Κοινωνία

Ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται αιτήσεις αποζημιώσεων για βλάβες συσκευών - Τι ποσά εγκρίνει, προϋποθέσεις, πως γίνεται η αίτηση

Ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται αιτήσεις αποζημιώσεων για βλάβες συσκευών - Τι ποσά εγκρίνει, προϋποθέσεις, πως γίνεται η αίτηση
Δεν μπορεί κανείς να πει ότι όλα πήγαν τέλεια όταν νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα για μέρες, από το πέρασμα της κακοκαιρίας, υπογράμμισε ο κ. Σκρέκας και πρόσθεσε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ και ο μηχανισμός του προσπαθεί να βελτιωθεί
Σχετικά Άρθρα

Οι πολίτες που αντιμετώπισαν διακοπές στην ηλεκτροδότηση για πάνω από 24 ώρες και υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές τους μπορούν στο εξής να αιτηθούν αποζημίωση.
Ακολούθως της ανακοίνωσης του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Σκρέκα, άνοιξε η πλατφόρμα για τις αποζημιώσεις που αφορούν τις οικιακές συσκευές.
Ειδικότερα, όπως σημείωσε ο κ. Σκρέκας μιλώντας στον ΑΝΤ1, για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος στην κακοκαιρία «Ελπίς» έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα ‘ώστε να υποβάλουν τα στοιχεία τους οι δικαιούχοι και για να δηλώσουν την ζημιά.
Δεν μπορεί κανείς να πει ότι όλα πήγαν τέλεια όταν νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα για μέρες, από το πέρασμα της κακοκαιρίας, υπογράμμισε ο κ. Σκρέκας και πρόσθεσε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ και ο μηχανισμός του προσπαθεί να βελτιωθεί, γίνονται έργα υποδομής και ξεκινά μια γιγαντιαία προσπάθεια για την υπογειοποίση καλωδίων της ΔΕΗ.
Ακόμη, σημείωσε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση 4 εκατομμυρίων έξυπνων μετρητών, κάτι που θα βοηθήσει ώστε να γνωρίζουν οι τεχνικοί που ακριβώς υπάρχει βλάβη.

Πως γίνεται η αίτηση

Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ 
Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ  και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ.
Οι πολίτες μπαίνουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html και στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει:
• να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
• να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.
Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης