο σύστημα περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες (36 kW και 15 kW) σε συνδυασμό με έναν βενζινοκινητήρα 4 κυλίνδρων 80 kW (109 ίππων), ένα κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη (dog box) και νέα μπαταρία 1,4 kWh. Η Renault αναφέρει ότι το υβριδικό αυτό σύνολο προσφέρει πιο άμεση απόκριση και καλύτερες επιδόσεις, ενώ περιορίζει την κατανάλωση στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO₂ στα 98 γρ./χλμ. για το Symbioz και στα 99 γρ./χλμ. για το Captur.
Η τεχνολογία E-Tech, που εξελίχθηκε με βάση την εμπειρία της Renault στη Formula 1, χρησιμοποιεί παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική και είναι σχεδιασμένη για να ξεκινάει αθόρυβα με ηλεκτρική λειτουργία, διατηρώντας το αυτοκίνητο σε πλήρως ηλεκτρική κίνηση για έως και το 80% της οδήγησης εντός πόλης
Διαβάστε περισσότερα
Με φόντο την αυξανόμενη αποδοχή των full hybrid τεχνολογιών, η Renault παρουσίασε τον νέο full hybrid E-Tech κινητήρα 1.8 λίτρων, ισχύος 160 ίππων, ο οποίος θα διατεθεί αρχικά στα Captur και Symbioz.
Το νέο σύστημα περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες (36 kW και 15 kW) σε συνδυασμό με έναν βενζινοκινητήρα 4 κυλίνδρων 80 kW (109 ίππων), ένα κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη (dog box) και νέα μπαταρία 1,4 kWh. Η Renault αναφέρει ότι το υβριδικό αυτό σύνολο προσφέρει πιο άμεση απόκριση και καλύτερες επιδόσεις, ενώ περιορίζει την κατανάλωση στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO₂ στα 98 γρ./χλμ. για το Symbioz και στα 99 γρ./χλμ. για το Captur.
Η τεχνολογία E-Tech, που εξελίχθηκε με βάση την εμπειρία της Renault στη Formula 1, χρησιμοποιεί παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική και είναι σχεδιασμένη για να ξεκινάει αθόρυβα με ηλεκτρική λειτουργία, διατηρώντας το αυτοκίνητο σε πλήρως ηλεκτρική κίνηση για έως και το 80% της οδήγησης εντός πόλης
Διαβάστε περισσότερα
Σχόλια αναγνωστών