Τι υποστήριξε στη μαραθώνια απολογία του
Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ φέρεται να κατέθεσε ένα υπόμνημα περίπου 100 σελίδων και σε αυτό περιγράφει αρκετά πράγματα για τις υπηρεσίες και για εκείνη την νύχτα.
Σύμφωνα με αυτό ισχυρίζεται πως μέχρι τις 23:00 το βράδυ θα έπρεπε να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες στην βάρδια σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που ο ίδιος καταρτίζει, το οποίο υπογράφεται από ανώτερους υπηρεσιακούς παράγοντες.
Ανέφερε, επίσης, πως δεν γνώριζε ότι το Intercity είχε καθυστέρηση περίπου 55 λεπτών και πως ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης ήταν πιστοποιημένος από άλλους και εφόσον ήταν πιστοποιημένος μπορούσε να τον βάλει κανονικά σε βάρδιες.
Αντιδράσεις για το ακαταδίωκτο
Την ίδια ώρα έντονες αντιδράσεις προκαλεί η ψήφιση του ακαταδίωκτου για την επιτροπή που συστάθηκε για την τραγωδία, με την αντιπολίτευση να κάνει λόγο για συγκάλυψη.
«Η δικαιολογία ωστόσο του αρμόδιου υφυπουργού κ. Παπαδόπουλου, πως ψηφίζουν το ακαταδίωκτο για να «θωρακίσουν την ανεξαρτησία» της Επιτροπής, που οι ίδιοι όρισαν για να τους ελέγξει, είναι το τελευταίο σκαλοπάτι της αναξιοπρέπειας και μίας αδιανόητης προσβολής στα θύματα και τις οικογένειές τους», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Απέναντι στο αίτημα όχι μόνο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ αλλά ολόκληρης της κοινωνίας για αλήθεια στα αίτια της τραγωδίας, ο κ. Μητσοτάκης ζητά από τους πολίτες ψήφο συγκάλυψης», υπογραμμίζει η αξιωματική αντιπολίτευση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών