Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Ίλιον: Γιαγιά με οικονομικά προβλήματα επιχείρησε να κλέψει σούπερ μάρκετ - Η απάντηση της Lidl μετά τον σάλο

Ίλιον: Γιαγιά με οικονομικά προβλήματα επιχείρησε να κλέψει σούπερ μάρκετ - Η απάντηση της Lidl μετά τον σάλο
Στη συνέχεια, γείτονες της ηλικιωμένης επικοινώνησαν με τους υπεύθυνους του σούπερ μάρκετ και ζήτησαν να αποσυρθεί η μήνυση, αλλά η απάντηση που πήραν ήταν πως «η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις»

Hλικιωμένη, με μεγάλα οικονομικά προβλήματα, επιχείρησε να κλέψει κάποια τρόφιμα από σούπερ μάρκετ στο Ίλιον, το απόγευμα του Σαββάτου.
Οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση». Τα προϊόντα, σύμφωνα με το OPEN κόστιζαν σχεδόν 40 ευρώ.
Ο υπεύθυνος κάλεσε τους αστυνομικούς, οι οποίοι προσήγαγαν την 70χρονη στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα. Εκεί η γυναίκα αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να κλέψει γιατί αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, δεν έχει καθόλου χρήματα και ένα στεγαστικό δάνειο με πολύ μεγάλη ρύθμιση, το οποίο πληρώνει με τη σύνταξή της για να μην της πάρουν το σπίτι.
Οι αστυνομικοί συγκινήθηκαν από την ιστορία της γιαγιάς και αφού υπήρχαν και πελάτες που προσφέρθηκαν να καλύψουν το ποσό, θέλησαν να κλείσουν το θέμα χωρίς να προχωρήσουν οι νομικές διαδικασίες.

Ωστόσο, όπως μετέδωσε το OPEN, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ πίεσαν να ξεκινήσουν οι αστυνομικοί τη διαδικασία της μήνυσης σε βάρος της γυναίκας.
Στη συνέχεια, γείτονες της ηλικιωμένης επικοινώνησαν με τους υπεύθυνους του σούπερ μάρκετ και ζήτησαν να αποσυρθεί η μήνυση, αλλά η απάντηση που πήραν ήταν πως «η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις».

Προσπάθησε να αυτοκτονήσει από την ντροπή της

Γειτόνισσα της ηλικιωμένης γυναίκας μίλησε στο OPEN και αποκάλυψε ότι η γυναίκα επιχείρησε να αυτοκτονήσει. «Παραλίγο να μας πάθει ζημιά το βράδυ. Πήρε τρία χάπια της πίεσης μαζεμένα και την πήγαμε στο νοσοκομείο. Προσπαθεί η γιαγιά να αυτοκτονήσει γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μην φτάσει στα αφτιά των γιων της αυτός ο διασυρμός».

«Εγώ πήγα στο σουπερμάρκετ και τους μίλησα για την υπόθεση. Έμαθα που μένει η γιαγιά και πήγα και τη βρήκα. Είναι κουλουριασμένη σε μία κουβέρτα και δεν μιλάει. Της είπα ψέματα ότι είμαι δικηγόρος και ότι ήρθα να τη σώσω, το λέω και ντρέπομαι.
Της είπα ότι θα κάνω τα πάντα για να αποσύρει τη μήνυση το σούπερ μάρκετ. Δυστυχώς, όμως δεν έχω και εγώ λεφτά για να της πληρώσω δικηγόρο».

Αναφορικά με την οικογένεια της γιαγιάς, η γειτόνισσα είπε ότι έχει δύο γιους. «Ο ένας είναι άνεργος, ο άλλος έχει τέσσερα παιδιά και παίρνει 950 ευρώ ενώ έχει και μεγάλο δάνειο». Σύμφωνα με την γειτόνισσα, η γυναίκα παίρνει σύνταξη 10.000 ευρώ σύνταξη τον χρόνο και έχει να πληρώσει 4.500 ευρώ δάνειο και άλλες 4.000 γιατί έχει πρόβλημα υγείας και κάνει θεραπεία που έρχεται από την Αμερική για να μπορεί να περπατάει.

«Την έχουμε με ηρεμιστικά. Μου είπε με κλάματα ότι πριν από έναν μήνα έστειλε επιστολή σε κάποιον μεγάλο παράγοντα ποδοσφαίρου και του ζητούσε βοήθεια γιατί κάποτε είχε εργαστεί στην ομάδα».

Η απάντηση της Lidl

Την λύπη της για το περιστατικό με την φτωχή 70χρονη και τη μήνυση που υποβλήθηκε από τους υπεύθυνους του καταστήματος εκφράζει η Lidl Ελλάς με ανακοίνωσή της στην οποία επισημαίνει ότι θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια με την ηλικιωμένη.  

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση της Lidl: 

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης