Τελευταία Νέα
Κοινωνία

ΕΛΣΤΑΤ: Με πρόσβαση στο διαδίκτυο τα 8 στα 10 νοικοκυριά

ΕΛΣΤΑΤ: Με πρόσβαση στο διαδίκτυο τα 8 στα 10 νοικοκυριά
8 στα 10 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο
Οκτώ στα δέκα νοικοκυριά της χώρας έχουν πλέον πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους (ποσοστό 80,4%) φέτος και σε σύγκριση με το 2010 καταγράφεται αύξηση 73,3%, όπως προκύπτει από την έρευνα χρήσης τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και άτομα της ΕΛΣΤΑΤ -στην οποία έλαβαν μέρος 5.111 ιδιωτικά νοικοκυριά και ισάριθμα μέλη αυτών, σε ολόκληρη την Ελλάδα, με προϋπόθεση την ύπαρξη ενός, τουλάχιστον, μέλους ηλικίας 16-74 ετών σε κάθε νοικοκυριό.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα:

*Ευρυζωνική σύνδεση χρησιμοποιεί το 80% του συνόλου των νοικοκυριών, παρουσιάζοντας σε σύγκριση με το 2019 (78,1%) αύξηση 2,4%.

*8 στους 10 (78,1%) έκαναν χρήση διαδικτύου κατά το α' τρίμηνο του 2020 και καταγράφηκε αύξηση 3,2% σε σύγκριση με το 2019.

*Χρήση του διαδικτύου σε τακτική βάση, δηλαδή τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, πραγματοποιείται από το 98% όσων χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το α' τρίμηνο του 2020.
Περισσότερες από δύο φορές στη διάρκεια της ημέρας χρησιμοποίησε το διαδίκτυο το 88,7% των τακτικών χρηστών.

*Αναφορικά με τους λόγους χρήσης του διαδικτύου, η αναζήτηση πληροφοριών και υπηρεσιών είναι η βασικότερη δραστηριότητα για τους 9 στους 10 (88,9%).

*1 στους 2 (52,9%) έκανε χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης τη χρονική περίοδο Απριλίου 2019-Μαρτίου 2020, για προσωπικούς λόγους.

*1 στους 2 (47,8%) που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει έστω και μία φορά το διαδίκτυο, πραγματοποίησαν κατά το α' τρίμηνο του 2020 κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση.
Το 93,1% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές επέλεξε να κάνει ηλεκτρονικές αγορές από εγχώριες επιχειρήσεις, ποσοστό που καταγράφει αύξηση 7,4% σε σύγκριση με το 2019 (86,7%).

*Αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγόρασαν ή παράγγειλαν από το διαδίκτυο το α' τρίμηνο του 2020, για προσωπική χρήση: Το 65% αγόρασαν είδη ένδυσης (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), είδη υπόδησης και αξεσουάρ (τσάντες, κοσμήματα κ.ά.), και το 30,4% αγόρασαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ταμπλέτες (tablets), κινητά τηλέφωνα ή αξεσουάρ αυτών (εκτυπωτές, καλώδια, θήκες, ακουστικά, κ.ά.).

*Το γεγονός ότι οι online δραστηριότητες στο διαδίκτυο καταγράφονται και χρησιμοποιούνται για την αποστολή διαφημίσεων, απασχολεί 7 στους 10 (68%).

*9 στους 10 (88,9%) χρησιμοποιούν έξυπνο (smart) κινητό τηλέφωνο, για προσωπική χρήση. Καταγράφεται αύξηση 9,8% στους κατόχους έξυπνου κινητού τηλεφώνου σε σύγκριση με το α' τρίμηνο του 2018 (81%).
Για 7 στους 10 (71,4%) από αυτούς που χρησιμοποιούν έξυπνο κινητό τηλέφωνο, το τηλέφωνό τους διαθέτει λογισμικό ασφαλείας (antivirus, antispam, firewall), ενώ 2 στους 10 (17,4%) δεν γνωρίζουν εάν το κινητό τους διαθέτει λογισμικό ασφαλείας.

*Τέλος, από όσους έχουν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο το α' τρίμηνο του 2020, ποσοστό 37,6% αναφέρει ότι έχει συνδεθεί στο διαδίκτυο από την τηλεόραση και ποσοστό 10% ότι έχει συνδεθεί από την κονσόλα παιχνιδιών.
Το 9,1% έχει χρησιμοποιήσει για προσωπική χρήση έξυπνο ρολόι (smart watch), βραχιόλι άσκησης/υγείας, ακουστικά, ρούχα/υποδήματα ή άλλα αξεσουάρ που είναι συνδεδεμένα στο διαδίκτυο και το 1,7% έχει χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο με ενσωματωμένη ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης