Τελευταία Νέα
Κοινωνία

ΕΛ.ΑΣ: Σε λειτουργίας έξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες στο gov.gr – Τι αφορούν, η διαδικασία

ΕΛ.ΑΣ: Σε λειτουργίας έξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες στο gov.gr – Τι αφορούν, η διαδικασία
Οι πολίτες μέσα από τις ηλεκτρονικές θυρίδες του gov.gr που έχουν αποδοθεί στις υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ μπορούν άμεσα να παρακολουθούν την πορεία του αιτήματός τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν καμία υπηρεσία
Καταγγελία για οικονομικά εγκλήματα και ένσταση για παράβαση που έχει βεβαιωθεί  μπορούν να πραγματοποιούν πλέον οι πολίτες  μέσω του gov.gr,  ενώ μπορούν να αποκτούν και ηλεκτρονικά αντίγραφα από τα βιβλία-έντυπα της Ελληνικής Αστυνομίας.
Σε λειτουργία τέθηκαν συνολικά  έξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες, μετά από την Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δ. Παπαστεργίου και Προστασίας του Πολίτη, Γ. Οικονόμου.
Αυτές οι 6 νέες ψηφιακές υπηρεσίες έρχονται να προστεθούν στις κοινές δράσεις που υλοποιούν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Προστασίας του Πολίτη για την ψηφιοποίηση υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας.
Σημειώνεται ότι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη των υπηρεσιών πραγματοποιήθηκαν από την Ελληνική Αστυνομία, τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ - GRNET) του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Οι 6 υπηρεσίες

Οι 6 νέες ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται πλέον μέσω του gov.gr είναι:
1. Υποβολή ένστασης επί πράξης βεβαίωσης παράβασης
2. Υποβολή καταγγελιών οικονομικών εγκλημάτων - (επώνυμη ή ανώνυμη)
3. Αντίγραφο δελτίο οδικού τροχαίου ατυχήματος υλικών ζημιών
4. Αντίγραφο ημερήσιου δελτίο οχήματος ΕΛΑΣ
5. Αντίγραφο τηλεφωνικής κλήσης στην 'Αμεση Δράση
6. Αντίγραφο πράξης βεβαίωσης παράβασης
Οι πολίτες μπορούν με τρόπο φιλικό και απλό να υποβάλλουν αίτηση, ένσταση ή καταγγελία ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr, στην αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, αφού συνδεθούν με κωδικούς Taxisnet ή web banking.
Επιπλέον, μέσα από τις ηλεκτρονικές θυρίδες του gov.gr που έχουν αποδοθεί στις υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ μπορούν άμεσα, με ακρίβεια και διαφάνεια να παρακολουθούν την πορεία του αιτήματός τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν καμία υπηρεσία.
Και οι έξι υπηρεσίες βρίσκεται στην κατηγορία «Πολίτης και καθημερινότητα».
Στο γεγονός ζωής «Βεβαιώσεις και αντίγραφα», οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν:
- Ένσταση για πράξη βεβαίωσης παράβασης
- Αντίγραφο πράξης βεβαίωσης παράβασης
- Αντίγραφο τηλεφωνικής κλήσης στην 'Αμεση Δράση
- Αντίγραφο δελτίου οδικού τροχαίου ατυχήματος
Στο γεγονός ζωής «Μετακινήσεις» οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν αντίγραφο ημερήσιου δελτίου οχήματος, ενώ στο γεγονός ζωής «Καταγγελίες», οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν: καταγγελία για οικονομικά εγκλήματα.
Μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του αιτήματος από την ΕΛ.ΑΣ, το αντίγραφο αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη θυρίδα του πολίτη στο my.gov.gr, ο οποίος ταυτόχρονα ειδοποιείται με μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο (SMS) και μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Επισημαίνεται ότι το αντίγραφο ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας (Κωδικός QR, Κωδικό επαλήθευσης, προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Δημοσίου) και μπορεί να προσκομιστεί για κάθε νόμιμη χρήση.
Τα στοιχεία του πολίτη για την υποβολή αίτησης, ένστασης ή καταγγελίας αντλούνται αυτόματα από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης