Να παραιτηθεί από την σκηνοθεσία του Σασμού αποφάσισε ο Κώστας Κωστόπουλος μετά από καταγγελία για βιασμό.
Ο πολύ πετυχημένος σκηνοθέτης προέβη σε αυτή απόφαση μετά από επίσημη καταγγελία για βιασμό από ηθοποιό και το ανακοίνωσε με μια μακροσκελή ανάρτηση στο facebook.
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι θα προσφύγει στη δικαιοσύνη λέγοντας ότι πρόκειται για μια «απολύτως ψευδή» καταγγελία «αν και εφόσον» αφορά εκείνον καθώς δεν έχει κατονομαστεί το πρόσωπό του. «Λόγοι ευθύτητας και αξιοπρέπειας μού επιβάλλουν να τοποθετηθώ δημόσια: Η «καταγγελία» αυτή, αν και εφόσον όντως αφορά εμένα, είναι απολύτως ψευδής και αποτελεί μία χυδαία απόπειρα συκοφάντησης μου.
Οι αρχές και το ήθος μου είναι γνωστές σε όλους όσους συνεργάσθηκα όλες αυτές τις δεκαετίες», γράφει χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια σημειώνει πως «για την υπεράσπιση του ονόματος και της προσωπικότητάς μου δεν αρκούν μόνο οι μαρτυρίες των φίλων. Δεν πρόκειται να αφήσω την συκοφαντία να σέρνεται και να διαβρώνει την επαγγελματική και προσωπική μου ζωή. Δεν έχω μάθει άλλωστε να ζώ ανάμεσα σε σκιές και φαντάσματα. Είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω την προστασία της δικαιοσύνης στην οποία άμεσα προσφεύγω»
Ποιος είναι ο Κώστας Κωστόπουλος
Ο σκηνοθέτης γεννήθηκε το 1965 και μεγάλωσε και ζει στις δυτικές συνοικίες της Αθήνας.
Έχει υπογράψει μερικές από τις πιο πετυχημένες σειρές της ελληνικής τηλεόρασης και τα τελευταία χρόνια διδάσκει και προετοιμάζει ηθοποιούς και σκηνοθέτες μεταφέροντας την πολυετή εμπειρία και γνώση του.
Ο Κώστας Κωστόπουλος έχει ζει μεγάλες στιγμές στην τηλεόραση και έχει συνεργαστεί με τους περισσότερους έλληνες ηθοποιούς.
Ξεκίνησε την καριέρα του σαν βοηθός σκηνοθέτη σε μεγάλες παραγωγές όπως τα «Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά» του Κώστα Κουτσομύτη και δουλειές του Μανούσου Μανουσάκη.
Μια από τις πρώτες του δουλειές ήταν η σκηνοθεσία πολλών αυτοτελών επεισοδίων για το «Τμήμα Ηθών» αλλά και τους «Δρόμους της Πόλης» ενώ παράλληλα εργαζόταν στο χώρο της διαφήμισης και των ντοκιμαντέρ.
Ο Κώστας Κωστόπουλος σκηνοθέτησε 185 επεισόδια στα «Φτερά του Έρωτα» στην ΕΤ1 και 200 επεισόδια της θρυλικής «Βέρα στο Δεξί» του ίδιου συγγραφικού ντουέτου. Ακολούθησε ο «Έρωτας» και το «Κάρμα» αλλά και η «Λόλα» σε διασκευή της Αννας Χατζησοφιά.
Λίγα χρόνια μετά και ενώ έχει έρθει η οικονομική κρίση ο σκηνοθέτης παίρνει τη μεγάλη απόφαση και μετακομίζει στο Λος Άντζελες για να ακολουθήσει το όνειρό του.
Με την επιστροφή του στην Ελλάδα αναλαμβάνει το Σασμό και γνωρίζει τεράστια επιτυχία.
Το κύμα συμπαράστασης
Κάτω από την ανάρτησή του σκηνοθέτη πολλά ήταν τα μηνύματα συμπαράστασης. Η Βάσια Παναγοπούλου αναφέρει: «Κώστα μου, συνεργάσθηκα μαζί σου άψογα. ουδέποτε υπήρξε ο παραμικρός υπαινιγμός ή πλανήθηκε στον αέρα οτιδήποτε σχετικά με τις γυναίκες συνεργάτιδες σου. μας τιμούσες όλες και πάντα οι σχέσεις ήταν απόλυτα επαγγελματικές.
Ο συνθέτης Νίκος Τερζής, μεταξύ άλλων, που έχει γράψει τα τραγούδια του Σασμού σχολίασε: «Το τι είσαι το ξέρουμε πολύ καλά. Ελπίζω να πληρώσει απο την δικαιοσύνη, γιατί το ψέμμα, και η συκοφαντία διώκονται».
Από την πλευρά της η ηθοποιός Άννα Ρεζάν γράφει: «Είμαστε στο πλευρο σου .Με χαρά θα κατέθετα δημόσια για σένα ότι εκτός από ωραίος άνθρωπος ,είσαι πάντα κύριος και φέρεσαι άψογα σε όλους σου τους συνεργάτες. Ως γυναίκα που έχουμε αρκετές φορές συνεργαστει και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό… και δεδομένου του ότι σε έχω συστήσει σε τόσες αλλες γυναίκες ώστε να συνεργαστείτε, έχω πάντα να λέω πόσο άψογος είσαι απέναντι μου».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών